[1899-1902] Higher

Hej, hej :). Ostatnio mam fazę na Rihannę, nasłuchałam się jej dużo przed koncertem. Ktoś jeszcze był? Świetnie się bawiłam, żałowałam tylko, że nie zaśpiewała mojej ostatnio ulubionej piosenki Higher. 

[1895-1898] Cold Water

Witajcie kochani! Jak tam przygotowania do szkoły? A może już nie chodzicie do szkoły? :D
Ja niestety zaczęłam już chodzić, ponieważ mam jedynie 6 tygodni wakacji -.-
Dobra, przechodzimy do notki!

[1893-1894] Turn around & adore the life!

hello!
Co tam u was? :D U mnie powolutku do przodu xd Pogoda wciąż jest załamująca, taka idealna na obijanie się w domu pod pierzynką. Gdzie to lato. Przestałam pracować i myślałam że jeszcze na wakacje wjadę xd Dzisiaj mam trochę grafiki, ale jestem z niej całkiem zadowolona. Trochę pozmieniałam i popracowałam nad cssem i zaczęłam więcej png'sów dodawać do prac :)) Możecie skomentować wyniki ;d A zamówień żadnych nie przyjęłam, bo szczerze żadne nie przypadło mi do gustu xd Ok, no to lećmy do notki. Enjoy!

[1888-1892] We don't have to dance

Witam kochani! Dzisiaj nie będę jakoś strasznie przedłużała notki, jestem strasznie zmęczona - ten tydzień, choć wbrew wszystkiemu dopiero się zaczął, dla mnie jest koszmarem nieprzespanych nocy, więc bardzo, ale to bardzo chciałabym wziąć jakieś proszki i po prostu zasnąć jak człowiek. 
Nie przedłużając zapraszam Was do oglądania moich prac.
Współpraca z Aveline Gross ;)

[1884] Cry-baby

Hejoszki! Witam o tej późnej porze :D Wstawiam notkę pod koniec dnia co nie miało być u mnie w planach. No i również nie miało być w planach tak średniej ilości prac.. No ale choróbsko wzięło górę i jeździłam po lekarzach :c Ale następna notka będzie bogatsza, obiecuję <3 Z tego powodu że mam w końcu wolne-zwolniłam się z pracy. Teraz jeszcze trochę wakacji i studia :D Mały stresik jest, bo to pierwszy rok . No ale póki co jest fajnie, cieszę się chwilą-może nie pogodą, bo lata u mnie nie widać :c A chciałam nad morze pojechać się poopalać.. Ehh wszystko na opak. No cóż.. Przejdźmy do milszego tematu grafiki.................

[1880-1883] Fuck Apologies

Cheers to ya all.


No cześć wszystkim! Troszkę mnie nie było, ale zakończenie roku, wizyta w Polsce, operacja mojego szkraba, a teraz nowa praca - jedenaście godzin na starcie to jest coś, nie powiem ;) Mam nadzieję, że przerwa dobrze mi zrobiła, a szablony spodobają się Wam, tak jak mi. Dlatego już nie przynudzam! I lecim, kochani! 

[1877-1879] Sing along to the age of paranoia

Cześć, tu znowu ja. :3 Jejku, notka miała się pojawić o wiele wcześniej, ale zawsze albo coś mi wypadało, albo po prostu uznałam, że skoro już tak wyszło, to poczekam, aż będę miała więcej materiałów do udostępnienia, albo też po prostu nie miałam żadnej weny, większość prac lądowała w koszu. 
Summa summarum dzisiaj w notce mam dla Was: 3 szablony (w tym 1 darmówka), 9 sygnaturek (w tym 3 sygnaturki ze współpracy) i trzy nagłówki (w tym 1 ze współpracy)
Nie przedłużam już i zapraszam do graficznej części notki. ;)

[1875-1876] Hello!

Siemka! Tutaj Chedey. Może mnie państwo kojarzą lub nie xd Miałam sporą przerwę i postanowiłam że wrócę na blogspoty. Co prawda moja notka nie jest bogata, ale to dlatego że dopiero co wyposażam się w materiały graficzne (miałam zepsuty komputer i wszystkie pliki się usunęły :( ). Tak więc mam dla Was 2 szablony-darmówki i powyższą sygnaturkę. W następnej notce zrobię duużo więcej. Teraz daję wam lekki posmaczek :D Niedługo powinna pojawić się moja podstrona, tam znajdziecie informacje o mnie i o moich graficznych zachciankach :p

[1873-1874] Just do it

Dzień dobry, to znowu ja :). Nie będę się dzisiaj rozpisywała dlatego przejdę od razu do części graficznej. Zapraszam!    

Theme by Mia