10/01/2017

[2126-2127] Wish You Never Met Me

(c) breatherain.blogspot.com
*Papa Roach - Wish You Never Met Me*
Hej wszystkim :D Jedyne marne usprawiedliwienie mojej długiej "nieobecności" jest brak zapału do pracy w Gimpie, no i zaczęcie drugiej klasy liceum, gdzie rozszerzone przedmioty pochłaniają trochę czasu, by je ogarniać na bieżąco. Nie sądziłam, że będzie aż tak trudno, ale jestem dobrej myśli, w końcu mam robić to, co lubię. :D To, o czym wam piszę, będzie się wiązało z tym, że rzadziej będę coś tutaj wstawiała. Dlatego jeśli ktoś ma cierpliwość albo nie zależy mu na szybkim wykonaniu szablonu, może złożyć u mnie zamówienie.
 Z innej beczki - ktoś coś kiedyś pisał na czacie, że trudno wyszukiwać sygnatur tutaj po etykietach. Jak coś, to u mnie na podstronie również, podobnie jak u Lydii, istnieje galeria wszystkich moich dodatków, tak że jeśli ktoś by chciał czegoś poszukać, to ma sprawę trochę ułatwioną. ;)
Dzisiaj przygotowałam 2 szablony (w tym 1 zamówienie) oraz 2 sygnatury. Zapraszam do oglądania i oceniania :>
Szablony
Dla Marina:
Troszkę tutaj bardziej pobajerowałam, a co. Gadżet Obserwatorzy wysuwa się po najechaniu, podobnie jak linki Menu po najechaniu na kółeczko. :D No i mój pierwszy raz wypróbowany efekt obramowania z obrazkiem. Mam nadzieję, że się podoba. :D
A, i napiszę ci kilka ważnych informacji na mailu.
Szablon wolny
Ten szablon można od jakiegoś czasu oglądać na mojej podstronie. <3 Podoba mi się, jest taki uroczy <3 (Skromność nie przeszkadza w byciu obiektywnym xD). Jest na nim para z pierwszego obejrzanego przeze mnie anime. Kojarzy ktoś Diabolik Lovers? xD No cóż, fabuła jest okropna, bohaterka wnerwiająca jak cholera, dlatego nie wiem, czemu do cholery mam jakiś sentyment do tego serialu. Może to przez na swój sposób uroczego Ayato, nie mam pojęcia, ale to na pewno nie wróży o moim stanie umysłowym dobrze. No cóż, albo się z tym pogodzić, albo do psychologa. xD
Menu jest przystosowane do max 7 stron.
Sygnatury
Kolejna praca z Diabolik Lovers. Znowu Yui i Ayato.

To wszystko. Mogę przyjąć 1-2 zamówienia, ale, tak jak mówiłam, na ten moment nie wiem, kiedy będę w stanie je oddać.

12 komentarzy:

  1. Szablon jest prześliczny ♥ I udało mi się ogarnąć linki HTML (tak przynajmniej mi się wydaje), więc jestem z siebie dumna, hahaha. Bardzo Ci dziękuję i przesyłam mnóstwo uścisków.
    Ponadto masz rację, ten wolny szablon jest mega uroczy, już dawno zauważyłam go na Twoim koncie i od razu mi się spodobał.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że przypadł ci do gustu :D i dziękuję <3
      Łaaa i sobie przypomniałam, że nie wspomniałam ci o jednej kwestii, wiedziałam, że o czymś zapomniałam. xd

      Usuń
    2. Już przeczytałam i poprawiłam co zostało do poprawienia. Teraz wreszcie wygląda jak trzeba :D

      Usuń
  2. Witam, chciałabym zamówić szablon.
    1. Lilyanne Balor
    2. Akademia-chrumkow.blogspot.com
    3. Zamkniety (aczkolwiek marzy mi sie menu w jakiejs oryginalnej formie)
    4. Raczej jasna kolorystyka
    5. Jedno z tych zdjęć:
    https://i.pinimg.com/736x/f1/b9/2e/f1b92ecb85ecc9893cc804cfe2db3751--russian-culture-russian-painting.jpg
    http://ursa-tm.ru/forum/uploads/gallery/album_331/gallery_2884_331_347187.jpg
    http://derzhava.today/wp-content/uploads/2015/10/v-gorode-slovenske.jpg
    6. "Polski Harry Potter, czyli co by było, gdyby zastrajkowały gobliny, a miotły zaprzestały lotu." oraz "Akademia Chrumków na Świniarszczyźnie"
    7. Porwane legginsy
    8. Slipkaambrose@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odmowa - nie widzę buttonu, a ze zdjęć, które podałaś, raczej nie uda mi się wykonać czegoś "sensownego".

      Usuń
  3. Weszłam na waszego bloga po dosyć długim czasie i jaka miła niespodzianka. Szablon z Duą Lipą w takich pięknych kolorach ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie oglądałam "Diabolik Lovers”, ale zauważyłam, że na drugiej sygnaturze chłopak trochę przypomina mi L. (: W zasadzie bardzo, chyba dlatego, że jest ciemna.
    Najbardziej podoba mi się chyba pierwsza sygnatura, aczkolwiek ta druga, również przypadła mi do gustu.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń