7/23/2017

[2105-2106] Rich Love





Znalezione obrazy dla zapytania stranger things gif
Stranger Things <33
One Republic - Rich Love

Heejka!
Właśnie zauważyłam, że równy miesiąc temu ostatnio się tutaj odzywałam! Witam ponownie, już jako pełnoprawna szabloniarka LOGa. :) Bardzo się cieszę, że przeszłam staż i tak wiele się nauczyłam. Mam nadzieję, że wasze wakacje są pełne słońca i uśmiechu! Tymczasem mam dla Was dzisiaj szablony i okładki.


Szablony
w tym przypadku można napisać do mnie to zmienię cytat, mogę nawet i czcionki - chciałam po prostu zrobić wysuwaną kolumnę :P

tutaj efekt współpracy z Aveline <3

Okładki

Cover [9] by allicjaaa

po okładki zapraszam na naszego W A T T P A D A

Przyjęłabym zamówienie, ale będę na urlopie przez jakiś czas. :P


4 komentarze:

  1. Dzisiaj widzę z szablonami na czarno-biało ;) Z szablonów bardziej podoba mi się drugi ;] hahah :D Ale nie tylko dlatego, że nagłówek zrobiłyśmy wspólnie, ale dlatego, że podoba mi się css, i kontrast jasnego headeru w stosunku do raczej ciemniejszej części poniżej niego ;)
    Ojejku, a ile razy ja chciałam zrobić wysuwaną kolumnę, jak dotąd zrobiłam chyba tylko wysuwany gadżet tekstu w jakimś szablonie xDD Jakoś tak nigdy nie mogę tego efektu dopasować, hahah :D Może pora też coś pokombinować ;)
    W pierwszym szablonie mam tylko jedną uwagę - że może zastosowałabym w kolumnie bocznej więcej odcieni czerni i szarości, żeby była bardziej taka wyrazista :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdecydowanie bardziej mi się podoba ten drugi szablon! Szkoda, że czarno-białe bo jednocześnie wydają się takie smutne!
    Okładki wyszły świetnie! Natchnęłaś mnie do ich zrobienia!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwszy szablon ma ciekawy zamysł, jednak nie jest do końca dopracowany. Z lewej strony border biały lewy nagłówka nierówno styka się z borderem posta. "Miejsce na cytat" nie ładnie komponuje się z nagłówkiem, ma niepasującą czcionkę i po prostu wielki na chama napis z niepasującym kolorem. Ładniej wyglądałoby coś subtelniejszego, do szarości pasuje jakaś elegancja czcionka jak Parisienne czy Meddon.

    Drugi szablon bardziej mi się podoba. Nagłówek jest bardzo ładny i css też ciekawy. Z rzeczy, do których mogłabym się przyczepić, to moim zdaniem data mogłaby być cała w jednej linijce i tekst komentarza powinien mieć większy padding. Ale ogólnie well done :D

    Okładki bardzo mi się podobają. W drugiej tło zielone nie za bardzo pasuje do czerwonego. Zamiast zieleni dałabym jakąś jasną szarość i tytuł opowiadania dałabym na środku czerwonego paska (już lepiej żeby ta kreska od y wychodziła poza pasek, niż żeby przez tą kreskę wszystko było przesunięte do góry).

    OdpowiedzUsuń
  4. Uh, ale ja dawno nie komentowałam. Ale to nic pomyślałam, że warto się jednak odezwać i pokazać, że żyje i mam się dobrze. Ale nie teraz o mnie. Wpadłam zobaczyć twoje prace i to na nich chcę się skupić :)

    2105 - Uznam to za szablon dość minimalistyczny, bo widać że nie ma tutaj typowego nagłówka, tylko tło i napis. Troszeczkę coś mi tutaj nie pasuje, szablon nie jest zły. Ale nie ma tego czegoś i tutaj nie chodzi o nagłówek. Możliwe, że ja bym dała jakiś czarno biały las, coś co by wyróżniało ten szablon, tak wygląda jakby był niedokończony. Pomysł z wysuwaną kolumną jest bardzo na tak! Przez to szablon jest schludny i nie przesadzony.

    2106 - Ten szablon już bardziej mi się podoba. Jest przejrzysty, kolory współgrają z kolorem docelowym. Bardzo podoba mi się, że dodałaś tutaj przerywaną linię, może do drobnostka ale dużo wnosi do tego szablonu. Nagłówek też mi się podoba, szkoda że takie chłodne kolorki, ale jest uroczy <3

    Co do okładek (tuta mniej się wypowiem, bo ich nie umiem robić XD) Ale patrząc na wiele tutorali. Trochę brakuje mi tego, że jest tak płasko, jeśli wiesz co mam na myśli. Brakuje mi tutaj trochę takiego światła, sama nie wiem jakby ci to powiedzieć. Przydałaby się też jakaś ożywiona kolorystyka. Ale ogółem zamysł jest bardzo dobry. No i przyczepię się od tytułów. Okładka nie musi mieć typowego tytułu na prostokącie. W przypadku z Arianą tytuł dałabym na jej plecach w takim kółku i ładnie ozdobiła. Wtedy odróżniałyby się od siebie. Ale nie jest źle, nie czepiam się. To są rady :D

    Życzę ci dużo weny! Pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń