8/22/2017

[2114-2118] House Key

Znalezione obrazy dla zapytania orange is the new black gif
Hej! Przyznam, że ostatnio pusto się tu zrobiło, ale z pewnością po wakacjach będzie tylko lepiej. Ja wciągam się w coraz to kolejne seriale, teraz zaczęłam Orange is the new black i Black mirror. Oba polecam!
Na dzisiaj mam 5 szablonów i jedną okładkę. Zapraszam!


Darmówka

Szablon został wykonany na potrzeby Remake Challenge i jest on nowszą wersją jednego z pierwszych stworzonych przeze mnie szablonów - tego. Porównajcie efekty :D.

Zamówienia

Zamówienie dla Oficjalnych Kotków

Zamówienie dla Sofii

Zamówienie dla Malusii

Zamówienie dla Lynx
 

Okładka

Zamówienie dla Rogi5556

Przyjmuję zamówienia, także na okładki.

24 komentarze:

  1. Wszystkie szablony jakie tworzysz są piękne. Pisałam o tym wiele razy, więc pewnie to już wiesz. ^^
    Jeszcze raz dziękuję za szablon ♥
    Weny mi powoli brakuje i jakbym jeszcze miała na głowie szablon, to bym zwariowała ;D Dlatego nawet nie wiesz jak jestem Ci wdzięczna ^^
    Jak już pisałam w e-mailu wstawię go 31 sierpnia. :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, mam nadzieję, że szablon będzie długo służył <3

      Usuń
  2. 2115 i 2116 wygrały post <3
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudne prace, mam też do ciebie parę pytań odnośnie grafiki czy mogłabym prosić o kontakt na maila lupus1908@gmail.com :)?

    Pozdrawiam ciepło, Sara

    OdpowiedzUsuń
  4. Droga Lydia,
    Bardzo podobają mi się twoje prace. Po prostu CUDO
    Chciałabym zamówić u Ciebie szablon :)
    1. Tak naprawdę żadnego, w internecie posługuje się raczej jako Luna Forever, ale jeśli godzi o nick na e-mailu to Jull ia
    2.https://book-reviews-pomoc.blogspot.com
    3. Układ otwarty dwukolumnowy
    4. Zależy mi na tym, żeby kolory nie były zbyt jaskrawe. Najlepiej pastelowe lub kolory nude. Na blogu nie musi być jasno. To wszystko zależy od Ciebie. Chcę, żeby całość komponowała się bardzo przyjemnie. Aby osoby, które czytają mojego bloga czuły się jak na miękkim fotelu przy kominku w ogromnej bibliotece podczas zimowych dni. Atmosfera ma budzić u nich pokój i ogólną harmonię
    5. Daję całkowitą wolność wyboru. Pasowałyby mi do tego stare książki, i różne kwiaty (w spokojnych kolorach). W sumie to wspomniałam wyżej jakich efektów oczekuję :)
    6. Book reviews- czyli pomoc w znalezieniu dobrej książki
    7. porwane leginsy
    8. julia.julia200210@gmail.com


    Krótki opis bloga: Miła biblioteka, gdzie każdy może znaleźć coś dla siebie. Wstawiam recenzję wielu książek (wszystkie przeze mnie czytane) oraz tych poleconych przez czytelników.

    Rodzaje zdjęć: Jak już wspomniałam zależy mi efekcie opisanym w punkcie 4. Nie oczekuję zawarcie tych elementów, ale na pewno wiesz o co mi chodzi. Chcę, aby każdy czuł się na moim blogu dobrze.

    Jak już wspomniałam chciałabym uniknąć jaskrawych kolorów. Nie chcę także, żeby było wszystkiego dużo.
    Bardzo spodobały mi się twoje szablony minimalistyczne. I takiego właśnie szablonu szukam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję ci za ten szablon <3 Na prawdę :)
    A reszta też jest świetna.
    Strasznie podoba mi się też 2118. <3
    Pozdrawiam,
    Re(Beca)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki <3 mam nadzieję, że szablon będzie długo służył

      Usuń
  6. Mówiłam już, że bardzo mi się podoba - a zresztą, wszystkie są piękne!
    Pozdrawiam~

    OdpowiedzUsuń
  7. Trzeci i ostatni szablon skradły moje serce. Są przepiękne!
    Byłabym szczęśliwa, gdybyś wykonała równie cudowny szablon dla mnie, więc będę próbować. ;)

    1. royalrockin
    2. goodsoundsvibes.blogspot.com
    3. inny (jako nagłówek prosiłabym to zdjęcie: http://tarnow.in/wordpress/wp-content/uploads/2015/11/Zesp%C3%B3%C5%82-ORGANEK-aut.-Monika-Lisiecka.png); układ jednokolumnowy, prawostronny
    4. Chciałabym, aby kolorystyka była utrzymana w biało-czarnych tonach z kolorowymi akcentami (może być wszystko oprócz żółtego i zielonego :D; może jakiś intensywny fiolet albo delikatny błękit? albo oba naraz? :D nie potrafię się zdecydować)
    5. Jw, jeśli byłoby ono nieodpowiednie z jakichś względów, mogę znaleźć inne
    6. Chciałabym, żeby głównym napisem było "Good Sounds Vibes", pod tym może być drobniejszy napis "Świat pełen muzyki"
    7. Porwane leginsy
    8. Mail: royalrockin@onet.pl

    Krótki opis bloga: jest to blog muzyczny, pojawiają się tam głównie recenzje albumów, ale nie tylko. Ogólny zamysł to muzyka i wszystko, co z nią związane. :)

    Chciałabym, żeby ten szablon był minimalistyczny. Zależy mi na tym, aby nagłówek był na środku, nie z boku, a pod nim cała treść bloga. Ale nie jest to konieczne, jeśli wygodniej będzie zrobić Ci inaczej, nie pogniewam się. ;) I chciałabym, aby gadżet stron znalazł się pod/nad nagłówkiem.

    Z góry dziękuję bardzo! I pozdrawiam serdecznie. <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Witaj, czy mogłabym złożyć zamówienie na szablon ?
    1. Mój nick to Ciasteczko Kookiego
    2. Adres bloga : https://bangtansonyeondansworld.blogspot.com/
    3. Układ szablonu poprosiłabym otwarty
    4. Długo się zastanawiałam nad kolorystyką, ale wydaję mi się że fajnym połączeniem byłby kolor biały, złoty *coś typu rose gold*, trochę czarnego, różowego oraz (to nie kolor ale tak bardzo mi pasuje) marmur
    5. Zdjęcia :
    - https://pbs.twimg.com/media/CMCclLeUcAE5V-d.jpg
    - https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/236x/55/b7/a2/55b7a29eae85a6c93852dc647cfc5f36--we-obsession.jpg
    - https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/736x/9f/6d/83/9f6d83311495b13d5eccf29e9214629c--yoongi-bts-bts-bangtan-boy.jpg
    - https://i.pinimg.com/736x/70/23/25/702325a3a1fd736cdc11a16a4184416d--why-not-need-to.jpg
    6. Cytat to ''Love is a lie''
    7. Hasło : Pistacjowe pudełko
    8. mój e-mail to klaudia.szczesniak@vip.onet.pl
    Twoja podstrona jest cudowna i od razu jak ją zobaczyłam, wiedziałam że Ty to zrobisz najlepiej :)
    Pozdrawiamm

    OdpowiedzUsuń
  9. Cześć.
    Jako że bardzo podobają mi się Twoje prace, chciałbym zamówić u Ciebie szablon:
    1. Nick - Dankomen01
    2. Adres bloga - http://daryaniola-miastoniewiedzy.blogspot.com/
    3. Układ szablonu - Zamknięty, dwukolumnowy
    4. Kolorystyka - Jeśli chodzi o kolory to dobrze by było żeby były to ciemniejsze odcienie
    5. Zdjęcia -
    Clary:
    https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQNR071lPtqUcVrrJItv9jjI1IJ3Ps5wkRNiQKHCF_1qe2IFxN34w
    Jace:
    https://lh3.googleusercontent.com/-VAgLjH2Yk5g/WcKSTvd_diI/AAAAAAAAALw/yrAgru9NoOEb3DZNdReIKbzRFzM7MBP4wCK8BGAs/s291/6238686116213712385%253Faccount_id%253D3 (Mam nadzieje że zdj okey)
    6. Myślę że zamiast cytatu mogłaby być nazwa bloga
    7. Hasło - Porwane leginsy
    8. E-mail - dankomen01@gmail.com

    Chciałbym aby w nagłówku postać Clary była na pierwszym planie natomiast Jace'a za nią jakby tak żeby połowa jego postaci była jakby w cieniu. W tle może pojawić się trochę oddalony Nowy York.

    Opis bloga - Clary. 16- letnia dziewczyna mieszkająca w Nowym Yorku porzucona przez prawdziwego ojca który zostawił ją jako kilku miesięczne dziecko u największego wroga Nefilin w Świecie Przyziemnych ze wzrokiem.
    Jak się potoczy jej życie?
    Czy poradzi sobie w pełnym niebezpieczeństw Świecie Cieni?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyjmuję, nie wiem tylko czy nie będę chciała zmienić zdjeć, ale rozumiem, że chodzi przede wszystkim o filmową Clary i serialowego Jace'a, tak?

      Usuń
    2. Dokładnie, dzięki wielkie

      Usuń