6/02/2013

[375-376] Ostatnie zamówienia

Z lekkim poślizgiem, bo był kłopot z podsumowaniem.



Oddaje w ręce Claudie jej zamówienie, które nawiasem mówiąc cholernie mi się podoba. Mam nadzieję, że Tobie również.

1. Zamówienie dla Claudie

Wiem, że prosiłaś o inną kolorystykę, ale pod wpływem koloryzacji po prostu musiałam zrobić ten szablon w niebieskim odcieniu. Zrobiłam strony w kółkach. Jeśli nie będą Ci się podobały to zedytuję zamówienie i zrobię Ci te ikonki, o które prosiłaś ( po tym, jak podasz mi hasło). :-)

2. Zamówienie dla Anessa . 

Podgląd | Pobierz 
Wersja z napisem

Ogólnie jestem zadowolona z tego szablonu. Mam fazę na strony w kółkach :D
Kolory pastelowe - takie o jakie prosiłaś. Mam nadzieję, ze warto było tyle czekać ^.^ 



Teraz dwie sygnatury które zrobiłam pod wpływem impulsu. Dopiero zaczynam swoją przygodę z sygnaturami dlatego proszę o wyrozumiałość ; D 





[ Proszę o informację pod tym postem w przypadku pobrania. Ewentualne korzystanie wiąże się z dodaniem linku Land Of Grafic bezpośrednio pod sygnaturą lub w widocznym miejscu na blogu. ]

* * * 

A teraz mniej przyjemna cześć programu.
W związku z tak małą ilością moich szablonów w maju ( aż 1!) postanowiłam, że na mnie już czas. Teraz włączam Photoshopa, ale wszystkie prace idą do folderu, bo nie nadają się na opublikowanie.
Robienie szablonów było dla mnie wspaniałą przygodą. Wszyscy przyjęli mnie tu otwarcie, w sondach też mnie nie zawiedliście. Miałam lekkiego doła graficznego, którego skutki widzimy na podsumowaniu. Dlatego odchodzę z załogi Land Of Grafic. Wszystko się kiedyś kończy, a moja przygoda z LOGiem właśnie dobiegła końca. Oddałam wszystkie zaległe zamówienia, pozałatwiałam sprawy. Może kiedyś otworzę własnego grafika, najprędzej w wakacje, ale teraz nie czuję się na siłach. Uważam, że do szablonów trzeba mieć zapał, który ja właśnie straciłam. Wszystko robiłam na siłę. Teraz już mogę odejść na zasłużoną emeryturę graficzną. Przynajmniej na jakiś czas.Trzymajcie się ciepło!

22 komentarze:

  1. Zamówienia są super. Zwłaszcza CSS.
    Nie powiem, szkoda, że odchodzisz, ale nie mam prawa tego komentować, gdyż sama odeszłam...
    Ale mam szczerą nadzieję, że zobaczę cię gdzieś. Może na twoim własnym blogu?
    Jeśli go założysz, mam do ciebie prośbę- szczerą i głęboką.
    Poinformuj mnie o tym.
    Znajdziesz mnie na moim blogu, a jak nie tam, to zawsze na Szablonownicy. :)
    Życzę ci przyjemnej dalszej przygody z grafiką.
    Do zobaczenia. ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. P.S Podoba mi się bardzo twoja pierwsza sygnaturka. ;*

      Usuń
  2. Nie będę podważała Twojej decyzji, ale szkoda. Ładne szablony :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zamówienie jest świetne, bardzo dobrze, że dałaś zarówno wersję z napisem, jak i bez niego. Prawdopodobnie założę nowego bloga, tego skasuję. Na nowym blogu ten szablon od Ciebie będzie się świetnie prezentował. Jestem zadowolona z Twojej pracy. Oliwio, smutno mi czytać, że odchodzisz :( Twoje prace były na prawdę świetne, aż mi głupio... Przykro mi, na prawdę mi przykro ;_;

    OdpowiedzUsuń
  4. Oliwia odeszła z ocenialni?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tfu! z szabloniarni

      Usuń
    2. Niestety tak. Proszę przeczytać cały post dokładnie i wtedy dowiesz się jaki był tego powód, drogi anonimie.

      Usuń
  5. Coś mi nie działa ten szablon i nie wczytuje mi się :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Szkoda, że odchodzisz ;( Podobały mi się twoje prace

    OdpowiedzUsuń
  7. Ogólnie nie wiem jak pobrać ten cały kod i gdzie go wkleić :( PS. Masz dla mnie dwa szablony, tak? Jeden z napisem a drugi bez?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, jeden z napisem, a drugi bez.
      W zakładce Instrukcje masz pokazane jak pobrać szablon.
      Gdyby były dalsze problemy to pisz tutaj, bo usunęłam już swój LOGowy e-mail i podstronę.

      Usuń
  8. Ok, zaraz spróbuję wstawić szablon.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja nie wiem czy to przez to, że przez weekend nie miałam dostępu do internetu czy po prostu ominęłam tę informację, ale nic nie wiedziałam o Twoim odejściu. Jak to przeczytałam, to zrobiło mi się strasznie smutno. :c Twoje szablony są świetne. Szkoda, że załoga LOGa tak się wykrusza. Coraz mniej nas tu jest. Skoro uważasz, że ta decyzja jest odpowiednia, to pozostaje mi się jakoś z tym pogodzić. Choć będzie to trudne, bo pomimo, że jestem tu od niedawna, to polubiłam już całą załogę LOGa, no i szabloniarnia traci kolejną świetną szabloniarkę. No cóż... Nic nie poradzę.
    A teraz chcę skomentować Twoje szablony. Pierwsze zamówienie jest bardzo ładne, może trochę mało na tym nagłówku, ale bardzo mi się podoba. I to css. *.*
    Drugi szablon za to należy do moich ulubionych. Ostatnio podobają mi się własnie takie z rysunkowym nagłówkiem. Szablon jest delikatny i po prostu śliczny. I również świetny css.
    Ja ostatnio też mam fazę na te kółka w górnym menu. :D Może mniejszą niż Twoja, ale bardzo mi się taka forma menu podoba.
    Jeszcze raz, bardzo mi przykro, że odchodzisz. Mam nadzieję, że kiedyś jeszcze gdzieś o Tobie usłyszę, i że będziesz tu zaglądać i w miarę możliwości komentować moje (i dziewczyn) prace. Widziałaś moje początki na tej szabloniarni i fajnie by było gdybyś nadal oceniała moje postępu bądź upadki.
    Trzymaj się! ;3
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. A tak ogólnie, to bardzo podoba mi się ten nowy szablon. Nie miałam okazji napisać tego na pogaduchach. ;3

    OdpowiedzUsuń
  11. Straciłyście jedną z najbardziej utalentowanych szabloniarek tutaj.Teraz to już lipa, nie będę tu zaglądać bo wszystkie szablony będą takie same. Bez Oliwii to już nie to samo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzeba uszanować decyzję Oliwii. Przeciez to nie zależało od szabloniarek, że odeszła. Poza tym, wydaje mi się, że każda szabloniarka ma tutaj inny styl i szablony będą dalej tak świetneak do tej pory :)

      Usuń
  12. Pobrałam szablon zrobiony na moje zamówienie. Zmieniłam nick z Anessa na Aleksandra. Szablon widnieje na blogu przesolone-inspiracje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Pobrałam ostatni szablon na potrzeby bloga:
    http://hellolenya.blogspot.com/

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  14. Więzień Siloe4us odsiaduje wyrok w celi siloe4us.blogger.com za kradzież dzieła sztuki o numerze http://siloe4us.blogspot.com/ Strasznie mi się podoba. Uczę się jeszcze i trochę mi zajmuje uzupełnianie treści. Teraz muszę załapać jak zrobić podstrony i wstawić wasz button na bloga. ;)

    OdpowiedzUsuń