1 cze 2013

Podsumowanie miesiąca Maj!

To moje pierwsze podsumowanie na tej stronie od kiedy tylko tu należę. Liczę na to, że nie wyjdzie aż tak źle :)
Na samym początku chciałabym wszystkim dzieciom życzyć jak najwięcej radości, zdrowia i uśmiechu z okazji Dnia Dziecka. Troszeczkę spóźnione, ale chyba nadal aktualne?

Statystyki

Mia: 

Zamówień: 15
Darmówek: 11
Odmów: 3
Łącznie: 26


Chan Lee: 

Zamówień: 6
Darmówek: 4
Odmów: 0
Łącznie: 10


Oliwiaa:

Zamówień: 0
Darmówek: 1
Odmów: 0
Łącznie: 1



Rosesylla:

Zamówień: 0
Darmówek: 3
Odmów: 0
Łącznie: 3


Mosquito:

Zamówień: 0
Darmówek: 5
Odmów: 0
Łącznie: 5


Larrien:

URLOP

Heather:

URLOP

Całkowita liczba zamówień, darmówek oraz odmów wykonanych w miesiącu Maj

Zamówień: 21
Darmówek: 24
Odmów: 3

Łączna liczba szablonów: 45

Wynik nie jest idealny. Pocieszające są małe ilości odmów, ale nie postarałyśmy się zbytnio w tym miesiącu. Najwięcej szablonów wykonała Mia i to jej należy się miano Najaktywniejszej szabloniarki na LOGu. Patrząc na mój wynik, załamuję ręce. Obiecywałam poprawę, a tu co? Cóż, jest mi wstyd i bardzo was czytelnicy przepraszam. Teraz rozpoczął się nowy miesiąc i mam nadzieję, że wypadnie o niebo lepiej.


Sondę na najlepszego szabloniarza miesiąca wygrywają kolejno: 

I miejsce - Oliwiaa - 22 głosy

II miejsce - Larrien - 16 głosów

III miejsce - Chan Lee i Mia - 14 głosów

Serdecznie Wam wszystkim, a w szczególności Oliwii gratuluję!

***

Miesiąc Tematyczny Maja wypadł całkiem dobrze, głosowaliście na układy nowoczesne. Może niekoniecznie to nam wyszło, ale chyba każdy był zadowolony. Zwłaszcza z paczek ze stockami, które miały wzięcie :) Sonda na następny Miesiąc Tematyczny pojawi się na dniach, serdecznie zapraszamy do głosowania! Organizatorem zabawy będzie Heather, więc spodziewajcie się dużej ilości dodatków, szablonów i instrukcji :)

Każdy już chyba wie, że Rosesylla opuściła naszą załogę. Ten kto zamówił u niej szablon mógł się poczuć urażony i wystawiony, ale spokojnie. Gdy wykonam własne zamówienia, przejmę zamówienia Rose. Wątpię, by była w stanie je wykonać. A ponieważ zamówiliście na LOGu, a nie na Szablonownicy, z chęcią się za nie wezmę. Przymknę oko na tematykę, więc... Wszystko zależy od was. Jeśli chcecie bym to ja wykonała wam szablon, poinformujcie mnie o tym na podstronie. 

Chciałabym jeszcze o coś poprosić. Czytanie regulaminu jest rzeczą świętą, zanim cokolwiek się zamówi lub pobierze. Proszę więc nie tłumaczyć się, że jest się nowym itp. Regulamin jest napisany przejrzyście i konkretnie, nikt nie powinien mieć problemów z jego zrozumieniem. Nie przyjmujemy zamówień pod postami danej szabloniarki. Większość blogów graficznych tak robi, ale u nas jest inaczej. Zamówienia przyjmujemy na podstronach do których linki macie w menu po prawej stronie. To pierwsza sprawa. Druga jest taka, by nie reagować agresywnie wobec tych, którzy złożyli zamówienie nie w tym miejscu co trzeba. Owszem, upomnieć można. Czasem możemy nie zauważyć, wiec dobrze, że znaleźli się czytelnicy, którzy nas w tym wyręczają. Ale... No właśnie, prosiłabym aby to wszystko było napisane w kulturalny sposób, bez żadnych wyrzutów i tak dalej. Nie spodobała mi się wymiana zdań pod ostatnim postem, proszę zważać na słowa. Nie chcemy, by ktoś odchodził stąd z niesmakiem. Jesteśmy wdzięczne za opinię, ale chcemy utrzymać przyjemną atmosferę na szabloniarni. A właśnie! Co myślicie o dodaniu shoutboxa na LOG? Znacznie ułatwiłoby to kontakt czytelnika z załogą, prawda? Czy może jednak lepiej zrezygnować z tego pomysłu? Czekam na wasze opinie na ten temat. 

Póki pamiętam! Nadal poszukujemy stażystów, którzy dysponują wolnym czasem, zacięciem, aktywnością i umiejętnościami w tworzeniu grafiki. Jeśli należysz do takich osób, to serdecznie zapraszamy do wysłania zgłoszenia w sprawie naboru. Nie gryziemy, nie bijemy, nie krzyczymy, a chętnie pomożemy w dopracowaniu CSS, czy też grafiki. Sami widzicie, że załoga nam się wykrusza, więc mam nadzieję, że chętni się odnajdą :)

Informacja z ostatniej chwili! Mia przechodzi na co najmniej dwutygodniowy urlop. Na zastępstwo będziemy ja i Heather. Jeśli ktoś ma jakieś pytania, problemy, sprawę to proszę pisać do nas! Mia będzie niedostępna przez jakiś czas i wątpię, by miała możliwość odpisywania każdemu, kto do niej napisze. Niektórzy z was mają problemy z pobraniem szablonu od Mii. Niestety, na chwilę obecną nie możemy nic na to poradzić. Będziecie musieli uzbroić się w cierpliwość i poczekać do jej powrotu. Za niedogodności przepraszamy!

***

Tyle ode mnie. Życzę wszystkim weekendu spędzonego w przyjemnej atmosferze, pośród znajomych i rodziny. I żeby wyszło u was słońce, bo u mnie pogoda jest fatalna. Ahh, ja chce wakacyjne słoneczko!

6 komentarzy:

  1. Co do tego chatu, jestem na tak. To bardzo dobry pomysł. Pomoże z problemami dotyczące CSS albo poprostu ktoś chcę się zapoznać. Inne opcji nie ma jak ttylko go udostępnić. :) POZDRAWiAM! :*

    OdpowiedzUsuń
  2. No trochę kiepsko z ilością szablonów, no ale teraz dojdę ja i nowa stażystka, więc może statystyka się podniesie, ale z kolei tracimy na ok. 2 ty. Mię, która robi najwięcej szablonów. :/ Cóż, ja postaram się zrobić w czerwcu jak najwięcej szablonów, głównie darmówek bo zamówienia to tak na początek wakacji. :P
    Gratulajszyn for Oliwiaa :D Ludzie cię lubią i wcale nie dziwię się dlaczego. ;) A w nowej sondzie zagłosowałam na Mosquito ;D
    Ale ja mam stresa przed MT w czerwcu, chociaż do tego to jeszcze daleko xD
    Mi jest strasznie żal że Rose odeszła, bo była bardzo dobrą szabloniarką i towarzyszem do rozmowy, no ale cóż. W sumie to zastanawiałam się nad zrobieniem wyjątku zamawiającym z jej kolejki, i chyba tak zrobię, ale tylko dla tych z jej kolejki.
    No właśnie, ja dziś próbowałam uspokoić taką kłótnię, ale niektóre osoby nic sobie z tego nie robił, więc myślę, że następnym razem wykasujemy komentarze z taką kłótnią, co nie, dziewczyny? :P Po co mają nam zapychać komentarze pod notką.
    Za chatem na LoG jestem za, ale obawiam się że przyjdą na niego "trolle", więc na razie przemilczę tę kwestię.
    Potwierdzam co do naboru! :D Naprawdę nie jesteśmy takie straszne ^^
    Oj, nie mów mi o dobrej pogodzie, bo aż mi się smutno robi. Ja tu miałam na miasto wyjść z przyjaciółkami, a tu codziennie burze ;_;

    Kurde, tak teraz to czytam to się rozpisałam że cholera xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli rozumiem, że pod koniec czerwca będzie można u Ciebie zamówić? :)
      Strasznie się cieszę, że wróciłaś, nawet jeśli nie na stałe. Jesteś najlepszą szabloniarką na LOGu według mnie (:

      Usuń
  3. Skarbie jesteś dla mnie wybawieniem. Dobrze wątpisz, że będę w stanie je wykonać, bo ostatnio mam urwanie głowy.
    To ja napiszę u siebie na blogu jak w ogóle dodam notkę. Bóg ci zapłać. Niech ci to bozia w dzieciach wynagrodzi. ;P

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak to możliwe, że Oliwiaa została szabloniarką miesiąca, a zrobiła tylko jeden szablon i to darmówkę? Czy szabloniarką miesiąca nie powinien być ktoś, kto zrobił trochę więcej, bo się napracował w tym miesiącu? xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To czytelnicy głosują na szabloniarkę miesiąca. Najaktywniejszą szabloniarką Loga została Mia, bez dwóch zdań. Sondy tworzone są na początku miesiąca i nigdy nie wiemy, kto ile szablonów zrobi. Tak więc, nie od nas to zależy :)

      Usuń