6/04/2013

[377-380] Powrót Heather = Powrót jej dziwnych wywodów w notkach

Wróciłam (chyba po raz trzeci już xD) na LoG. Cholernie się stęskniłam za dziewczynami, a tutaj tak nam się załoga kruszy. Przynoszę nam pecha :D
Dobra, do konkretów, bo zaraz się znów rozgadam na pół notki...

Plik do pobrania:
> Click! <

Generalnie jestem z niego zadowolona, choć widzę kilka niedociągnięć. :P

Plik do pobrania:
> Click! <

Doszłam do wniosku, że kolorystyka jest za jasna i "oczojebna".

 Plik do pobrania:
> Click! <

Oto mój faworyt ^^ Uwielbiam Bena, bardziej podoba mi się w długich włosach, choć w krótkich też jest boski :D Ale, czy mi się tylko tak wydaje czy Ben i Orlando Bloom są do siebie bardzo podobni?
Mam nadzieję, że wybaczycie mi brak polskich znaków w napisie :<


Plik do pobrania:
> Click! <

Szablon inspirowany szablonem Elle z Szablonowej Szafy. :3
Szablon wydaje mi się taki... dziwny xd Stocki są takie rozmyte i mało widoczne,  a modelka taka "jebutna" jak to mówi moja nauczycielka biologii :D


To by było na tyle. Szablonów miało być więcej, no ale się nie wyrobiłam.
Do końca czerwca będę robić same darmówki, ale potem odblokuję już swoją kolejkę. :)
Pozdrawiam :D



6 komentarzy:

  1. Wcale nie przynosisz nam pecha! Po prostu tak wyszło. Ale nie mówmy już o tym, źle mi z myślą niespodziewanego odejścia Oliwii. Cóż, zdarza się. Nikogo na siłę trzymać nie będziemy, więc... Nieważne.

    1) Mój faworyt! Wszystko ładnie się komponuje, tylko zastanawia mnie jedno - po co ten zegar w tle? Tak, widać go, mnie nie oszukasz xD Niezbyt on tam pasuje, ale co kto lubi. CSS dość prosty, ale czytelny i estetyczny. Nic nie razi po oczach i oby tak dalej!

    2. Fakt, dość jasny ten szablon... Ale czy oczojebny? Wątpię, chyba że to zależy od ustawień monitora. Moje oczy nie wołają o pomoc, więc nie będę narzekać. Stocki jak zwykle połączone doskonale, tylko trochę pusty mi się ten szablon wydaje. Jeśli jest to szablon z tłem nieruchomym, postaraj się dodać jakąś teksturę w tle - efekt będzie widoczny niemal natychmiast. Podoba mi się napis - ty potrafisz to wszystko ładnie dopasować. Ja mam z tym problemy, co widać zresztą w moich szablonach. Dodałabym jeszcze jedną kolumnę, chociażby z linkami - wtedy nie wydawałby się taki pustawy. Nawet mi się podoba, choć nie przepadam za żółtą kolorystyką.

    3. Pierwsze skojarzenie: Orlando Bloom, na którego niegdyś miałam fazę xD Ahh, Piraci z Karaibów i wszystko stawało się wtedy piękniejsze. Do rzeczy! Szablon znowu taki pusty się wydaje... Grafikę skupiasz w jednym miejscu, a reszta zostaje zostawiona na pastwę losu. Niezbyt mi się podoba, ale to chyba wina układu...

    4. Prosty, delikatny, subtelny i... pusty. Stocki są ledwo widoczne i niezbyt mi się to podoba. CSS całkiem znośny, aczkolwiek na jego widok nie miałam żadnych przejawów zazdrości. Ot, taki by był. Napisu nie potrafię rozczytać, więc ze wszystkich twoich szablonów, ten wydaje się być najgorszy.

    Może i są cztery szablony, ale cieszę się z twojego powrotu. Nie dałabym tutaj rady sama, zwłaszcza, że Moss jest na stażu i zbliża się koniec roku, więc pewnie jest zajęta nauką. Szkoda tylko, że tak to się wszystko potoczyło. No cóż, czasu nie cofniemy, a decyzję dziewczyn musimy uszanować.

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo miło, że wróciłaś. Nie obwiniaj się za kruszącą się załogę, każdy zawsze ma sytuację typu "raz na wozie, raz pod wozem". Nie warto się takimi rzeczami przejmować. Mam nadzieję, że wreszcie uda mi się załapać na kolejkę do Ciebie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne szablon zrobiłaś. ;) Ten pierwszy to nie moja tematyka, jednak i tak mi się podoba. Grafika świetna, jednak moje oczy przykuł css. Świetny, rewelacyjny, piękny. :D Naprawdę mi się podoba.
    Ten drugi jest trochę gorszy. Masz rację, kolorystyka jest za jasna, ale nie jest jakoś mocno "oczojebna". Nagłówek troszkę pusty, ale i ta jest ładnie. I znów boski css. :D
    Fajny ten trzeci! Grafika podoba mi się najbardziej spośród wszystkich czterech szablonów. Jest taka mroczna i wgl. I fajne dodatki dałaś. Css mniej mi się podoba niż w poprzednich, jednak i tak jest dobry. To Twoja bardzo mocna strona. :D
    Nie wiem czemu uważasz ten czwarty szablon za dziwny. Mi się podoba. Stocki są trochę mało widoczne, ale to dodaje takiej delikatności, która świetnie pasuje do modelki. Bardzo ładny szablon. :)
    Pozdrawiam ;3

    OdpowiedzUsuń
  4. ale sie ciesze widząc twoje szablony. Są śliczne, chociaż w 2 pierwszych Css praktycznie taki sam, tylko po innej stronie. i tak sie cieszę, że do Nas wróciłaś i nam pomożesz, bo sama widzisz jak jest. Chciałam wam napisać, abyście rozgłośniły nasz nabór ;)
    ps. napisałabym więcej, ale sama wiesz jak mi to ciezko teraz idzie

    OdpowiedzUsuń
  5. Na wstępie- super szablon główny. Ledwie wracasz a tu już dajesz graficzny popis swoich umiejętności. Do tego Chan świetnie dołożyła CSS.
    Super, że wróciłaś, bo jesteś jedną z najbardziej utalentowanych autorek tego bloga. A rozgadywanie się podczas wstępu.. no cóż, u mnie nie da się tego pominąć. Tak jak długich komentarzy. Ale mnie to nie przeszkadza i mam nadzieję, że innym też nie. ;P
    Szablony...
    1) Muszę przyznać, że nie podoba mi się tutaj za bardzo kolorystyka. Ale CSS za to, jest super i uzupełnia szablon. ^^ Mimo iż chyba tego typu obrazki to może nie twoja tematyka (a przynajmniej według mnie), to nieźle wyszło. ^^
    2) Kolorystyka ... dlaczego jednokolorowa?? Ja rozumiem, że taka jest najbezpieczniejsza, ale ta mi jakoś nie leży...
    3) Tak, ten szablon jest najlepszy z tej notki. Według mnie Ben o wiele lepiej w długich wygląda. A jego podobieństwo do Orlando... Może te miskowate oczka przywodzą taką myśl.. Tylko ten napis na środku dla mnie za ... widoczny... JA bym trochę ściemniła.
    4) CSS jest tutaj super. Ja nie lubię takich bardzo jasnych szablonów, więc nie wypowiem się tutaj graficznie.
    Ale CSS... niom, nom, nom... ;)

    Pozdrawiam serdecznie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jezus *.* ja się tam nie znam na tych wszystkich kodach CSS, ale moim skromnym zdaniem te szablony są świetne. Drugi ma genialny układ, jednak zgadzam się, że jest zbyt oczojebny. Za dużo żółci. Co do pozostałych: WOW! Na pewno, może całkiem przez przypadek nie odblokujesz kolejki wcześniej? C:

    Kukardka, xoxo

    OdpowiedzUsuń