12/16/2012

Podsumowanie stażu Alex Rosalie

Mia
Witam! Jak zwykle przedłużyłam czas oczekiwania, a to za sprawą tego, że wczoraj miałam zwariowany dzień. Rano praca do 14.00 potem świąteczne zakupy, a wieczorem wypad na piwko ze znajomymi ;) Jeżeli chodzi o pomysł Essence, z wykonaniem poza kolejką, jestem za.

A teraz podsumowanie:


Alex, zaledwie parę dni później niż Heather czy Essence dołączyłaś do naszego grona. Wykonałaś 3 przepisowe szablony. Początki bywały u Ciebie trudne. Usunęłaś szablon, który się ludziom nie podobał, kiepsko było też z przyjęciem krytyki. Ale mimo wszystkiego, poradziłaś sobie. LOG jest stworzony po to, by kształcić osoby niedoświadczone na wspaniałych szabloniarzy. I Ty jesteś absolutnym przykładem na to, że tak jest. Z prostych szablonów przekształciłaś coś w piękne dzieła. I choć daleko ci do tytułu mistrza trzymam kciuki za to, abyś nareszcie osiągnęła taki poziom. Jestem jak najbardziej za tym, by przyjąć cię na stałe do naszego grona. Zatem gratuluję, stałaś się pełnoprawną szabloniarką!

Ps. Drogie pełnoprawne szabloniarki, niebawem Devinette i Amarum kończą swój staż. Z racji tego, że jesteście tu na stałe, bardzo proszę o wystawienie opinii na temat Devinette i przesłanie mi jej na gadu do 23 grudnia.


6 komentarzy:

  1. Ale super! :D Gratuluję ci z całego serca, Alex :) Trzymałam za ciebie kciuki ;)

    Mio, ponoć ty masz AP z tej stronki: http://www.softpedia.net.pl/Download-Plik-480-Adobe_Photoshop_7_PL.html . Darmowy on jest? ;d Może bym pobrała ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie nie, ja nie mam z tej strony AP, ściągnęłam sobie z chomika. Ale myślę, że darmowy jest na pewno ;D

      Usuń
  2. Gratulacje Alex! Należy Ci się ten tytuł :3.

    OdpowiedzUsuń
  3. AP nie jest darmowy do końca, trzeba mieć kod aktywujacy, który można znaleźć po wpisaniu w google haslo "kod aktywujacy do AP", różnie to jednak z nim bywa. Wersja free jest od 30 do 90 dni.

    - Mag

    Cieszę się bardzo z wykonania mojego szablonu poza kolejką, bardzo dziękuję i ze zniecierpliwieniem czekam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak de fakt to można sobie też ściągnąć cracka i wtedy masz już pełną wersję ;)

      Usuń
  4. GRATKI ALEX! Także uważam, że zasłużyłaś na ten tytuł i pozdrawiam cię z uśmiechem na ustach!

    OdpowiedzUsuń