6/23/2017

[2096-2097] Life In Color

Znalezione obrazy dla zapytania one republic gif
 Hejka!
Mam tę przyjemność wrzucić Wam posta w zakończenie roku szkolnego! Teraz przyszedł czas na dwa miesiące odpoczynku i leniuchowania. Jest to zarazem ostatni mój post przed urlopem, ponieważ do ponad połowy lipca będę poza zasięgiem. Mam nadzieję, że te dwa szablony, które zrobiłam i okładka Wam się spodobają. Życzę wszystkim również świetnych wakacji! <33

Darmówki



Okładki
Cover [7] by allicjaaa

Jako stażysta nie przyjmuję zamówień.

3 komentarze:

  1. Hej!
    Rok szkolny już na szczęście za nami i rozpoczęły się wakacji.

    Szablon #2096 - Nie jestem fanką takich przerywanych wzorów, na neutralny kolor i znowu kwiatowy.
    Podoba mi się boczna kolumna ze stronami/

    Szablon #2097 - Bardziej mi się podoba niż wcześniej. Kolor różowy i granatowy idealnie pasuje do siebie. Nagłówek ładny, estetyczny i napis ma bardzo fajną czcionkę.

    Pozdrawiam i czekam na więcej prac.
    Re(Beca)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cześć :)
    Grafiki super, spodobał mi sie bardziej drugi szablon, ale bez nagłówka :D Mam takie pytanie i może wiecie jak temu zaradzić jako właściwie specjalistki od bloggera. Czy da się obserwować blog kontem blogger czy tylko Google? Jeżeli przeszkadza wam to pytanie to przepraszam, usunę je. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. W drugim szablonie bardzo podoba mi się nagłówek, chyba jeden z Twoich pierwszych w minimalistycznym stylu :) Okładka mi się bardzo podoba, jest coś przyciągającego uwagę w jej układzie

    OdpowiedzUsuń