11/08/2016

[1940-1945] Big city life

Mia
Cześć koty! Dzisiejsza notka zawiera 6 szablonów, sygnaturkę, okładkę z Dramione i 2 nagłówki ;)
Trochę tego dla Was mam ;) Co słychać? Jak zaopatrujecie się na nadchodzące Andrzejki?
Ja już się nie mogę doczekać ;) 

Zamówienia:

Alexandra Lestrange
Mam nadzieje, że oba szablony będą ci służyć na długo i że Cię nie zawiodłam.

Kot książkowy

Z pierwszym miałam lekkie problemy, natomiast drugi jest moim ulubieńcem. Mam nadzieję, że to tło Ci się spodoba ;) 


Było ciężko przy tym szablonie, ale efekt końcowy widać, podoba mi się ten jaskrawy kolor i mam nadzieję, że tobie też. Gdyby były problemy ze wstawieniem menu, pisz mi na mail.

Właściwie ten czerwony dodałam w ostatniej chwili, jak miałam już szablon gotowy. Oby Ci się spodobało, bo naprawdę znalezć odpowiednie zdjęcie Barnesa to był koszmar xD

Dodatki:

Ostatni nagłówek jest efektem zabawy w AP od podstaw z tutorialami z YT ;)

Na dziś tyle. Chciałam Was prosić o to, abyście podpowiedzieli mi z jakimi parami, postaciami mam tworzyć darmowe szablony. 
Zapraszam też wszystkich chętnych do naboru, może ktoś chce się nauczyć tworzyć szablony? Chętni?
Przyjmuję zamówienia ;) Wykonam również okładki na Wattpad!!!


24 komentarze:

  1. "Mam nadzieje, że oba szablony będą ci służyć na długo i że Cię nie zawiodłam."
    Żartujesz sobie ze mnie? Są genialne! Już nigdy ich nie zmienię ;) Zdecydowanie mnie nie zawiodłaś! Chciałbym też robić taką zajefajnę grafikę. Moje okładki na wattpad przy twoich się chowają :/
    Jeszcze raz bardzo dziękuję! Jeśli będę potrzebować jeszcze kiedyś szablonu to na pewno się zgłoszę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuje ci bardzo za szablon, wygląda zajebiście. Button do LOG wstawię w zakładkę Polecam. Jedyne co musiałem zmienić to przesunąć w dół prawy pasek boczny bo wchodził na nagłówek, ale mam nadzieje że ci to nie przeszkadza. Wygląda szałowo, wielkie dzięki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeszcze raz dziękuję za okładkę :) niedługo zgłoszę się do Ciebie w sprawie szablonu mojego wakacyjnego opowiadania dramione, bo w tym miesiącu zamierzam napisać 3 rozdział ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za to cudo! <3 Pięknie dobrałaś kolory, tak jak lubię najbardziej. Wszystko wygląda przejrzyście, niczego nie jest za dużo. Jeszcze raz ślicznie dziękuję za ten cudowny szablon ^^ Dodatkowo zrobiłaś go w dwa dni po zamówieniu, kiedy większość innych autorów potrzebuje więcej.
    Jeśli kiedyś mi się znudzi szablon (a to nie nastąpi szybko), zgłoszę się do ciebie po kolejny! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. MIA! mam ochotę klnac z zachwytu nad okładka i drugim nagłówkiem! Wprost oniemialam. Kiedy już myślę, że niczym mnie nie zaskoczysz, wstawiasz taka o to notkę, która choć ocieka w ciemnych kolorach to nagłówki nie są ani minimalistyczne ale też nie zapackane jak to mój M. mówi I nie mam się do czego przyczepić.
    Z szablonów moim ulubieńcem jest książka <3 poszalas!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;) Miałam naprawdę wielką wene tworząc to wszystko

      Usuń
  6. Moje oczy szaleją.
    Wszystkie szablony się po prostu cudowne, ale 1944 jest najlepszy!
    Okładka Dramione <3
    Pozdrawiam,
    Re(Beca)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję <3 Obydwa moje szablony są cudowne! Wow, nadal zbieram szczękę z podłogi po zobaczeniu tego drugiego :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Genialne szablony. Mój faworyt to zdecydowanie numer 1944 (eh, ten numer strasznie kojarzy mi się z piosenką Jamali ;)).
    Pomimo, że nie jestem fanką Dramione, to w okładce jedynie przeszkadza mi ten mocny róż, według mnie powinien być ciut bardziej stonowany. Poza tym robi genialne wrażenie.
    Nagłówki pobieram, bo się w nich po prostu zakochałam, a szczególnie w tym drugim - uwielbiam czerwień połączoną z czernią. <3
    Może kiedyś tam coś zamówię, ale na razie zachwycam się darmówkami. :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki śliczne! Nad nagłówkiem mocno pracowałam, nad okładką z resztą też, wiele dla mnie znaczą te słowa ;)

      Usuń
  9. 1.Shelby Xana
    2.smierciozercy-postradali-zmysly.blogspot.com
    3.Otwarty, dwukolumnowy
    4. czarne, ogólnie ciemne
    5. przyślę mailem
    6. Po prostu nazwa bloga, mój nick i twój
    7.Burgundowa Szafa
    8.shelbyixana@gmail.com

    Tak właściwie to mam wiele pomysłów i jescze nie wiem dokładnie, który z nich wybrać, więc chciałabym skupić się na wizji autorki szablonu.

    Oprócz szablonu jestem też zainteresowana okładką na Wattpada.
    Nick: ShelbyiAna
    kontakt masz wyżej
    chciałabym na okładcę coś z łzami i wróżkę, mam też kilka zdjęć, które mnie interesują. To tyle.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a z kim dokładnie ma być ten szablon, bo wróżką nie jestem i nie wiem ;)

      Usuń
    2. Chciałabym to co wcześniej, jeśli można. Moja wyobraźnia jest naprawdę dobrze rozwinięta, ale nie wyobrażam sobie tego szablonu inaczej, co prawda są nieco inne koncepcje, jednak motyw i ogólna fabuła są te same. Chciałabym faceta, o pochylonej głowie z czarnymi skrzydłami. Na jego brzuchu białe ręce, obejmujące go, mocno go ściskające. Wokół jego czarne pióra i mgła. Gdzieś w tle śmierciożercy w maskach i kruki. Mogą go oplatać sznury, więzły lub może mieć założone kajdanki.
      Zamówienie na okładkę przyjęte? I czy w ogóle dobrze je napisałam, bo nigdzie nie mogłam znaleźć wzoru na zamówienie okładki na Wattpada.

      Usuń
    3. Shelby, nic a nic nie rozumiem z twojego zamówienia. Masz jakieś zdjęcia, albo chociaż proponowanego modela? Bez tego nic nie zrobie. Poza tym są zbyt wysokie wymagania, wątpie, abym znalazła zdjęcie takie, jakie chcesz, jeśli mi się nie uda, nie zrobię tego. A maila nie dostałam.

      Usuń
    4. Mam zdjęcia, jak i modeli. Co do wymagań to tylko moja wizja, zadowolę się tym co dostanę, możesz zmienić prawie wszystko, oprócz głównego motywu: chłopak z czarnymi skrzydłami, a wokół niego jego pióra i to wszystko, reszta należy do twoich umiejętności, bądź chęci. Rozumiem, że nasze wyobrażenia mogą być inne i szanuję to. Materiały zostały wysłane.

      Usuń
  10. Szablony są piękne *o* Moim faworytem jest pierwszy szablon <3 Bardzo podoba mi się okładka na wattpada i ostatni nagłówek :)
    Ja osobiście chciałabym zobaczyć szablon z zespołem Guns N' Roses <3 Ostatnio mam na nich fazę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ślicznie dziękuję ;)
      Jeśli chodzi o zespół chyba nigdy z nimi nic nie stworzyłam, więc zobaczę, co z tego wyjdzie

      Usuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  12. Szablon nr 1945 skradł moje serce <3
    Okładka i nagłówki są cudowne, ale zdecydowanie ostatni jest moim faworytem, bardzo oryginalny.
    Pozdrawiam,
    Primrose

    OdpowiedzUsuń