6 sie 2016

[1875-1876] Hello!

Siemka! Tutaj Chedey. Może mnie państwo kojarzą lub nie xd Miałam sporą przerwę i postanowiłam że wrócę na blogspoty. Co prawda moja notka nie jest bogata, ale to dlatego że dopiero co wyposażam się w materiały graficzne (miałam zepsuty komputer i wszystkie pliki się usunęły :( ). Tak więc mam dla Was 2 szablony-darmówki i powyższą sygnaturkę. W następnej notce zrobię duużo więcej. Teraz daję wam lekki posmaczek :D Niedługo powinna pojawić się moja podstrona, tam znajdziecie informacje o mnie i o moich graficznych zachciankach :p


Szablony

Na razie to tyle, 
Przyjmę 2 zamówienia!

12 komentarzy:

  1. Oba szablony są prześliczne, ale moim faworytem jest nr 1870. Cudowne i przepiękne kolory. Czekam na kolejne prace :)
    http://precious-fondness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nieprawidłowy format zdjęć, proponuję najpierw załadować na stronie np. www.funkyimg.com a potem mi podesłać linki

      Usuń
  3. 1.Nick : Heartbreaker
    2. Adres: milosc-to-najwieksza-choroba.blogspot.com
    3. Układ: jednokolumnowy , otwarty
    4.Kolory: szarość , siwym , czarny, granatowy
    5. Obrazki:
    http://www.gotceleb.com/wp-content/uploads/celebrities/lily-collins/by-james-white-for-yo-dona-magazine/Lily-Collins:-Yo-Dona-Magazine-2014--04-720x1007.jpg

    http://65.media.tumblr.com/b6df0e5106c76f087f885ee1b7cbf5e6/tumblr_mmn1mw2oR21rie27io1_500.jpg

    https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/736x/08/8b/f4/088bf4f09542830012603aeb331d64f7.jpg

    https://67.media.tumblr.com/95447e7e1c4cb74b9d6ecfd97ec5691a/tumblr_nuf6jrWP0K1snjyeko1_500.jpg

    6.Cytat: To czego się boimy rzadko przychodzi , częściej zaskakuje nas to o czym nie myślimy..
    7.Hasło: Burgundowa Szafa
    8.Kontakt: alicjakotek2002@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Sygnatura jest świetna! Bardzo podobają mi się kolory z ostatniego szablonu.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeśli zaczniesz wystawiać więcej prac bądz pewna, że będę pisać ci elaboraty w komentarzach, bo tak lubię ;) Szablony widziałam już w rekrutacji, dlatego tych nie oceniam, czekam na dalsze Twoje prace i życzę ci, abyś z nami pracowała jak najdłużej ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziena i czekam na twoją opinię przy następnym poście:D

      Usuń
  6. Sygnatura otwierająca post jest fajna. Ciekawa kompozycja kolorów w szablonie 1876, który jest moim faworytem. W 1875 nie do końca podoba mi się zastosowana paleta kolorów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi też już się nie podoba, zmieniłabym ją każdym momencie xD

      Usuń