7/07/2016

[1859-1860] Moonlight

Hejka naklejka! Tu Simple.
Co tam u Was? Gdzie spędzacie wakacje? Tyle lat marzyło mi się pojechanie do Francji oraz do Hiszpanii i w tym roku w końcu tam pojadę, nareszcie!
W ogóle widzieliście nowy sezon Gry o Tron? Scena z gifa była po prostu piękna :D Ale RIP Margaery (nigdy nie pamiętam jak to się pisze) i Loras :( Do tego Daenerys w końcu wybiera się do Westeros, sezon siódmy będzie naprawdę świetny!
Dzisiaj mam dla Was kilka szablonów, dwie sygnaturki i paczkę stocków! :)

Szablony
Miałam od samego początku pomysł na ten szablon, ale nie wypalił, nie podobał mi się, wygląda tak, jakbym dopiero zaczynała moją przygodę z CSS'em. Ale ma ładne kolorki :)

Zdecydowanie lepszy od poprzedniego i jest jednym z moich ulubionych szablonów, które kiedykolwiek zrobiłam! Urzekła mnie szczególnie kolorystyka i nagłówek *_*

Sygnatury
Jest to bardzo zwykła sygnaturka, ale podoba mi się. Żadnych wydziwianych efektów, nawet nie ma dużego napisu. Wprawdzie coś z nim kombinowałam, ale brzydko to wyglądało. Ostatecznie efekt końcowy mi się podoba. 

Taki miszmasz, ale nie chciałam robić kolejnej, nudnej sygnaturki. Napisu prawie nie widać, ale bez niego było tak.. pusto. 

 Stocki
Na koniec paczka stocków, może komuś się przydadzą :)
Miłych wakacji! xx

5 komentarzy:

  1. Zakochałam się w pierwszym szablonie ♥ Kocham zwierzęta, a w szczególności konie... dlatego jak tylko widzę jakiś szablon z nimi po prostu nie mogę oderwać od niego wzroku. Tak też jest i teraz. :)
    W drugim szablonie nagłówek niezbyt mi się podoba. Nie wiem właściwie dlaczego może przez napisy... nie no nie wiem...
    Jeśli chodzi o sygnaturki moim faworytem jest druga. :)

    Zapraszam do siebie na notkę urodzinową :)
    Pozdrawiam i życzę mnóstwo weny oraz cudownych wakacji ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. pierwszy szablon jest boski! sygnaturki też są śliczne! ♥

    OdpowiedzUsuń