11/13/2015

[1672-1673] Changes

Witajcie! Dzisiaj przychodzę jedynie z dwoma zamówieniami, sygnaturką, dwoma okładkami i paczką tekstur. Zrobiłabym więcej szablonów, ale wszystko poszło na imprezy urodzinowe. Niestety przychodzę także ze złymi wieściami, przechodzę na urlop. Nie wyrabiam się ani ze szkołą, ani z szabloniarstwem, przez co obie te rzeczy robię połowicznie. Nauka jest dla mnie ważniejsza. Może w wolnym czasie będę coś tworzyć i kiedyś to opublikuję, jednak wszystko wyjdzie w praniu.
Oglądałam też wyniki ankiety (którą oczywiście nadal możecie wypełniać), dziękujemy wszystkim za szczerą opinię, pozytywne słowa, a także konstruktywną krytykę! Postaramy się najlepiej wszystko dopracować. Chciałabym jednak zwrócić uwagę na pewne kwestie, które powtarzały się parokrotnie. Po pierwsze: częstotliwość notek. Wiem, że ostatnio miałyśmy gorszy okres, brakuje nas trochę w załodze, ale niestety nie możemy nic z tym zrobić, ponieważ nie wymusimy na nikim zgłoszenia się do nas na staż ;). Dlatego mam pytanie: Wolicie więcej postów po dwa, trzy szablony czy rzadziej, a lepiej "zaopatrzonych"? Po drugie: hasło. Tutaj krótko - jest po prostu po to, aby zachęcić Was do czytania regulaminu, by potem nie było nieścisłości. Po trzecie: okładki. Chcecie ich więcej, więcej wolnych (tutaj dodam, że każde zamówienie, okładka jak i szablon, są wolne). Może określilibyście jaka tematyka ich najbardziej Was interesuje? Jest to u nas dosyć poboczny temat, nie skupiamy się na nich, ja je robię tylko jeśli ktoś mnie o to poprosi. Na razie to tyle :).
Zamówienia:
Dla Olszy

 Dla Veriatte
^nagrodzony dwoma przeglądami :D link i link^
Przyznam, że jest to chyba mój ulubiony szablon, z wszystkich które zrobiłam.
Możecie go ujrzeć na mojej podstronie.
Nagłówek jest gifem.

Okładki:

Tekstury:

To już wszystko na dzisiaj :)
Nie przyjmuję zamówień.

12 komentarzy:

  1. Witaj :*
    Jeszcze raz chciałabym Ci serdecznie i z całego serca podziękować za wykonanie dla mnie tego cudownego szablonu <3 Jestem nim po prostu oczarowana i zakochana do granic możliwości *.* Na prawdę. Przeszłaś samą siebie i nie wyobrażam sobie innej grafiki na moim blogu...
    Jesteś świetną szabloniarką i jestem wielką fanką Twoich prac. Mam nadzieję, że mimo przerwy jaką sobie robisz, dalej będziesz tworzyć, bo wychodzi Ci to fenomenalnie :)
    Pozdrawiam gorąco i życzę dużo czasu na wszystko :*
    Veriatte

    OdpowiedzUsuń
  2. Kocham Twoje szablony i przykro mi, że przechodzisz na urlop, ale to zupełnie zrozumiałe :3
    Pierwszy szablon ma fajne kolorki, takie delikatne :3
    Natomiast drugi kocham całym sercem i podziwiałam go już dawno na Twojej podstronie :D
    Co do częstotliwości notek, ja preferuję mniej obfite, a częstsze
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dawno nie komentowałam Twoich prac, prawda? Postanowiłam Cię dopieścić bo idziesz na urlop, swoją drogą, chyba wyczekany, bo w sumie dawno nie była heh ;)
    Na początek pragnę wyrazić swój zachwyt nad sygnaturką! Ta postać to Sherlock, prawda? Wiem, że to on! Ha, jestem detektywem ;) Sygnaturka jest prześliczna, taka nocna, o ile można ją tak nazwać i bardzo urocza. Inna od wszystkich, które wszyscy walą na stronach ;)
    Okładki: ja tam również mogę je wykonywać, tylko wytłumacz ty mi, na co one komu? Bo zwyczajnie nie rozumiem tej nagłej mody i chyba się cofam ;))
    Szablony:
    Osobiście uważam, że jesteś jedną z lepszych szabloniarek, które potrafią tak dobrze odzwierciedlać postać Lily i Jamesa. Naprawdę. Jakoś zawsze jak coś stworzysz z huncwotami ti ja nie muszę się domyślać o co chodzi, tylko po prostu wiem ;) I to jest chyba najlepsze ;) Praca bardzo ładna i te stópki niezwykle trafione.
    Szablon miętowy bardzo spokojny i fajny efekt na tekst z nagłówkiem. Ogółem taki lajfstylowy, minimalistyczny. Odnoszę wrażenie, że bardziej lubujesz się właśnie w takowych szablonach, niżeli tych wymyślnych.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pozwolę sobie odpowiedzieć - okładki są np. na Wattpada, jeśli ktoś pisze fanfiction, ponieważ tam trzeba ustawić okładkę :D

      Usuń
    2. Tak, to Sherlock ;). Ubóstwiam go <3
      Simple odpowiedziała Ci na pytanie. Są one raczej minimalistyczne, jeśli chciałabyś je robić, to najlepiej przejrzyj parę na Wattpadzie. Są w rozmiarze, o ile się nie mylę, 500x300px.
      Dziękuję <3. Lily i James to mój ulubiony parring z Harrego Pottera.

      Usuń
  4. Dzięki :). Mam nadzieję, że tekstury się przydadzą.

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej :)
    Chyba nie często komentuję Twoje posty, ale jestem zachwycona Twoimi okładkami :) Sądzę, że one są tak samo przydatne, co szablony.
    Ta druga okładka jest najlepsza - taka książkowa, i bardzo ciekawa.
    Nie często widzę u Was prace typu okładki, czy ikonki. I miło raz na jakiś czas zobaczyć takie prace.
    Ja nie mam Wattpada, ale taka okładka przydatna jest np. jak się ma zakładkę O BLOGU i tam można załadować okładkę, albo jak by się chciało wydrukowac swoje opowiadanie, to już razem z okładką :) ( z tego, co wiem, można w drukarni zamówić sobie np. jeden egzemplarz własnej książki)

    A tak poza tym śliczne prace :)

    Pozdrawiam

    Semi

    OdpowiedzUsuń
  6. Witaj ;3
    Nieczęsto komentuję,więc może zacznę od szablonów, które są po prostu śliczne.Zwłaszcza ten z Lily i Jamesem.Drugi znacznie bardziej minimalistyczny, lecz nie umniejsza to jego uroku, dodając,że miętowy to mój ulubiony kolor :* Okładek osobiście nie używam, ale jeżeli ktoś posiada Wattpada, może mu to bardzo pomóc.Tekstury mają swój specyficzny klimat, są urocze.
    Pozdrawiam
    Sofia ;3

    OdpowiedzUsuń
  7. Pobieram testury do nauki grafiki.

    OdpowiedzUsuń