6/11/2015

[1443-1446] Hey Mama

Witajcie kochani, co tam u Was? Wiem, że nie dodawałam nic przez prawie dwa miesiące, ale miałam urwanie głowy, a do tego pojawił się brak weny. Cały kwiecień oraz maj miałam zawalony przygotowaniami do egzaminów, przez co siedziałam głównie nad książkami, a kiedy już miałam wolny czas, to po prostu nie miałam siły siedzieć i robić szablonów. Jednak teraz już mam wakacje, dlatego spokojnie mogę się skupić nad grafiką, a do tego zaczęła wracać mi wena :D
Nie zrobiłam zbyt wielu szablonów, jednak postaram się wystawić jedną notkę w tym miesiącu, aczkolwiek nic nie obiecuję :/
Szablony:



Z żadnego szablonu nie jestem tak naprawdę zadowolona, bo wiem, że stać mnie na dużo więcej. No ale co poradzić, po prostu miałam brak jakiejkolwiek kreatywności..
Sygnatury:



Najbardziej podoba mi się syngatura z Taylor. Jest tam taki misz-masz, ale jakoś tak no.. Podoba mi się :D
Ikony:
    

    

 Stocki:


Do następnego! :D
Piszcie w komentarzach propozycje, z kim miałabym zrobić szablony/nagłówki/sygnatury :D

13 komentarzy:

  1. Hej ;D Ale mnie zaskoczyłaś ;P
    INNA ♥ Dzięki za szablon, przyda się na mojego 300 bloga ;P
    Dziękuję raz jeszcze ;))

    OdpowiedzUsuń
  2. Szablon z Seleną najlepszy! ;)
    Sygnatury wszystkie mi się podobają :)
    A mogę zapytać: w jakich rozmiarach robisz sygnatury?

    kserokopiarka bez kabla
    pobieram stocki, tę drugą paczkę

    OdpowiedzUsuń
  3. najbardziej podoba mi się szablon z Seleną, cudowny ♥
    Dlaczego z żadnego nie jesteś zadowolona? Mnie tam podobają się wszystkie. No, może w 1443 zmieniłabym tło, ponieważ czerwone jakoś mi tak nie pasuje do nagłówka, jeśli już poszlaś w jeden kolor (ciężko mi określić jaki to jest haha) to dodałabym tylko kilka elementów innego koloru, ale nie całe tło! Poza tym są wspaniałe.
    Sygnatury też bajka ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Najbardziej jestem za szablonem z Seleną, wszystko tutaj gra jak należy i jest naprawdę ładny. :)
    W szablonie 1443 rzeczywiście tło troszkę nie wpasowuje się, według mnie jest za intensywny i zupełnie odciąga wzrok od ślicznego nagłówka :D. Ale tak ogólnie, to ja bym jeszcze dodała do nagłówka i kolumny obramowanie, żeby tak nadać charakter, jeśli wiesz, o co mi chodzi. ;D
    Do szablonu z Calumem nie mam żadnych, kurczę, uwag. Fajny efekt z tymi zaokrągleniami i tłem.
    1446 - ładny, bardzo podoba mi się efekt z czerwonymi odbarwieniami w zestawieniu z szarym kolorem nagłówka. No i świetnie dobrana kolorystyka całego szablonu, biały sprawia, że szablon jest nieco skromniejszy, nieprzesadzony i uroczy. :)

    Pierwsza i trzecia sygnatura <3.
    Pobieram stocki. :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Zakochałam się w sygnaturach i ikonach:)

    OdpowiedzUsuń
  6. 1.Blanco A.
    2. http://violetta-leonetta-opowiadanie.blogspot.com/#_=_
    3. Gadżety w pionie po obu stronach.
    4. Czarno - biały.
    5. Brak. Chciałabym, żeby na nagłówku znalazł się Jorge Blanco.
    6. Y juntos ya llegamos al final
    7. Kontakt bez uziemienia
    8. olapiorkowska382@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Z... przyjmujesz zamówienia?

    OdpowiedzUsuń
  8. Z Amy i Doktorem i z... Aniołami (płaczącymi)

    OdpowiedzUsuń
  9. Z Seleną , Justinem najlepsze szablony ! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zrobiłabyś nagłówek z Violet Harmon, Tate Langdon i Justin Bieber?:d Byłabym wdzięczna.

    OdpowiedzUsuń
  11. 57 yr old Software Engineer I Giles Ruddiman, hailing from Gimli enjoys watching movies like "Flight of the Red Balloon (Voyage du ballon rouge, Le)" and Shooting. Took a trip to Historic Centre of Mexico City and Xochimilco and drives a Viper. pojawiaja sie na tej stronie

    OdpowiedzUsuń