5/10/2015

Zainspiruj nas! - wyniki

Witajcie! Dzisiaj przychodzę do Was z wynikami konkursu "Zainspiruj nas!" :). Zgłosiło się 6 osób, każda praca została oceniona przez dwie szabloniarki w skali 1-10 z krótkim komentarzem. Zapraszam!

Kookie:
Wybrałam pracę z Chińczykiem (modelem, piosenkarzem). Robienie tej pracy sprawiło mi wiele przyjemności i jestem z niej bardzo dumna. W porównaniu z moimi poprzednimi pracami ta jest wyjątkowa, ponieważ robiłam ją z myślą o pewnej osobie, która wręcz uwielbia tego chłopaka. 
Viper:
Bardzo ciekawe kolory nagłówka, muszę przyznać. Ciekawe umiejscowienie stocków, chociaż w niektórych zmieniłabym krycie na nieco mniejsze, ponieważ za bardzo rzucają się w oczy. Duży plus za Yifana, którego lubię aż za bardzo. Niestety minusem są napisy - są trochę za małe i przez to mało czytelne, zmieniłabym również kolor czcionki w napisie "Time", ponieważ nieco za bardzo stapia się on z tłem. Jeszcze jedno - jak podejrzewam zdjęcia Krisa to render wzięty z internetu, dlatego widać niedokładne wycięcia i postrzępione krawędzie, co psuje efekt pracy. Niemniej jednak praca jest ciekawa i spójna. 7/10
Lydia:
Dostajesz u mnie bardzo dużego plusa za kolorystykę, ponieważ bardzo fajnie Ci wyszła. Nie wiem, czy sama wycinałaś postace, czy wzięłaś gotowe, jednak jest to zrobione raczej słabo i Ty bierzesz za to odpowiedzialność. Wygląda to bardzo mało estetycznie. Czcionka jest trochę za mała, ledwo co da się ją przeczytać. Jednak podoba mi się rozmieszczenie stocków i ogół pracy, więc daję mocne: 8,5/10

Pandzia Fan Cro:
Moim tematem przewodnim jest sam raper Cro. Dla mnie on kojarzy się z nadchodzącymi wakacjami, oraz wiosną w pełni, ponieważ jego piosenki są dla mnie w pewnym sensie wspomnieniami z ciekawych wydarzeń z lata i późnej wiosny ;) i ogólnie, bo jestem fanem Cro. Dla mnie ten temat jest godny uwagi, ponieważ mój idol jest dosyć kreatywną osobą, jak i budzącą ciekawość. Po prostu on zasługuje na uwagę. 
Ginny:
Uważam, że obie sygnatury nie prezentują zbyt wysokiego poziomu. Obie prace wyglądają jakby były robione w 5 minut. Nie ma żadnych tekstur, ewentualnie 2/3 obrazki i nałożona koloryzacja. Napisy wydają się takie... zbyt proste, mało kolorowe. Moja ocena to 3 punkty, ponieważ liczą się chęci i to, że udało Ci się dość dobrze, wyraźnie przedstawić motyw wakacji. 3/10
Obliviate:
Wydaje mi się, że prace były robione "na szybko"; na pierwszej sygnaturze widać jak po prawej na garnitur najeżdżają palmy, a po lewej jest ciemna bordowa kreska która powinna być wymazana. Jednak kolory podkreślają to co napisałaś czyli wakacje :). W napisie mogłaś zmienić kolor, byłoby lepiej. Za to druga sygnaturka jest to tylko rozjaśniony obrazek z napisem, zwykłą czcionką nawet nie kolorową. 3/10

Rockmenowa:
Czemu ten pan? Cóż, Pana Steinke ujrzałam pierwszy raz w serialu Kobra 11, gdzie partnerował dość fajnemu aktorowi. Gdy jego postać w tym serialu uśmiercono, szukałam innych i tak odkryłam inne jego seriale, ale dla mnie będzie zawsze cudownym Tom'em Kranichem. Zwłaszcza, gdy ostatnio znalazłam bardzo fajny filmik z odcinka 13, gdzie Tom miał bardzo zabawne dzwonki telefonu.
 Uwielbiam ten Duet,
zwłaszcza Tom Kranich, choć Semir nie gorszy.
Mia:
Już przy załadowaniu tego nagłówka na DA zwracałam Ci uwagę na za małe napisy i widzę, że nie zostały one poprawione. Według mnie są one nieczytelne i nieco przeszkadza mi cień za nimi. Mogłaś chociaż te malutkie wyrazy oddzielić troszkę od siebie. Kolejna rzecz to źle wycięte postacie na co również zwracałam Ci uwagę wcześniej. Przy głowie i rękach aktora strasznie rzuca się to w oczy. Widać, że kombinowałaś z teksturą i stockami, chciałaś tam jak najwięcej zmieścić, a powiem Ci, że czasem minimalizm wystarczy. Troszkę za dużo tych okien na pracy i nie bardzo mi one pasują do całokształtu. Odemnie dostaniesz mocne 6, abyś tworzyła dalej ;). 6/10
Lydia:
Kolorystyka wyszła Ci bardzo ciekawie, jednak postacie trochę zbytnio się wyróżniają. Zostały też trochę niedokładnie wycięte, gdyż w niektórych momentach są trochę ucięte. Fajne rozmieszczenie napisu, jednak mała czcionka jest za mała przez co tekst jest słabo widoczny. Jak na mnie niepotrzebnie dałaś te trójkąciki z tyłu, poniewż nijak mają się do całości, jednak bardzo podoba mi się rozmieszczenie okien i przekręcenie ich. Schody między dwoma zdjęciami mężczyzny są mało potrzebne, ewentualnie obniżyłabym je lekko, bo wygląda to trochę nienaturalnie. 6,5/10

Sakura:
Pomysł czerpałam z mojej ulubionej piosenki, dlatego te sygnatury zrobiłam takie jakie wyszły :). No i tak sama jakoś tak wyszło. A i jeszcze robiłam to w Photoshopie. Co jeszcze... Interesuje mnie po prostu Azja. Wszystko mi się tam podoba i w ogóle. Dlatego te sygnatury zrobiłam z członków koreańskich zespołów :).
Viper:
Ciekawe prace. W pierwszej podoba mi się ta "bańka", w której jest napis i, o ile się nie mylę, Jessica. Dobre dobranie stocków, kolorystka czarno biała jak zawsze się sprawdza. Pomimo słabej widoczności głównej postaci cała praca wygląda estetycznie. W drugiej podobają mi się nachodzące na siebie odcienie. Postaci wydają się być trochę odcięte od całej pracy przez dość odstającą kolorystykę, jednak to chyba dodaje jej uroku. Tekstura z trójkątami naprawdę fajnie dopełnia całość. 7/10
Mia:
Ciężko mi oceniać sygnaturki, bo sama tworzę ich bardzo mało i właściwie nie wiem, po co i do czego one w ogóle służą. Jeśli mam być subiektywna i oceniać wedle własnych upodobań to druga zdecydowanie bardziej przypadła mi do gustu. Na mandze i anime też się nie znam, ale sądzę, że postacie w dwójce nie pasują do tła, choć pomysł z trójkątami bardzo fajny i ciekawy. Ogółem gdyby nie te postacie to wyszło by całkiem ciekawe cudeńko ;). Jeśli zaś chodzi o pierwszą pracę to tutaj również postać jest słabo widoczna, a to podstawowy błąd, gdyż powinna od razu rzucać się w oczy. Za to teksturka i połączenie stocków jak najbardziej trafne. 7/10

Pauline Styles:
To stworzenia tej bajki zainspirowały mnie bajki oraz książki dla dzieci. Księżniczki, zamki i bajkowe przygody zawsze inspirowały mnie w dzieciństwie, więc czemu teraz miałoby być inaczej. Świat bajek to świat, w którym nasze marzenia się spełniają i możemy być w nim kim tylko chcemy to właśnie dlatego wybrałam go jako inspirację do stworzenia tej pracy.
Ginny:
Nagłówek bardzo mi się podoba.  Stocki dobrze usytułowane, postacie bardzo dobrze wycięte. Daję Ci mocne 8 z plusem ^^. Dlaczego nie więcej? - Zainspirowały Cię bajki, po przeczytaniu argumentacji wyobraziłam sobie nagłówek z żywymi kolorami, ale przecież każdy jest inny, inaczej postrzega świat i inaczej sobie coś wyobraża. Kontrast żółtego i ciemnego fioletowego powoduje, że nagłówek wydaje się tajemniczy. Jedyne do czego mogę się przyczepić, to napis. Znacznie ładniej wyglądałby, gdybyś wyróżniła jeden wyraz, a resztę napisała mniejszą białą czcionką. 8,5/10
Flawless:
Praca mi się podoba, chociaż według mnie inspiracja bajkami i księżniczkami powinna zawierać w sobie odrobinę więcej koloru. Ładnie wycięte postacie, dobrze wtopione stocki. Napis jest bardzo niewyraźny, więc myślę, że powinnaś popracować nad dobieraniem czcionek i ich kolorów. 7/10

Iggy Grande:
Tematem moich prac jest muzyka. Jest dla mnie ogromną inspiracją. Muzyki słucham przy wszystkich czynnościach jakie wykonuje. Jestem pisarką (albo raczej bloggerką ;) ). Muzyka jest dla mnie źródłem weny i inspiracji. Nie wyobrażam sobie dnia bez słuchania piosenek, czy grania na instrumencie. Na obydwu sygnaturach jest Ariana Grande. Ona jest również moją inspiracją i autorytetem. Dzięki niej zaczęłam prowadzić zdrowy tryb życia. Wiele jej zawdzięczam.
Flawless:
Super dobór stocków. Świetnie pasują do tematyki i do siebie na wzajem. Do tego ładnie je wtopiłaś. O wiele bardziej podoba mi się sygnaturka druga, jest wyraźniejsza i po prosty lepsza technicznie. W niej zmieniłabym tylko cień pod słowem music. Bardzo podoba mi się w tej pracy też to, jak Ariana odróżnia się kolorem od reszty pracy - super pomysł.
Pierwsza sygnaturka ma słabą jakość. Stocki nie są już tak dobrze wtopione jak w drugiej. Koloryzacja jest bardzo słaba i wszystko wygląda mdło i blado. Do tego nie pasuje mi stock pod pianinem. To są chyba książki? Bardzo odstają od reszty pracy. 6,5/10
Obliviate:
Bardzo dobrze dobrałaś stocki do tematyki. Na pierwszej sygnaturze trochę nie pasują te książki pod pianinem, przełożyłabym je w inne miejsce. Podoba mi się koloryzacja. Na drugiej stocki są dobrze połączone, ale Ariana trochę odstaje koloryzacją od tła, tak jakbyś ją dodała na końcu. Poza tym wszystko jest w porządku prócz napisów, (w obu sygnaturach) nad którymi musisz jeszcze trochę popracować.
Po pracach widać, że bardzo inspiruje cię muzyka i, że jest dla ciebie ważna :) 7,5/10
Podsumowanie punktacji:
Kookie: 7 + 8,5 = 15,5
Pandzia Fan Cro: 3 + 3 = 6
Rockmenowa: 6+ 6,5 = 12,5
Sakura: 7 + 7 = 14
Pauline Styles: 8,5 + 7 = 15,5
Iggy Grande: 6,5 + 7,5 = 14
Konkurs wygrywają ex aequo Kookie i Pauline Styles!
Serdecznie gratulujemy!
Na maila napiszemy do Was sprawie nagrody. Tymczasem przygotowałyśmy dla wszystkich uczestników konkursu sygnaturki oraz paczkę-niespodziankę z wieloma dodatkami!

Dla Kookie - by Mia
Dla Pandzi Fan Cro - by Viper
Dla Rockmenowej - by Ginny
Dla Sakury - by Flawless
Dla Pauline Styles - by Lydia
Dla Iggy Grande - by Obliviate

Hasło do rozpakowanie paczki wyślemy Wam na maila.

Na koniec chciałabym Wszystkim bardzo podziękować za udział, mam nadzieję, że dodatki będą przydatne. Jeśli podobają Wam się tego typu konkursy to piszcie - może wkrótce także coś dla Was przygotujemy! :)

P O D   T Y M   P O S T E M   P R O S Z Ę   N I E   S K Ł A D A Ć   Z A M Ó WI E Ń !

16 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Paczka jest jedynie dla osób, które wzięły udział w konkursie ;)

      Usuń
  2. Konkurs genialny! Ja niestety nie zdążyłam wysłać pracy (ubzdurało mi się, że to do 05.05, a nie do 03.05 XDD) przez co nie wysłałam pracy ;/
    Nie mogę się doczekać kolejnego konkursu, uważam, że nagrody są super ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej. Jejku...Nie zdążyłam :(
    Ostatnio miewam zbyt mało czasu, i nie zdążyłam zrobić jednej pracy...No szkoda... Mam nadzieję, że kolejnym razem się uda. Wszystkie prace są świetne, a nagrody ciekawe! Pozdrawiam. A co do propozycji - zróbcie jakieś szablony z Semirem i Benem ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Omo! Moja praca ma tyle punktów. Co do waszej opinii spróbuję się poprawić. ^.^ Dziękuję, naprawdę ^^. No i jeszcze ta sygnaturka z Yifan'em <3. Omo x2 <3 ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładne prace, gratuluję zwycięzcom! :D
    Zapraszam do siebie -> http://itistimetobeyourself.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. kserokopia bez kabla
    Pobrałam to http://funkyimg.com/i/TYiQ.png i znajdziecie to tu http://nic-poza-toba.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och, cieszę się, że mój nagłówek komuś się przyda :D

      Usuń
  7. 1.Nick zamawiającego - FAYDMIX
    2.Adres bloga - http://faydeearmypolska.blogspot.com/
    3.Układ szablonu - dowolny
    4.Kolory - morskie, niebieskie, w tle mogą być góry, ale nie muszą
    5.Obrazki -
    https://pbs.twimg.com/media/CFSbMnsUUAI672Z.jpg
    https://pbs.twimg.com/media/CFSYjdpVIAAxP5k.jpg
    https://pbs.twimg.com/media/CFSYTCrUkAE8N-o.jpg

    6.Cytat, zdanie -
    No more, no more, no more
    Now I’m unbreakable
    No more, no more, no more
    Now I’m unbreakable
    7. kontakt bez uziemienia
    8. mail, kontak do siebie - katka100000@gmail.com

    Może dwa słowa xd Faydee jest moim idolem, bez którego nie wyobrażam sobie życia. Chce dzielić się swoimi informacjami. Ostatnio na wszystkich blogach widzę słowo 'odmowa' więc mam nadzieję, że chociaż tutaj mi się uda :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dostajesz odmowy bo nie czytasz regulaminów. Tutaj jest to samo.

      Usuń
    2. aaa zapewne button ;p już dodany :)

      Usuń
    3. tam gdzie jest "klik" ;d

      Usuń
    4. Pod postem jest napisane, że proszę nie składać zamówień, ponieważ to nie jest post mój jako mój, tylko z wynikami konkursu. W regulaminie jest napisane, że można składać zamówienia pod najnowszym postem szabloniarki, u której chcesz zamówić szablon.

      Usuń
    5. w takim razie mam czekać na następny post czy co?

      Usuń
  8. Wasz button o miesiącu tematycznym trafił na http://calyswiatkochatecze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń