3/29/2015

[1334-1335] The Ocean's On Fire

Znowu zawaliłam, tylko dwa szablony. Ale chyba można mi wybaczyć, mimo stażu jestem na urlopie z powodu straty bliskiej mi osoby i nawet nie łudziłam się, że wstawię jakąkolwiek notkę. Well, spięłam pośladki i zrobiłam, co mogłam. Mam w sumie dużo pomysłów (chyba zawitała wiosna), jednak czy będę mieć siłę albo czas je zrobić, nie wiem. Z nagłówków z tej notki chciałam zrobić szablony, ale nie wyszło, więc wstawię je po prostu. W sumie i tak jest 6:18, bo chciałam się wyrobić, więc zarywam noc, zresztą jak zwykle.


Szablony
Zrobienie tego szablonu zajęło mi dość długo, zwłaszcza że nie miałam na nic ochoty, jednak piosenka Plecebo zainspirowała mnie i wyszło coś takiego, chyba nie jest złe.

Obiecałam szablon z Hobbita - jest. Właściwie to obiecałam dużo grafiki z tego filmu, jednak kłaniam się i proszę o wybaczenie, nie byłam w stanie tego zrobić.

UWAGA, podglądy należy przybliżyć, by były wyraźne.


Sygnatury

Użyłam tutaj swojej koloryzacji, która jest niżej i jestem z niej bardzo zadowolona. :)

Jeden wielki misz-masz. Każda sygnatura ma inne wymiary, ponieważ próbuję znaleźć swój złoty środek.

Nagłówki


Kocham Disney'a, więc żadna niespodzianka, że po prostu musiałam zrobić nagłówek z Kopciuszka.

Mój osobisty faworyt, jednak nie miałam czasu poprawić napisu, więc już niech będzie tak.



Koloryzacja

Jestem z niej bardzo, ale to bardzo zadowolona.


Niedawno przypomniało mi się, że mam ASKA, także jeśli ktoś miałby jakieś pytania - śmiało zapraszam. I jeśli ktoś to jeszcze czyta, TUTAJ (instagram) znajduje się moja przeróbka RLM. Chciałam wstawić ją tak o po prostu, ale nie mam już oryginału, nie opłaca robić się screena, bo jakość będzie jeszcze gorsza, więc #yolo.
Życzę wam miłego dnia!


15 komentarzy:

  1. Grabarzu, jak ja dawno nie widziałam Twojego postu, chyba się stęskniłam ;) Pierwszy szablon jest świetny, ale już i tak miałam okazje go wcześniej podziwiać. Zmazałabym jednak jedną pigułkę z twarzy dziewczyny. Dwójeczka bardzo prosta, a ja tam za Hobbitem nie bardzo przepadam (tak, należę do tych osób, którzy jeszcze tego nie widzieli xD), ale Css jest ciekawy. Pierwszy nagłówek to Kate i Leopold? Musisz mi wybaczyć, ale nie wiem kim jest owa para a tak ślicznie się prezentuje ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. miło usłyszeć, że ktoś się za mną stęsknił! chciałam uzyskać ten efekt, żeby tabletka najeżdżała na jej twarz, ale rozumiem, że komuś może to przeszkadzać. :) muszę przyznać, że drugi szablon jest naprawdę prosty, ale za to podoba mi się ten minimalizm. para to Lily James i Richard Madden. Dziękuję bardzo!

      Usuń
  2. Nagłówki z Disney'a są śliczne, prawda. Pierwszy jest taki lekki, a drugi ma moje ulubione kolory. :D Strasznie podoba mi się pierwszy szablon, może to przez mój ulubiony układ, a może po prostu dlatego, ze jest świetny, bo jest. *o* Jest taki inny, różni się od wszystkich i jest tym samym niezwykły. Zazdroszczę. :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję ślicznie, naprawdę miło to słyszeć! nie ma czego zazdrościć, trzeba ćwiczyć i ćwiczyć, nic samo w życiu nie przychodzi. :)

      Usuń
  3. Boże.. bym chciała robic takie szablony jak ty.. :C Piękne, na prawdę! Cud miód i malina. <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wszystko można, tylko trzeba chcieć. :) moje szablony na początku nie wyglądały tak, jak teraz, to po prostu kwestia wprawy.

      Usuń
  4. Bardzo współczuję straty.
    Pierwszy szablon jest genialny. Bardzo mi się podoba nagłówek, jest taki inny. Bardzo ładnie to wyszło, układ gadżetów fajny. Zgadzam się z tym, że mogłabyś wymazać jedną pigułkę (tabletkę?) z twarzy kobiety. Ale ogólnie wygląda to bardzo ładnie. A szablon z Hobbitem jest świetny. Osobiście mi wszystko, co z Hobbita się podoba. Ale ten minimalizm wygląda naprawdę dobrze. Sygnatury też są świetne i zazdroszczę ci, że potrafisz je robić. Nagłówek z Kopciuszkiem jest cudny bardzo ładną koloryzację wybrałaś. Według mnie drugi nagłówek jest faworytem, strasznie mi się podobają te kolory. Trzeci nagłówek też jest bardzo ładny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję. :) efekt z tą tabletką był zamierzony, jednak w sumie mogłam ją wymazać. i tak, też uważam, że szablon z Hobbitem jest świetny, niby nic takiego się nie dzieje, jednak mnie wbija w fotel, kocham minimalizm. ♥ a co do sygnatur - trzeba ćwiczyć! moje pierwsze sygnatury też nie były takie fajnie, w sumie moje pierwsze "wszystko" nie było takie fajne.

      Usuń
  5. świetne prace :) szablon z krasnoludami boski, a i pierwszy nagłówek mnie zachwycił

    OdpowiedzUsuń
  6. Witam, jestem tu nowa ;p chciałabym coś zamówić, więc piszę: kontakt bez uziemienia
    Nie jestem pewna, czy jest dobrze, ale PROSZĘ napisz do mnie z grubsza co możesz robić ;c Na twojej podstronie niestety jest to trochę nieczytelne. Jeżeli coś napisałam nie tak, to niech ktoś napiszę... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na początek polecam regulamin.

      Usuń
    2. Czytałam. Chodzi mi o to,że nie mogę przeczytać co możesz robić. Chciałam zamówić u Ciebie, bo twoja grafika jest niesamowita, ale niestety. Nie mogę rozczytać co możesz robić. Chciałam też powiedzieć, że chcę nagłówek ;>
      Mam nadzieję, że mnie rozumiesz :)

      Usuń
    3. Rozumiem, jednak chyba nie czytałaś go dokładnie.
      3. Zgłaszamy się pod najnowszym postem szabloniarza, u którego chcemy zamówić szablon, jeśli dany szabloniarz napisze, że przyjmuje zamówienia. Ponawiam: jeśli dany szabloniarz napisze, że przyjmuje zamówienia. Plus jestem stażystką, więc zamówień przyjmować NIE mogę.

      Usuń
    4. jednak dziękuję, mimo tego że nie uważam, że moja grafika jest niesamowita. :)

      Usuń