30 sie 2014

[983-986] Here I Am


Cześć! :) Jestem nową stażystką. ^^ (Nawet nie wiecie jak bardzo się cieszę z tego powodu. ;D)
Jestem Gosia. Mam 14 lat. W poniedziałek (ale  te wakacje szybko mijają… ;c) zaczynam 3 gimnazjum. Trochę się denerwuję, bo będą egzaminy. (ale co mi tam ;p przecież przejdę i dostanę się do wymarzonego liceum xd… Liczę w tym roku na laureata z biologii <idę też na olimpiady z geografii i informatyki ;D> xd. W tamtym roku zabrakło mi 6p by przejść do III etapu. Moje szczęście… ;D) Dobra dość o szkole bo się zaraz poryczę XD. <co ja mam z tym „xd” ;D>
Uwielbiam takie książki/filmy jak: „Harry Potter”, „Pamiętniki Wampirów”,  „Igrzyska Śmierci”, „Kamienie na szaniec”. <Piszę opowiadania FF – tematyka Potterowska rzecz jasna xd> Chyba nie ma sensu więcej się opisywać. Przejdźmy do grafiki ;D.
http://ginny1xd.deviantart.com/art/Szablon-983-479066945


http://ginny1xd.deviantart.com/art/Szablon-984-479067464
^Tutaj podoba mi się tylko nagłówek... ehh ;/

http://ginny1xd.deviantart.com/art/Szablon-985-479067892


http://ginny1xd.deviantart.com/art/Szablon-986-479068087

Faworytem tej notki jest szablon 986 (i 983 ;D), tylko napis mi nie pasuje. (nigdy nie wiem jaki dodać napis ;/ więc jak macie jakieś pomysły, to piszcie ^^)
Teraz nagłówki:
http://ginny1xd.deviantart.com/art/Okay-Okay-479071441?ga_submit_new=10%253A1409387760

http://ginny1xd.deviantart.com/art/Okay-Okay-2-479070097

http://ginny1xd.deviantart.com/art/Take-a-dance-with-the-dead-479071914?ga_submit_new=10%253A1409388052

Na koniec dwa nagłówki z szablonów: 983 (tylko trochę jaśniejszy od nagłówka z szablonu) i 984.

To by było na tyle. :)
Piszcie co sądzicie o moich pracach.
(jeżeli macie jakieś propozycje na szablony, to również piszcie... zwłaszcza napisy ;D bo do nich nie mam zazwyczaj weny xd)
Przepraszam, że piszę bez składu i ładu, ale to moja pierwsza notka i te emocje xd. :D
Ginny 


25 komentarzy:

  1. Przyjmujesz zamówienia?

    zero-intymnosci.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mogę. Jestem stażystką.
      Ale możesz napisać jaki mg zrb szablon (kolorystyka, napis i jakie postacie) Taka propozycja ;D.
      Dodam jako szablon wolny.

      Usuń
    2. Na pewno chciałabym coś związanego z Harrym Potter'em (Ginny i Draco). Coś prostego, ale nie tandetnego, w ciemnych kolorach (ciemna zielen, fiolet, cos tego typu). Napis "A gdy będzie źle nie puść mnie" lub "I całą noc do rana i w dzień
      Opowiadałbyś mi
      Co u ciebie a u mnie nie". Nie wrzucam zdjęć. Jeśli nie znajdziesz czegoś sensownego to proszę, byś dała mi znać.
      Jeżeli dodatkowo mogę prosić, to chciałabym bloga z jedną stroną kolumn. No i, jeśli to nie byłby problem, to miejsce na pisanie żeby było jak najwęższe (tak jak np w 984 szablonie).
      Gdybyś była taka miła i mogła mnie na blogu poinformować o szablonie, byłabym wdzięczna ;)

      Usuń
    3. Ok.
      To w kolejnej mojej notce się ukaże (oczywiście jako szablon wolny) i pobierzesz jeśli Ci się spodoba :)

      Usuń
  2. Piękne szablony :D Masz talent, dziewczyno! Ja proponuję coś zrobić z Klausem i Caroline, a napis to Każda miłość trwa tak długo na ile zasługuje...

    OdpowiedzUsuń
  3. Najbardziej podobają mi się dwa pierwsze.
    Pierwszy ma świetne kolory i podoba mi się jak wyróżniasz ramki. Dodatkowo kolor czcionki świetnie dobrany do całości.
    Drugi ma ładny nagłówek i znów te ramki. Dobrze, że się na nich skupisz, bo niektórzy nie zwracają na nie uwagi, a sa ważne.
    Co do propozycji to może jakieś Potterowskie? Wiem, że wiele osób szuka Dramione, ale też Sevmione czy z samym Harry'm. Co do cytatów to dobrym pomysłem jest branie ich z piosenek. Z nich zawsze pasują ;)
    Croy http://black-redstart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. podobają mi się ze szablonów: 983, 985, a nagłówków każdy poza drugim. Dzięki, że mi to pokazałaś :*. Co do notki postaram się przeczytać najszybciej jak to możliwe.
    Pozdro
    Ala (hp-mroczna-dusza.blogspot.com)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gin, czekam na odpowiedź na "HP i AJ".

      Usuń
    2. Odpisałam dwie godziny temu ;D

      Usuń
    3. gdzie?? Nigdzie nie mam informacji o twojej odpowiedzi. Nawet w meilu.

      Usuń
    4. w komentarzu odpisałam xd

      Usuń
  5. Ten ostatni szablon... po prostu mnie urzekł ;) A tak to jeszcze ten pierwszy, oba są świetne! Widzisz, jak łatwo Ci przychodzi tworzenie grafiki? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To wszystko dzięki Tobie. ^^
      Gdyby nie Twoje rady.... wolę nawet nie myśleć jakby wyglądały moje prace ;D
      Wiem, że dziękowałam już wiele razy, ale zrobię to jeszcze raz: więc dziękuję Ci bardzo. ^^

      Usuń
    2. o nie przesadzaj, ja tylko powiedziałam, co trzeba poprawić, reszte zrobiłaś sama ;P

      Usuń
  6. Witaj nasza Ginny~! Śliczne szablony jak na pierwszą notkę, postarałaś się c: Najbardziej urzekł mnie ten ostatni, wydaje się być taki delikatny i dziewczęcy. Z nagłówków moimi faworytami są pierwszy i drugi, po prostu mistrzostwo~

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki ^^
      Co do tych nagłówków ;D : przez dobre pół godziny zastanawiałam się, czy je dodać, czy nie... ;D myślałam, że są kiepskie, ale chyba zmienię zdanie xd

      Usuń
    2. Zdecydowanie musisz zmienić o nich zdanie, bo są naprawdę dobre ^^ W dodatku "Gwiazd naszych wina", rozpływam się ;u;

      Usuń
  7. Pamiętam Twoje pierwsze nagłówki, ogólnie szablony. I wiesz co Ci powiem? Drastycznie się zmieniły i to na naprawdę piękne prace. Jestem pod wrażeniem. :)
    We wszystkich nagłówkach podoba mi się kolorystyka, zaś w szablonach zawsze lubiłam Twój CSS. A Grafika to już kwestia wprawy, pomimo tego bardzo ją u Ciebie lubię. Cóż to mogę jeszcze napisać, życzę weny i chęci do tworzenia.

    Pozdrawiam, Hope~

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne szablony:) właśnie jeden pobralam, bo się w nim Zakochałam. Czekam na więcej :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ^-^
      Bardzo się cieszę, że szablon (nr983) się przydał. :)

      Usuń
  9. Pisałam i pisałam, a zły blogger zjadł moją odpowiedz -.-. No cóż... napiszę jeszcze raz. Jak na pierwszą notkę masz dobre prace. Czasem jednak widać złe wymazanie postaci lub źle dobraną kolorystykę. CSS masz ładny i nie przekombinowany, a to bardzo dobrze :D. Moim faworytem jest zdecydowanie ostatni szablon. Przed tobą jeszcze trochę pracy, ale nie poddawaj się.
    Pozdrawiam i życzę wytrwałości w tworzeniu ;).

    OdpowiedzUsuń