4/26/2014

[782-785] The beginning

Witam, cześć i czołem, dzień dobry itd. Nazywam się Viola, jednak wolałabym jakbyście zwracali się do mnie Viper i jesten nową stażystką na LoG'u. Podobnie jak Jaejoong interesuję się kulturą azjatycką i najczęściej wykonuję właśnie takie szablony, acz równie dobrze odnajduję się w innych tematykach. 
Na dziś przygotowałam 4 szablony - z Rinem, Sasuke, Hyeri i Hongbinem. Mam nadzieję, że Wam się spodobają~



(W tym szablonie zamiast normalnych stron trzeba wstawić HTML/JavaScript i 
<a href="URL STRONY" class="navi">NAZWA STRONY</a>)


13 komentarzy:

  1. piekne, poprostu cudowne <333 swietnie ze dodajesz szablony z anime i kpopem :DD mam nadzieje ze ukonczysz staz ! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojejku, jak miło, dziękuję~ i również mam nadzieję, że go ukończę ^^"

      Usuń
  2. ojej <3 piękne!
    Jak byś mogla kiedys zrobić jeszcze szablon z Gaarą i Naruto to bym była wniebowzięta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci dziękuję ♥
      Z Naruto mam nagłówek, css muszę dopracować, a z Gaarą na pewno da się zrobić~

      Usuń
  3. Najbardziej do gustu przypadł mi 784 *-* Ale wszystkie są śliczne.Jak tak teraz patrze na woje szablony,to aż wstyd mi dodać notkę :D Mam nadzieję,że uda ci się pomyślnie ukończyć staż :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aw dziękuję~
      Ej, bez przesady! Twoje szablony i nagłówki są bardzo urodziwe i nie powinno Ci być wstyd pfy~
      Mam nadzieję, że nam obydwu uda się go ukończyć :3

      Usuń
  4. Wszystko śliczne :) 784 ma chyba najfajniejszą grafikę, tylko tą kolumnę przybliżyłabym do posta. Na drugim miejscu chyba 783. 783 ma śliczny css.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może i tak, jednak w gruncie rzeczy postanowiłam zostawić tę kolumnę właśnie tak :) I dziękuję bardzo~

      Usuń
  5. 784 oraz 785 straszliwie mi się podobają *u* Bardzo piękne szablony!

    OdpowiedzUsuń
  6. ten ostatni wymiata! Jest po prostu śliczny

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojejku cieszę się, że Ci się podoba, naprawdę~

      Usuń