2/28/2014

Miesiąc Tematyczny - luty


 • Miesiąc: Luty • Kategoria: "Igrzyska Śmierci" • Organizator: Heather •

Cześć! Post spóźniony, bo miał być tradycyjnie w południe, ale wynikły drobne problemy. W sumie, nawet nie ja miałam wstawiać ten post, wszystko się w ostatniej chwili pozmieniało, no ale jest xD
Tym razem w naszym Miesiącu Tematycznym znajdziecie mnóstwo dodatków, z czego jestem bardzo zadowolona. Wśród nich znajdzie się też speedart. Bijcie pokłony przed Birdy, bo to ona go stworzyła :D Ja chyba nigdy nie umiałabym obsłużyć tych programów do nagrywania :P Mam nadzieję, że będziecie zadowoleni :)
Nie przedłużając, zapraszam!


*aby cokolwiek pobrać kliknij w miniaturkę*

Szablony:






Nagłówki:











Sygnatury: 



Ikony: 

 

Koloryzacje:







Textury:


Instrukcje:



INSTRUKCJA NA LIKE BUTTON W GADŻETACH BLOGA (by Lydia)
Na początek musimy wejść w link: https://developers.facebook.com/docs/plugins/like-button/
Na stronie pojawia się parę opcji i miejsca, które wymagają wypełnienia.
[kliknij, aby powiększyć]  


Czcionka:



Stocki:



A na sam koniec mamy dla Was kilka gifów ;) 










Uprzejmie prosimy o informowanie nas w razie pobrania/korzystania z czegokolwiek! (nie tyczy się to gifów i czcionki. W przypadku sygnatury bądź ikony wstaw odnośnik do LoG'a)
To już wszystko, ale prawdopodobnie pojawi się jeszcze EDIT, więc zaglądajcie tu! :D
Prosimy o czytanie regulaminu! + pod tą notką nie przyjmujemy zamówień!
Kategoria następnego MT nie została jeszcze wybrana, ale MT odbędzie się w kwietniu.
EDIT!
Nagłówek Mindfreak


Nagłówek Heather
+ mała, chamska reklama. Bo mogę. *klik*

28 komentarzy:

  1. Wszystkie arty są prześliczne *-*
    Pobieram koloryzacje, tekstury, czcionkę i obrazki.

    OdpowiedzUsuń
  2. wiem, że to głupie pytanie, ale... jak dodać i użyć koloryzacji w photoshopie? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Otwierasz koloryzację i powinnaś tam mieć grupę. to taki jakby mały folder ze strzałeczką z boku i jakąś nazwą. Np. w przypadku moich koloryzacji nazywa się to "Land of Grafic". Przeciągasz tę grupę na obrazek, na którym chcesz mieć koloryzację, i gotowe, możesz zmieniać krycie itp. :)

      Usuń
    2. od tygodnia szukałam tego po forach wszelakich i nie mogłam się doszukać, tak więc baaaaaaaaaaardzo Ci dziękuję :)

      Usuń
  3. Nagłówki CUDOWNE <3 Pobieram tekstury, i stocki !!

    OdpowiedzUsuń
  4. www.annaproszkin.pl - zapraszam do mnie, co prawda dopiero strona sie rozkreca, ale to kwestia czasu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miły spam, ale czytelników tym sposobem nie zdobędziesz. Przykro :c XD

      Usuń
  5. 1: Gabrysia M.
    2: http://opowiescizhogwartu.blogspot.com/
    3:Układ lewostronny.
    4: Czerń, czerwień i trochę złota.
    5:
    http://3.bp.blogspot.com/-BebT7mYwRJ8/UuzqROZfPII/AAAAAAAABDk/eeUPzbnY7YM/s1600/Jimmy.jpg

    http://www.oassf.com/en/media/images/photo-andrew-garfield.jpg

    http://images4.fanpop.com/image/photos/18100000/Ben-ben-barnes-18100318-1365-1818.jpg

    http://s3.amazonaws.com/quotefully_production/photos/character/86f1786498cf11e0908b12313b10052d_small

    http://www.harrypotter.org.pl/img/marauder.jpg

    6: Kiedy Hunce rządziły Hogwartem
    ,,,,Cier­pienie wy­maga więcej od­wa­gi niż śmierć. ''
    7.Jagodowe ciasteczko

    Pewnie zauważycie, że zamawiałam już szablon na tego bloga. Ale niestety nie przyjęto mojego zamówienia. Czy mogłybyście mnie poinformować jeśli wykonacie mój szablon.


    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie zauważyłaś napis, że pod tą notką nie przyjmujemy zamówień. Pewnie dlatego nie przyjmiemy też Twojego!

      Usuń
    2. Taaaa. Jeśli mogę to zgłoszę pod następną notką.
      Mogę?

      Usuń
    3. Serio? Serio...? Zaczynam wątpić w ludzkość. Czytałaś chociaż regulamin?
      "3. Zgłaszamy się pod najnowszym postem, jeżeli szabloniarz napisze, że przyjmuje zamówienia!"

      Usuń
    4. Tak czytałam, ale chodziło mi o to, że jeśli będzie nowy post, w którym szabloniarka będzie przyjmować zamówienia. Każdemu może zdarzyć się przeoczenie, a mi bardzo zależy na tym szablonie.

      Usuń
  6. Wszystko jest takie cudne i prześliczne *.* <3 <3
    Pobieram koloryzacje, tekstury, czcionkę i obrazki.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie mogę dodać komentarza w Pobieralni, więc dodam tutaj.
    Elf o imieniu Neva ucieka z szablonem http://notsignificant.deviantart.com/art/Darmowka-1LOG-419697665?ga_submit_new=10%253A1387014133 do jaskini http://magia-ukryta-na-kartkach.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Pobieram tekstury, koloryzację, czcionkę i gify.
    Wszystko to cudo *o*

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeśli szukacie darmowych szablonów na bloggera to polecam www.freetemplates24.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam napisać coś naprawdę chamskiego, ale pozostawię to bez komentarza. :)

      Usuń
  10. Pobieralnik nie działa...
    Elf o imieniu Ariana Everdeen ucieka z szablonem nr. 674 na bloga zaynsdiary.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mogłybyście zrobić dla mnie szablon z Justinem Bieberem i Niną dobrev ? Bardziej ciemny, szary ,aby pasował do mojego bloga --> http://world-of-belieberss.blogspot.com/ proszę <3
    sorki ,że tu piszę ale nie wiedziałam gdzie bo wszędzie pisze ,że nie można dodać komentarza.. proszęę <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Pobieram stocki i tekstury ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. pobieram tekstury, stocki i koloryzacje (wszystkie) kotki x

    OdpowiedzUsuń
  14. Pobieram stocki i tekstury :3

    OdpowiedzUsuń
  15. 38 year-old Librarian Nathanial Cooksey, hailing from Quesnel enjoys watching movies like My Gun is Quick and Scouting. Took a trip to Gusuku Sites and Related Properties of the Kingdom of Ryukyu and drives a Ferrari 250 LM. pomocne strony

    OdpowiedzUsuń