26 lis 2013

[630-632] Kocham brązy!

Właściwie z urlopu na chwilę obecną wracać nie zamierzam, a ponieważ mam trochę wolnego czasu i kilka szablonów zrobionych już dawno temu, to czemu by ich nie opublikować? Ostatnio trochę przystopowałyśmy z szablonami, ale sami wiecie jak to jest. Szkoła, praca, życie prywatne dają w kość i odbierają ten czas wolny poświęcony na szablony. Zauważyłam też, że wypadałoby zmienić szablon główny, postaram się to zrobić do końca tygodnia. 
Czy u was też spadł śnieg? Wstaję rano, podnoszę rolety, a tu... biało! Na szczęście wszystko stopniało i nie ma błota, ale wiecie jak mi jest zimno? xD Strasznie, jeszcze ten wiatr. Brrr... Witaj zimo w naszych skromnych progach!


 W tym szablonie lepiej zrezygnować ze zbędnych gadżetów i skupić się na menu bocznym. Prosty szablon dla tych, co lubują się w anime i ciemnych kolorach.

Szablon z Levim, a jakże. Znowu ciemne kolory, ale ja po prostu kocham takie szablony. :) 
*pewnie stąd się wziął tytuł notki xD*

Zamówienie, które cóż. Niezbyt mi się podoba, taki pustawy ten szablon. Ważne, że zamawiającej wpadł w gust. Nie ma możliwości pobrania. Zamawiająca już go ma na swoim blogu. :)

Zamówień nie przyjmuje. Wybaczcie, ale niemoc i ogrom nauki często idą ze sobą w parze i po prostu nie wyrabiam. Ciągle się zastanawiam na co mi ta matura, ale rozsądek mi nakazuje chociaż spróbować. 
Boru, oby ten ustny z języka polskiego nie był taki straszny jak o nim piszą, bo chyba wpadnę w rozpacz przy samej komisji egzaminacyjnej. 

Wszystkich ciepło pozdrawiam! :)

6 komentarzy:

  1. A mi właśnie ten ostatni podoba się najbardziej :3 Może dlatego, że z ciemnych szablonów podobają mi się tylko czarne i granatowe? Pewnie dlatego :) Oczywiście, wszystko jest piękne, ale brązowy nie wpada w mój gust.
    Pozdrawiam :)
    Ala

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwszy i drugi zdecydowanie przypadły mi do gustu :D Co do trzeciego, kolorystyka mi odpowiada, ale obrazek nie jest dokładnie w moim guście, ale to już co kto woli ;d

    OdpowiedzUsuń
  3. Ostatni jest świetny, bez dwóch zdań. <3

    OdpowiedzUsuń
  4. A mnie się pierwszy podoba, bo taki skromny i prosty a jednak mnie urzekł ;) Taaa u mnie też jest śnieg, tylko jakoś nie chce stopnieć! Wszyscy już w czapkach, kozakach i rękawiczkach popieprzają, masakra jakaś!
    Co do szablonów, skąd ja to znam. Faktycznie ponuro u nas z aktywnością ostatnio, wiem po sobie. Ta zima mnie przybiła, chyba nie mam weny ;/

    OdpowiedzUsuń
  5. Katalog grafików organizuje nowy konkurs pt."Zimowa abstrakcja". Zainteresowani graficy tworzą nagłówek będący abstrakcją (koniecznie zimową!). Jeżeli jesteś ciekawa(y) szczegółów akcji, zapraszam TUTAJ, gdzie wypisane są wszystkie zasady konkursu oraz termin oddawania prac.

    Otrzymałaś(eś) tę wiadomość, ponieważ twój blog przynależy do naszego spisu.

    Pozdrawiam,
    główna administrator katalogu grafików

    OdpowiedzUsuń
  6. Chciałabym prosić o wykonanie szablonu Birdy :)
    Nick zamawiającego: Mona Lisa
    Adres bloga: that-what-makes-you-beautiful.blogspot.com
    Układ szablonu: szczerze? kompletnie się na tym nie znam, ale chciałabym układ taki jak w tym szablonie http://www.gophoto.it/view.php?i=http://img801.imageshack.us/img801/6396/klauspod.png#.Uq3vC_TuKa9
    Kolory: hmm... myślałam raczej nad czymś ciemnym... może jakieś odcienie szarości, granatu, fioletu, zieleni? Żeby pasowały do zdjęcia.
    Obrazki: http://1.bp.blogspot.com/-MiFbzGG8v6o/USZmjqX9xxI/AAAAAAAAI3U/ELQCSlGDEwA/s1600/one-direction-Fabulous-Magazine-2012-one-direction-32349929-1500-1071.jpg
    http://images6.fanpop.com/image/photos/32700000/One-Direction-Teen-Vogue-2012-one-direction-32700712-1500-973.jpg
    http://www.google.pl/imgres?hl=pl&biw=1366&bih=666&tbm=isch&tbnid=OHZwmKeAsrlc1M:&imgrefurl=http://onedirectionpolandfan.blogspot.com/2013_02_01_archive.html&docid=I1NYNUsJCB45cM&imgurl=http://2.bp.blogspot.com/-EEsRbSyLEn8/URvKKYF0K4I/AAAAAAAAIt0/rw_km1GC3Qk/s1600/onedirection_dot_pl_01.jpg&w=700&h=427&ei=0O-tUonRBsfWsgaGyoCYBg&zoom=1&ved=1t:3588,r:11,s:0,i:133&iact=rc&page=2&tbnh=175&tbnw=284&start=11&ndsp=24&tx=172&ty=100
    Z którym będzie łatwiej, choć nie ukrywam, że pierwsze podoba mi się najbardziej :D
    Cytat: "Ten, który kocha, powienien dzielić los tego, kogo kocha."
    Hasło: Jagodowe ciasteczko
    Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń