8/06/2013

[479-482] Darmówki i zamówienia zawsze spoko.

Hej :D Pamiętacie tę notkę, w której wspominałam, że umieszczę szablony z postaciami z książki?
No właśnie, to jeszcze nie ta notka, ale następna na 100% będzie. C: 

Od razu mówię, że POD TYM POSTEM NIE PRZYJMUJĘ ZAMÓWIEŃ!

Darmówki:

Darmówka
Plik do pobrania: 
Click! <

Nawet mi się podoba c: Odkryłam fajną funkcje napisu i nie mogłam się oprzeć ;P

Darmówka
Plik do pobrania: 
Click! <

Zamówienia:

Plik do pobrania:
> Click! <

Jakoś nie miałam pomysłu na układ i css :( Ale podobają mi się karty na górze, nawet nie wiem jak je zrobiam xD

Plik do pobrania:
> Click! <

Nie bardzo podobają mi się kolory w tym szablonie, no ale skoro zamawiająca prosiła o takie, to takie są. 


Na dziś tyle. Notka z małym poślizgiem, bo miała być koło południa, ale nie chciało mi sie robić miniatur i podglądów. Jak dla mnie to najbardziej nudna rzecz przy robieniu szablonów. :P


9 komentarzy:

  1. Piękne szablony, najbardziej podobają mi się 2, 3 i 4. Co do jedynki to mam mieszane odczucia, lubię czerwień, ale jakoś nie przemówił do mnie...nie to co 4 *-*
    Co do kolorów w 4, to mnie również się podobają.
    Karty w trójce również przykuły moją uwagę :)
    Dwójka taka tajemnicza moim zdaniem..no i róże, które uwielbiam.
    Jedynka to już wiadomo, ładny, ale mnie nie powalił na kolana, ale cieszę się, że tobie się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne szablony. Mi najbardziej spodobał się pierwszy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale śliczne :D Nagłówki są naprawdę urocze ^.^ A CSS pomysłowo zrobione. Tylko w 4 szablonie kolor postu, kart itd. troche nie pasuje, ale i tak to nie psuje efektu :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Omomom *.* zakochalam sie w tych szablonach :-)) drugi to moj faworyt i nie wiem czy go sobie na bloga nie podkradne :-) genialny :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ostatni wygląda pięknie *.* Reszta też jest bardzo fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Komentuje, nadrabiam, co mi tam xDD ;)
    1. Kolorki, jakie piękne kolorki! Napatrzeć się nie mogę. Szablon taki spokojny, że aż nie słyszę burzy jaka panuje za oknem. Podoba mi się, perfecto!
    2.Moje pierwsze wrażenie? Taki w twoim stylu. Nie wiem czemu, ale jakoś zawsze kojarzysz mi się z takim bladym, fioletowym kolorkiem xD.
    3. Hah, padłam jak przeczytałam strony. Genialne! Ogółem Css bardzo mi się podoba. Taki niby zwykły, ale te podwójne zaokrąglenia świetne! Grafika? Urzekła mnie stonowana dziewucha która tam istnieje ;) No i ten mościk, paryż czy londyn?
    4. Róż i niebieski? Z początku miałam uprzedzenia, ale teraz wydaje mi się taki wiosenno wakacyjny. Ta pani jakoś takie wrażenie sprawia. Bardzo pozytywny szablon ;)

    Wow, chyba nic nie skrytykowałam ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 3. To Tower Brigde w Londynie. Dziękuję za skomentowanie mojego zamówienia :)

      Usuń
  7. szablon jest piękny, taki ciepły i wakacyjny, ale nie mogę go wstawić na bloga...Dlaczego? Czy instrukcja jest aktualna?

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję za szablon, jest już wstawiony (button także). Jestem Ci bardzo wdzięczna. Mogłabym się czepiać, że nagłówek miał być na górze i że są tylko dwa zdjęcia, ale gdy zobaczyłam jaki jest efekt końcowy, to nie mam żadnych zastrzeżeń. Dziękuję, jeszcze raz dziękuję.

    OdpowiedzUsuń