7/24/2013

[457-459] Trololololol, trolololololo

Dziś zamówienia + brak pomysłu na tytuł. Szablony miały być wcześniej, ale straciłam net na parę dni.

Dla Demon
Plik do pobrania:
> Click! <

Ten szablon jest trochę... hmm, inny (?) pod względem układu. Chodzi mi tutaj o to, że nagłówek jest obramowany, pierwszy raz zrobiłam takie coś :P

Plik do pobrania:
> Click! <

Nie znam się na Paramore. Wiem, siara i w ogóle, no ale tak po prostu.. xd
Jakby coś ci przeszkadzało, to mów, a poprawimy.

Dla Truś
Plik do pobrania:
> Click! <

Tutaj muszę się wytłumaczyć i wszystko wyjaśnić.
Wiem, że szablon ogromnie różni sie od twojego zamówienia, ale nie chciałam dawać tutaj zdjęć jakiejś site models, które są cholernie rozpikselowane. A poza tym, wiesz jak trudno jest znaleźć roześmianą modelkę? :D
A w ogóle, to mam nadzieję, że Chan nie urwie mi głowy za wykorzystanie jej ruchomego menu ^^''


Odmowy: 

Dla Mony Lisy: Jak zobaczyłam ten obrazek, który podałaś, myślałam, że padnę. Kochana, ze zdjęcia 300x300, a może nawet jeszcze mniejszego i słabej jakości nie da się zrobić szablonu. Jeśli nadal zależy ci na zamówieniu, podaj inny obrazek, bo z tym ani rusz. 

Dla Anka Skoczylas: Trzeba było najpierw przeczytać "czego nie wykonam", a dopiero potem zamawiać.  Ludzie, z całym szacunkiem, ale czy to Wy nie widzicie, czy ja zapomniałam napisać? Powtórzę jeszcze jeden raz (mam nadzieję, ostatni): Nie wykonam szablonów z One Direction.

___
I to tyle. Co mam jeszcze pisać? Nie wiem.
Wieczorem zaktualizuję swoją podstronę, a w następnej notce (która będzie nieco tematyczna, bo szablony z postaciami z genialnej książki. Więcej nie powiem. ^^) zacznę już przyjmować zamówienia.
Pod tą notką nie przyjmuję zamówień. 



7 komentarzy:

  1. Dla Twojej informacji przeczytałam "Czego nie wykonam". Tylko jak sama nazwa wskazuje Ty wykonujesz tylko szablony. Ja w swoim szablonie podałam Ci zdjęca, które chciałabym tam zobaczyć. W żadym z tych zdjęć, nie było ani jednego członka One Direction. Poprosiłaś także o któtkie streszczenie - tak też zrobiłam. To że w opowiadaniu będzie wątek ich dotyczący, nie ma żadnego wpływu na szablon. Więc nie rozumiem w czym jest problem.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie szablony mi się podobają. Pierwszy trochę za ciemny, ale i jak jest super. Najbardziej podoba mi się trzeci chyba przez ten nagłówek :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak zrobić taki pasek ze stronami u góry, jak na tym blogu?
    Jeśli ktoś wie, proszę o kontakt mailowy (malwina.nowak97@gmail.com) lub pod tym postem ;)

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie:
    www.la-petite-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. szalony super zrobiłaś.. :)Nie mogę się doczekać następnej notki.. Jestem fanatyczką książek więc już czekam z utęsknieniem :)

    OdpowiedzUsuń
  5. DZIĘKUJĘ :* Ten szablon jest genialny. Bardzo mi się podoba :) Wstawię go, gdy tylko otrzymam ocenę z Shiibuji. Jeszcze raz wielkie dzięki i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo dziękuje za wykonanie szablonu :) Szablon jest wspaniały :D Baardzo mi się podoba. Jeszcze raz dziękuję. Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Hej :D Thx za szablon jest the best :D Ale mam jedno pytanie bo jak go zapisuje to wyskakuje mi na szablonie ten urywek bloga zamiast szablonu a i jeszcze co z tym ruuchomym tłem ? Ja jestem dość kiepska mogłabyś mi wytłumaczyć jak go zapisać i wstawić bo ja nie umiem ):

    OdpowiedzUsuń