4/24/2013

[323 -325] Ktoś jak ty.


     Przygotowałam dla Was na dziś jedną darmówkę i zamówienia. Z przykrością stwierdzam, że Land Of Grafic pod wpływem pogody trochę odrętwiał. Mało osób wpada i coś komentuje, a jeszcze mniej pobiera szablony. Myślę, że po Miesiącu Tematycznym wszystko się unormuje i od maja będziemy mgły ruszyć pełną parą.






     Zamówienie dla Melanie Stryder. Pomimo swojej prostoty bardzo mi się podoba ten szablon. Mam nadzieję, że Tobie również.



     Zamówienie dla Eve ;* . Nawet nie wiesz ile pracowałam nad tym szablonem. Zrobiłam chyba z 10 wersji i za każdym razem coś nie grało. A to za duży nagłówek, a to za mała postać. Wybacz, że nie umieściłam innych zdjęć, ale nie dałam rady ich nigdzie upchnąć. Ostatecznie efekt mnie zadowala. Liczę, że Ciebie również. 


     Szablon wolny. Na nowo odkrywam łączenie nagłówka z tłem. Wierzcie lub nie, ale zupełnie zapomniałam jak się to robi : P  Jednak łatwiej jest robić mi szablony w układach zamkniętych, że tak powiem.





     Ostatnie zamówienie oddam w edicie, bo teraz nie mam czasu. Wybacz, Kasiu : >

13 komentarzy:

  1. Szablon bardzo mi się podoba , ale myślałam iż dodasz więcej zdjęć z tych co dałam ci linki :) ale nie mówię , że jest źle .. Bardzo dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, wybacz. Po prostu nie potrafię jakoś połączyć kilku zdjęć na raz. :)
      Cieszę się, że choć troszkę przypadł Ci do gustu :D

      Usuń
    2. Nie no spoko :) Nie mam ci za złe :)

      Usuń
  2. Szablon pogoba mi sie bardzo, bardzo :) Długo na niego czekałam i dziekuję :) Tylko tak jak napisałam Ci na gg, nie mogę kliknąć w "Pobierz" ;( Zobaczysz co i jak?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, zapomniałam o tym pobraniu. Już poprawiam. :) Przepraszam

      Usuń
  3. Znowu mistrzowska notka.. Jesteś już praktycznie profesjonalistką.! Boże, zazdroszcze taletnu.. : ))

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwszy szablon jest dla mnie najlepszy *.* Strasznie mi się on podoba ^ ^ Taki...hm...Mroczny ^ ^ Kocham takie szablony xD Tamte dwa też są śliczne, ale jednak pierwszy najlepszy :*
    Ps. Mam do ciebie pytanie, może wiesz co się dzieje z Larrien? Bo miała dodać post 22.04 a do tej pory nie dodała i po prostu martwię się co z nią. Tak samo wiesz może kiedy doda post? Bo nie chce aż tak codziennie sprawdzać czy jest nowy post od niej :)
    Z góry dziękuje jak i jeszcze raz powiem ci że szablony są śliczne :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Larrien padł komputer i straciła wszystkie szablony przygotowane na swój post. Niestety była zmuszona wziąć urlop na czas nieokreślony.

      Dziękuję za miłe słowa :-)

      Usuń
  5. ten pierwszy najlepszy proszę więcej o takiej tematyce, szkoda ze to zamówienie i nie można go pobrać.......

    OdpowiedzUsuń
  6. Na pewno się rozrusza. :)
    A szablony:
    1- Mój favoryt w dzisiejszej notce. :) Przecudny i taki mroczny, mój klimat.
    2- Fajna teksturka. Lubię tą fotkę, z niej można wiele zrobić. ;D
    3- Śliczny. Tylko ja bym ten domek zrobiła bardziej widoczny. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. pierwszy po prostu kocham *_________*
    http://tvd-tylko-moj-swiat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. O mój Boże! Kocham pierwszy szablon! Kocham go! Ale to ze względu na to, że kocham tą książkę! Właśnie jestem w trakcie kończenia czytania ostatniej części Finale a teraz patrzę, a tu Patch i okładka z Szeptem! Cudo!
    Drugi jest śliczny, ładnie mi się na niego patrzy ;)
    Trzeci wydaje sie taki pusty po bokach, ale wiem, że to celowe.
    No cóż, pogoda robi swoje, lubimy słoneczko jak widać ;) Ja muszę się zabrać za robienie swoich szablonów ;)

    OdpowiedzUsuń