6 mar 2013

Podsumowanie stażu Oliwii

Mia
Przepraszam, że dopiero teraz dodaję tą notkę, w końcu jest już późno, ale naprawdę nie miałam czasu. Prawdę mówiąc dopiero przekroczyłam próg domu od godziny 4 rano. Najpierw praca, potem szybki wyjazd do Krakowa i z powrotem. Masakra, 4 godziny w trasie to jest szok. Dupa mi odpada ;) Ale dosyć tej gadaniny (Wybaczcie, w samochodzie mówiłam do radia ;D ) czas na podsumowanie stażu Oliwki.



Opinie innych:

ChanLee:
Oliwia… Osoba bardzo rzetelna i zaangażowana w dzieje szabloniarni. Komentuje niemal każdy post z szablonami, rzuca pomysłami jak z kapelusza, ale nie chce zdradzić swojego sekretu jakim jest kod CSS na menu :] Spokojnie, jakoś dałam radę i nie będę cię napadać o twoją tajemnicę. Co prawda takich bajerów moje menu nie robi, ale jestem coraz bliżej.
Ale tutaj miałyśmy rozmawiać o twoim stażu, nie o menu. Twoje szablony od samego początku cieszyły oko – były schludne, estetyczne i proste. Nie wszystkie wychodziły ci doskonale, miałaś kilka potknięć. Zresztą, jak każdy na tej szabloniarni. W twoich pracach doceniam ich prostotę i to cudowne menu. Miałaś problemy z wycinaniem postaci, zdążyłam zauważyć, że z każdym szablonem idzie ci to coraz lepiej. Nie przesadzasz z teksturami i stockami, nie używasz żadnych oklepanych szklaneczek, schodów, zegarków jako zapychacz tła. Sama nie wiem co mogę jeszcze powiedzieć. Ćwicz dalej, szablony robisz coraz lepsze. Jesteś bardzo pomocną stażystką, która stara się pomagać innym członkom załogi. Jedyne co ci mogę zarzucić to dziwna pustka przy niektórych szablonach. Niby coś na nim jest, ale nie ma na czym oka zawiesić.
Należałaś do osób aktywnych, które nie bawiły się w słodzenie i dawały jasno do zrozumienia, co jest źle, a co dobrze. Jest to plus, w końcu nikt nie chce czytać przesłodzonych komentarzy, kiedy szablony są kiepskie. Znowu odchodzę od tematu, niech to licho.
Zamówienia wykonujesz w rozsądnych odstępach czasu, widać starania jakie wkładasz do stworzenia szablonu. Zamawiający są tobą zauroczeni, zamawiają szablony jak szaleni. Są bardzo zadowoleni z twoich prac, jesteś zaraz po Larrien najaktywniejszą szabloniarką. No i w sondzie znacznie prowadzisz, co może oznaczać twoją sławę wśród bloggerów.
Ogólnie jestem zadowolona z twojej pracy, nie gardzisz krytyką, przyjmujesz ją z rozsądkiem, widać dzięki temu znaczną poprawę. Prowadziłaś też własną szabloniarnię, więc taką początkującą szabloniarką nie jesteś ;]
Jestem jak najbardziej za, by przyjąć cię do naszego grona. Rozwijasz się, nie stoisz w miejscu i bardzo się starasz. To jest najważniejsze. Kiedyś będziesz bardzo dobrą szabloniarką, teraz musisz tylko dopracować pewne szczegóły i będziesz podbijać serca kolejnych zamawiających.

Heather:

Oliwio, Twój staż tu dobiegł końca. Wykonałaś ... raz, dwa, cztery....osiem...dziesięć...e, no ogólnie rzecz biorąc dużo szablonów. ;) Byłaś aktywna, komentowałaś niemalże każdy post, wykonałaś szablon na nasze pogaduchy. Widać, że Land of Grafic się dla Ciebie liczy i wkładasz w swoją pracę dużo serca.
Ja nie mam nic przeciwko, byś do nas dołączyła na stałe. A wręcz przeciwnie, mam nadzieję że inne dziewczyny też Cię przepuszczą. :3

Larrien:

Podczas stażu wykonałaś pokaźną liczbę szablonów. Poza tym przepisowe trzy szablony się pojawiły i kropka. Twoje szablony niewątpliwie zachwycają - szczególnie jeśli chodzi o CSS i dodatki. W tej kwestii mogłabym się od Ciebie sporo nauczyć. Na początku grafika była n\mniej zachwycająca. Warto tutaj wspomnieć, że z notki na notkę robisz postępy. Wiem, że pracowałaś na (jak by nie patrzeć) słabym programie i tu też należy Ci się pochwała. Zamawiający są najwyraźniej zadowoleni z Twojej pracy. Szablony oddajesz szybko. Widać, że w LOG'a wkładasz dużo pracy, czasu i serca. A przecież o to w tej naszej "zabawie" chodzi, prawda?
Warto też wspomnieć, że szybko się uczysz i widać, że na najnowszych pracach zawsze można się dopatrzeć jakiejś nowinki. Świetnie komponujesz. Nie tylko tematycznie, ale i kolorystycznie. Cóż mogę więcej powiedzieć?
Dla mnie staż przeszłaś na conajmniej 5+, a jakość Twojej twórczości potrafi zachwycić chyba każdego.
Nie trudno się więcśleć, że ja jestem na TAK i  mówię to z pełną odpowiedzialnością. Mam nadzieję, że zostaniesz u nas na dobre.

Mia:
Statystycznie już dawno spełniłaś każdy podpunkt regulaminu. Wykonałaś przepisowe szablony, a nawet i więcej. Było ich dużo, choć czasem liczyła się ilość, niżeli jakość. Masz już swoje grono wielbicieli, którzy stoją w kolejce po twoje szablony. W bardzo szybkim tempie zaprzyjaźniłaś się z całą naszą załogą, co czasem jest trudne. Niektórzy się od nas oddzielają i żyją swoim życiem. Ty za to jesteś aktywna i widać, że chcesz się uczyć. Dobrze znosisz krytykę, a u nas to jest bardzo ważne, gdyż często nas atakują. Potrafisz się obronić i nie dać sobą pomiatać.  Twoje szablony są proste, nieprzesadne i nie upychasz w nich zbyt wiele. Za to dobrze operujesz widgetami i wszelkimi innymi dodatkami. Zachwyciłaś nas wszystkich szczególnie tajemniczym menu, co idzie na plus. Zamawiający z radością przyjmują swoje szablony, co tylko nas cieszy. Przynosisz nam chwałę i jesteś dla nas dumą. Zatem ja również, tak jak i reszta naszej załogi nie znalazłam ani jednego argumentu, by cię stąd wykopać ;D

Z dniem dzisiejszym otrzymujesz miano pełnoprawnego szabloniarza. Obowiązuje cię teraz nowy regulamin, którego musisz przestrzegać, ale masz teraz też swoje przywileje. Nie oznacza to jednak, że możesz spocząć na laurach ;).
A więc, witam cię serdecznie już nie jako stażystkę, lecz jako szabloniarkę! Gratuluję i życzę ci jak najlepiej!

Uwaga!
Z dniem dzisiejszym zmieniam również zasady stażu (nie dotyczy obecnych stażystek)
Nowi stażyści, którzy będą przyjmowani na staż nie będą mogli wykonywać zamówień, póki sama nie uznam, że ich możliwości są dobre. Nie chcę mieć żadnych skarg z trzecich stron, a zaznaczam po raz kolejny, że tutaj każdy z nas się uczy, więc niestety. Jeśli ktoś przybędzie na staż będzie mógł dodawać same darmówki.

PaPa!



13 komentarzy:

  1. Gratuluję :) Wcale nie dziwi mnie decyzja dziewczyn ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję, jestem jak najbardziej za, Oliwia to świetna szabloniarka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czytając Wsze opinie towarzyszył mi ciągły uśmiech na twarzy. Najbardziej chyba obawiałam się zdania Chan, gdyż mało z nią pisałam i nie zdążyłam wywnioskować, czy to co robię choć troszkę jej się podoba.

    Przyznam, że dziś chodziło mi po głowie pytanie czy się tu dostanę, czy raczej mi podziękujecie i poszukacie na moje miejsce kogoś innego. Jednak moje obawy się rozwiały. Jest mi niezmiernie miło, że myślicie o mnie w sposób pozytywny.

    Tak się cieszę, że mogę z Wami zostać i poświecić się dalszemu szabloniarstwu. Postaram się popracować jeszcze nad sobą, zwłaszcza nad wycinaniem postaci, jednak dzięki Heather mam możliwość przerzucenia się na lepszy program graficzny i myślę, że będzie już tylko lepiej. : D

    Jeszcze raz dziękuję, że mogę dołączyć do Waszych szeregów! : - )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mojego zdania się obawiałaś? o.o Fakty, jeszcze nigdy nie miałam okazji by popisać i trzeba to zmienić ;3
      Muhahaha, spodziewajcie się nalotu Chan Lee, która nie chce wyjść na złą wiedźmę ;P

      Usuń
  4. Olivio gratuluję ! Jestem jak najbardziej przekonana , że powinnaś tu należeć i twoje miejsce jest właśnie na Log ; D NIe będę się zozpisywać , no ale :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje! Bardzo się cieszę, że dołączyłaś do pełnoprawnych grafików LOG'u. To kiedy mogę zamówić szablon? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak tylko nauczyciele uspokoją się trochę z testami : D

      Usuń
  6. Gratulacje .! Chociaż nie miałam okazji zamówić u ciebie szablonu, jednak widziałam twoje prace i muszę powiedzieć, że masz talent. A teraz mam małe pytanko. Forever miała mi poprawić szablon, a widzę, że nie ma jej już na stażu, ale jest jeszcze jej podstrona. Jakby ktoś mi powiedział co i jak to byłabym wdzięczna, a tobie Oliwio jeszcze raz gratulacje ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To znowu ja, żeby Forever nie pomyślała, że ktoś inny upomina się o szablon. Mam dwa konta i akurat pisałam poprzednio właśnie z niego. To tylko takie wyjaśnienie. Czekam na odp.

      Usuń
    2. Forever sama zrezygnowała, więc jej zamówienia przechodzą do wolnej kolejki. Natomiast cóż, skoro forever już nie ma to raczej nie poprawi ci szablonu, chyba że prywatnie

      Usuń
  7. Hah, moja opinia jest najkrótsza, a dziewczyny się tak rozpisały XD
    No i oczywiście, gratuluję ci, Oliwio ;>

    OdpowiedzUsuń