2/23/2013

[ 223-225 ] Zamówienia i darmówka.


Wybacz Forever, że zakrywam Ci twój świeży post . Na dziś przygotowałam jedną darmówkę i dwa zamówienia. Nie jestem pewna czy Wam się spodobają dlatego czekam na opinie zamawiających.


1. Zamówienia dla Asii Jammy z koci-fotoblog.blogspot.com


Innej wizji co do tego szablonu nie miałam. Kolorystyka dobrana do kota.
Zdjęcie nie wiem czy Ci się spodoba, bo nie znam się na kotach.
Nie uważam, żeby były jakoś pięknymi zwierzętami. 




 Nie wiem czy spełniłam Twoje oczekiwania.
Niczego nie zamykałam w kształtach, nie zaokrąglałam.
Wysłałaś mi śliczne zdjęcie i mam nadzieję, że dobrze je wycięłam.

3. Darmówka 


Zrobiony '' pod wpływem chwili '' .
Teraz się zorientowałam, że ta dziewczyna powinna być bardziej wyostrzona.
Ogólnie jestem zadowolona. Szablon jest prosty, dwukolumnowy.


W razie problemów z wgraniem szablonu proszę pisać!
Pozdrawiam!

13 komentarzy:

  1. Wszystkie szablony wydają mi się być takie same. Robione na ten sam wzór.

    1 - Kolory? okey. Nagłówek? okey. praktycznie nic nie powinno mi się rzucać w oczy. Mimo to nie czuję nic. Jest pusty, żadnych tekstur, żadnych stocków (w mojej opinii, jak już wspomniałam nie raz, nie jestem geniuszem w grafice). Jest zwykły, ba! Kot w nagłówku, pod nim cytat i tyle. Czuję niedosyt.

    2 - tak jak w pierwszym. teraz tylko pojawiło się coś więcej. prócz Hermajni widać jakieś motylki, jakieś kartki? ale ciągle za mało. Cały czas brakuje, jest pusto i tandetnie.

    3 - najlepszy z tych trzech. pojawiło się coś więcej niż postać i parę kwiatków, czy motylków. jest motyw okna i ptaków. podoba mi się. ale ciągle to wygląda sztucznie.

    Mam nadzieję, że pomogłam choć trochę. oczywiście za moje błędy wielkie przepraszam. to nie ja jestem graficiarzem tutaj ;)

    Pozdrawiam, Bellatrix.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. PS. KOTY TO NAJWSPANIALSZE ZWIERZĄTKA ŚWIATA <3

      Usuń
    2. Dziękuję.Myślałam, że będzie gorzej : )
      Na szablony ze zwierzętami nie ma tekstur, które by się nadawały.Przecież na bloga o kotach nie wrzucę nagłówka z teksturą z Paryżem.

      Z drugim szablonem musiałam się pilnować, bo zamawiająca chciała uniknąć ''zamykania'' w kształtach czegokolwiek.

      Trzeci jest według mnie już za pełny. Więcej na niego nie dałam, bo wyglądałoby to okropnie.

      Pozdrawiam !

      Usuń
  2. Jest piękny, taki spokojny o to mi właśnie chodziło. Dziękuje ślicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mój faworyt to nr. 1. Chociaż podobnie jak Bellatrix czuję lekki niedosyt. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę? Myślałam, że spodoba Ci się darmówka.
      Cóż, nie znam Cię jeszcze tak dobrze :)

      Usuń
    2. Darmówka jest na 2 miejscu. Chyba tylko z powodu troszkę przezroczystej modelki. ;) Oj nie znasz mnie, nikt mnie jeszcze do końca nie poznał, nie przejmuj się - norma. :D Poza tym ja jestem dziwna, więc nie sugeruj się mną zbytnio. ;P

      Usuń
  4. Szablon pierwszy mi się podoba. Jest prosty, nie naładowany żadnymi bzdurnymi stockami i niepotrzebnymi pierdołami. Ciekawe co byś tam miała wstawić? Różyczki? Zegarki? Dajcie spokój, tu chodzi o estetykę, a nie przeładowanie obrazeczkami od góry na dół. Tylko trochę tekst i te menu bym podniosła, za duża przerwa między nimi xD

    Szablon drugi także przypadł mi do gustu. Emma? Wygląda ślicznie i całkiem ładnie to skomponowałaś.

    A trzeci mi się nie podoba... Stocki są ciemne, a dziewczyna jaśniutka jak słońce. Trochę niedopasowane, ale same obrazki bardzo mi się podobają ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. jak dla mnie, jest cudowny <3 Dokładnie o coś takiego mi chodziło! ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się :)
      Jeśli chodzi o menu to możesz usunąć jego nazwę w układzie i będzie lepiej wyglądało na stronie głównej.

      Usuń
  6. Świetne robisz szablony ! ♥
    Zapraszam do mnie ! ;))
    http://loveandkissmee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow,żebym ja umiała tak robić szablony :D

    Jedyne co potrafię to nagłówki , zapraszam do mnie- www.grafiikan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń