12/30/2012

[74-79] Zamówienie dla Sensitive + darmówki

Witam znów. :) Mam zamówienie dla Sensitive i parę innych szablonów. Są to oczywiście darmówki. ;3



Myślę, że mniej-więcej tak to sobie wyobrażałaś. :)
Dodałam troszkę od siebie, uważam, że tak jest zdecydowanie lepiej. Zdjęcia nijak do siebie pasowały i muszę przyznać, że Twoje poprzednie zamówienie zdecydowanie bardziej do mnie przemawiało. Być może dlatego, że nie przepadam za Acacią Clark. Okey, już się nie wysmętniam, bo szablon ma się podobać Tobie. :)

+

Duża porcja darmówek :)






  A teraz coś z innej beczki. 
Tak, wiem co sobie pomyślicie, ale mam słabość do tych obrazków. *u*




No to tyle. 
Zaszalałam xd Nie ważnie. Do popisania kochani ♥



25 komentarzy:

  1. Pff, nic ciekawego, zwykłe wklejenie obrazków do nieruchomego tła, też tak mogę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja Ci powiem, że najgorszym co może być jest wtykanie z anonima. :) Pozdrawiam.

      Usuń
    2. Ktoś tu nie umie przyjąć krytyki..

      Usuń
    3. Trzeba wpisywać jeszcze kody HTML oraz CSS, obrazek trzeba przerabiać w GIMPIE czy PHOTOSHOPIE, nadawać odpowiednie kolory, wymiary. Jak mówisz że to jest proste to dalej, zrób jakąś pracę wstaw do internetu i daj link :P

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Nie karmię troli. Nikt nie zmusza cię do pobierania czy patrzenia na moje prace. Skoro potrafisz zrób sam anonimku. :)

      Usuń
  3. Cóż, myślę, że Sensitive oszaleje jak zobaczy szablon ;-) twoje pracę są wspaniałe.! Ta jest chyba jedną z lepszych. Sukcesów <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie staje po niczyjej stronie, ale anonim ma trochę racji. Same obrazki wklejane, zero wkładu własnego. Zauważyłam, że robienie szablonów z nieruchomym tłem wychodzi ci dobrze, ale tylko dlatego, że wklejasz obrazki. Może popracujesz trochę nad czymś złożonym? Przy okazji zamówienie ma błąd w cytacie. Powinno być "nie", a nie "mnie" ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Twoje także nie są najwyższych lotów, ja widzę je jako nieestetyczne eciepecie xD Więc może też zacznij pracować nad swoimi szablonami?

      Usuń
    2. a pracuje, cały czas jak widać ;D

      Usuń
  5. Fakt, Anonimowy ma nieco racji, patrząc zwłaszcza na te ostatnie dwa szablony.
    A tak btw. Mio, kiedy będzie podsumowanie miesiąca? :D Dużo ludzi robi w sylwestra, a ja się pytam, bo jutro chciałam zamówienie wstawić :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. myślę, że 1 stycznia ;) jak wytrzeźwieje ;P

      Usuń
  6. Dla mnie są ładne. No wybaczcie, ale szablon ma być estetyczny i czytelny, a nie nabazgrany teksturami od góry do dołu, a tekst ledwo czytelny. Jeśli szablony są do opowiadań, to tekst powinien przyciągać czytelnika, a nie szablon. Znam bardzo wiele blogów, ba jeszcze z czasów onetu, gdzie szablon to kompletna nędza, a opowieść świetna ;] Nie pasują mi szablony, gdzie postacie niemal zanikają w tło. A ja te dwa ostatnie szablony uwielbiam ;3 Chociaż ten trzeci to już mój faworyt *.* Wyszedł ci bosko! :D

    A i Mia - twoje szablony to też nie są cuda świata, a nikt ci złego słowa nie powie, bo jesteś administratorką xd Powiem ci tylko tyle, że Larrien♥ robi o wiele lepsze szablony niż ty...

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skoro dziewczyna ma niezłą frajdę robiąc szablony, niech robi je według swojego stylu. Nikt już nie potrzebuje kolejnych kopii Jill, Elle czy Elfaby bo to już się zaczyna robić nudne...

      Usuń
    2. ej, ależ ja nie twierdzę, że one są złe, a moje wspaniałe. Spokojnie, nie odbierajcie tego negatywnie ;) Chodzi o to, że każdy z nas potrafi ściągnąć obrazek z neta i go wkleić jako szablon ;)

      Usuń
    3. I przepraszam Bambino, ale to że jestem administratorką, nie kwalifikuje mnie do tego, by mnie nie krytykować. jestem tak samo normalną szabloniarką jak Larrien, czy każda inna tutaj z dziewczyn więc nie rozumiem, dlaczego tak twierdzisz ;D

      Usuń
    4. Drogie anonimki, są gusta i guściki niekoniecznie muszą Wam się podobać moje prace. Ja w zupełności to rozumiem. Cieszy mnie taka krytyka. Mobilizuje mnie do uczenia się nowych rzeczy, udoskonalania moich szablonów. Z grafiki czerpię radość i nie zrezygnuję z niej nawet jak cały świat sprzysięgnie się przeciwko mojej twórczości. :) Po prostu jest częścią mojego życia i tego nie zmienię. Pozdrawiam wszystkich.

      Usuń
  7. Szablony śliczne :D Zwłaszcza ten trzeci ^.^ Dwa ostatnie są takie słodkie *p* Reszta jest ładna, ale nie przypadła mi zbytnio do gustu ;3

    PS: Wow, jaki najazd od anonimków O.o

    OdpowiedzUsuń
  8. Jesteście szabloniarnią, a Wasz szablon główny potrafi doprowadzić mnie do szału. Zwłaszcza jeśli chodzi o komentarze i tekst w nich zawarty, który jest ledwo czytelny.
    Nie mogę odmówić szablonowi uroku (a przynajmniej nagłówkowi), ale tło jest rażące i po dłuższej chwili moje oczy wołają o pomstę do nieba.

    I tak, "zatrolluję" z Anonima, bo nie wiem w czym Wam pomoże, że podpiszę się "Trollek jeden", a innym razem "Fujara dwa".

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. każdy ma swój gust co nie ;P?

      Usuń
    2. dziękuję, dziękuję. tonę w blasku chwały drogi Anonimie xD.

      Usuń
    3. ta, nie ma to jak konferencja na GG ;D niesamowite jak wieści się roznoszą :P

      Usuń
  9. opieram Anonima xD Te szablon ze strony głównej, a zwłaszcza jego tło (nie mam nic do kompozycji) jest oczojebne ;* Gdyby niebieski był ciemniejszy...

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń