4/20/2017

[2052-2057] Never Ever

Witajcie! 
Jak tam po świętach? U mnie całkiem spokojnie, nie mogę narzekać. Jedynie narzekam na panującą aurę za oknem. Troszeczkę pogoda postradała zmysły, ale znowu mówią że ma być bardzo ciepło. Ciekawe, czy się sprawdzi. W tym miesiącu postarałam się z grafiką, bo zrobiłam ponad 6 nagłówków, 4 sygnatury, 3 tapety. icony oraz 5 szablonów, z czego jeden jest zamówiony. A propo zamówionego szablonu, pisałam do Autorki bloga na email, jednak nie odpisała mi w sprawie szablonu. Więc dodaję taki jaki jest. Dodatkowo informuje was, że możecie pisać propozycje kogo chcielibyście widzieć na szablonach, nagłówkach. Dodatkowo, jeśli komuś podoba się jakiś nagłówek i chciałby z nim szablon, piszcie śmiało. Oczywiście muszą to być prace mojego autorstwa. Przed pobraniem czegokolwiek proszę o zapoznanie się z regulaminem bloga. Pobierających szablon, proszę o dokładne przejrzenie paczki, przed wrzuceniem szablonu na bloga, ponieważ nie mogę znieś kiedy moje szablony są "rozwalone" w razie problemów proszę pisać na mojego maila. Pozdrawiam i zapraszam do oglądania. 



Zamówienie dla Anaya Tyrell

Darmówki







 
 
 







Przyjmę jedno ciekawe zamówienie :)

27 komentarzy:

  1. Bardzo podoba mi się estetyka w twoich szablonach - niby proste, ale mają w sobie wielką iskrę, cały styl jest po prostu świetny! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jejku, dziękuje ci bardzo. Bardzo staram się, aby moje szablony się różniły i były oryginalne :3
      Mam nadzieje, że mi to wychodzi <3

      Usuń
  2. Szablon jest prześliczny, dziękuję bardzo! Co de e-mailu to bardzo cię przepraszam, ale niestety go nie dostałam. Może zły email czy coś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oh, zdarza się. Najważniejsze, że szablon ci się podoba i mogę być zadowolona ze swojej pracy :D

      Usuń
  3. Sygnaturka na początku posta jest świetna <3
    Szablony reż bardzo ładne, moim ulubionym jest zdecydowanie ten pierwszy. :) I tutaj muszę zgodzić się z Rosalienee, że w twoich szablonach zawsze jest taka estetyka i poczucie porządku, przesady raczej trudno się na nich doszukiwać. ;D
    Jedyne co mi przeszkadza to powtarzające się efekty np. daty i wgl ogólny wzór.
    Z nagłówków najbardziej podoba mi się 4 i 6. *-*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje, też mi się bardzo podoba <3
      Naprawdę? Czasem mam wrażenie, że wszystkiego jest za dużo XD
      Może to moje takie widzi mi się. Kurcze, bo ja to taki mały leń i jak mi się coś spodoba to nie ma przebacz XD
      Dziękuje bardzo <3

      Usuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ciekawe prace. Myślę, że najbardziej urzekł mnie szablon nr 2056. Lubię azjatyckie klimaty^^
    I podoba mi się również tapeta z Niną :) Aż nabrałam chęci stworzenia sama takiej tapety z moim Adamem Lambertem xD

    Co do propozycji na szablony, to polecam Cintię Dicker albo Emmy Rossum. Mają bardzo piękne zdjęcia :)

    Pozdrawiam serdecznie :*
    http://written-heart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kurczę, powiem szczerze że robiąc ten szablon nie przypuszczałam, że może się komuś spodobać, a tu proszę bardzo. Dziękuje <3
      Jeśli chcesz, do następnej notki, może zrobić kilka z Adamem, nie ma problemu :D
      Postaram się takowe zrobić. Również pozdrawiam :D

      Usuń
    2. A wiesz, możesz zrobić, jeśli nie będzie problemu :) Adam ma bardzo piękne zdjęcia :D Zapewne gdy zrobisz taką tapetę, to go wykorzystam, heh xD Zapewne będzie świetnie wyglądał, niż ten, co sobie zrobiłam sama :D

      Usuń
    3. Postaram się zrobić fajne tapety z Adamem XD
      Jeśli już tak prosisz :D

      Usuń
  6. Zamówienie jeszcze aktualne? Potrzebuje bardzo mocno, czy mogłabyś się ze mną skontaktować przez maila? lupus1908@gmail.com
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Czy moje oczy widzą to co kocham ostatni najbardziej na świecie? ^^ Tak chyba tak... kocham cię <3 za szablon z yuri on ice ♥ chcę więcej takich szablonów ^^ mam nadzieję, że będą.... będą? zrobisz (ploseee)
    o kurcze... zachowuję się jak jakaś dwunastolatka xd, a mam prawie 18 na karku... eh... nie wnikajmy...
    Ogólnie każda praca mi się bardzo podoba. Są niesamowite ♥ jednak przez moje zamiłowanie do Viktora Nikiforova i Yuriego Katsukiego moim faworytem zostaje ostatni szablon ^^

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie na Graphic Valley ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie spodziewałam się, że szablon z Yurim tak ci się spodoba. Co najlepsze robiłam sobie go o tak, nie myśląc czy jest łady, czy też nie XD
      Postaram się takie zrobić :D

      Pozdrawiam i na pewno wpadnę <3

      Usuń
    2. Na prawdę jest śliczny. Przejrzysty, ładne kolorki, no i oczywiście Viktor i Yuri ^^
      Jak ja robię szablony o tak, po prostu to wychodzą mi lepsze, niż które sobie idealnie wyobrażę i zaplanuję.
      Czekam ^^

      Usuń
  8. Zacznę od tego, że to co robisz to istny majstersztyk <33 Uwielbiam twoje prace! ♥ Dzisiaj nie jestem w stanie wybrać faworyta, naprawdę. Wszystko skradło mojego serce <: W szczególności szablon z Victorem, 4 i 5 nagłówek oraz sygnaturka otwierająca post i ta z Baekhyunem <33
    Czekam na kolejny post od Ciebie <33 Pewnie znowu mnie zaskoczysz <3
    Pozdrawiam!!
    oreuis

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę? :o
      Dziękuje ci bardzo ♥♥
      Sygnaturka z Baekhyunem, robiłam z myślą o tobie bo wiem, że go bardzo lubisz <3
      Postaram się, ciebie zaskoczyć <3
      Również pozdrawiam!

      Usuń
    2. Ojej!! Dziękuję więc w takim razie za tego Baekhyuna <33 ♥

      Usuń
  9. Piszę komentarz jeszcze raz.
    Bardzo podobają mi się Twoje prace i naprawdę byłabym zachwycona, szczęśliwa, gdybyś zgodziła się przyjąć moje zamówienie na trzy sygnatury, które będą mi potrzebne do moich nowych notek na blogu.
    Hasło: Porwane leginsy


    Zdjęcia są już z koloryzacją, więc nie musisz jej nakładać.
    Sygnatury, wymiary: 500x200. Proszę, żeby kolorystyka sygnatur pasowała do tych zdjęć.
    01.
    http://funkyimg.com/i/2s5Xz.jpg
    http://funkyimg.com/i/2s5XC.jpg
    Ładny napis: Młynarski obowiązkowo!

    02.
    http://funkyimg.com/i/2s5XF.jpg
    http://funkyimg.com/i/2s5XH.jpg
    Ładny napis: Róbmy swoje

    03.
    http://funkyimg.com/i/2s5XX.jpg
    http://funkyimg.com/i/2s5XL.jpg
    Ładny napis: Absolutnie, a mniejszy napis Bynajmniej

    Kontakt sovbedlly@onet.pl

    Wiem, że to pewnie nie jest Twoja tematyka, ale byłabym Ci bardzo wdzięczna za ich wykonanie :)
    Ślę uściski!
    Sovbedlly

    OdpowiedzUsuń
  10. Wiem, że bardzo zależy ci na tych sygnaturach. Ale to nie jest moja tematyka, nie wiem czy czytałaś z kim wykonuje szablony i różne formy graficzne na mojej podstronie. Ale nic tam nie wspomniałam o Aktorach Polski. Bardzo ich szanuje, ale niestety to nie moja bajka. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie pisałaś, że chodzi dokładnie o polskich artystów, ale rozumiem i szanuję Twoją decyzję. :) Zamówię u kogoś innego. Pozdrawiam!

      Usuń
  11. Śliczne prace! ♥ Sygnaturka otwierająca post bardzo mi się podoba, a pomysł z wykorzystaniem screena z Instagrama w ostatnim szablonie jest genialny, nie mogę się napatrzeć. I aż mam ochotę Ci go kiedyś podkraść :>

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że szablon ci się spodobał. Bardzo proszę, będzie mi niezmiernie miło ♥
      Pozdrawiam :3

      Usuń
  12. Uwielbiam twoje prace graficzne, nie ma znaczenia, czy to szablony, czy sygnatury. Częstym gościem bywałam na graphicpoison, a teraz może tutaj pośledzę, co tam tworzysz. W sumie... chyba też bym coś chętnie zamówiła.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 1/ Heretika Kain
      2/ heretika-kain.blogspot.com
      3/ zamknięty (najlepiej dwukolumnowy)
      4. czarny i biały, jako dominujące, opcjonalnie dodatkowo może być fioletowy, czerwony, bądź zielony
      5/ Nie umiem dobierać obrazów, bo nigdy nie wiem, czy się wpasują w to, co ktoś stworzy. Podrzucam kilka zdjęć: http://hiddenjamsmusic.com/wp-content/uploads/2015/08/Ghost-Meliora-2015.jpeg, https://www.thegreatfroglondon.com/wp-content/uploads/2016/02/Ghost.jpeg, https://aestheticmag.files.wordpress.com/2015/09/unnamed.jpg, https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/564x/ee/b5/b6/eeb5b66fb54bdea5ceb885da9edcc3ea.jpg, https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/564x/d4/fc/06/d4fc0643b2670617efe13dc7814004f3.jpg reszta to kwestia konsultacji, jednak generalnie daję wolną rękę. Z zaznaczeniem, że Papa Emeritus III najważniejszy <3
      6/ "Can't you see that you're lost without me?"
      7/ Porwane leginsy
      8/ @: heretika.kain@gmail.com / gg:1147107

      Usuń