11/27/2016

[1953-1955] I Would Like

Jaki on jest piękny *_* Dawno nie robiłam z nim szablonu, trzeba to zmienić..

Hejka!
Dzisiaj przychodzę do Was wyłącznie z zamówieniami oraz trzema sygnaturkami :)
Chciałam się pospieszyć z notką, dlatego nie ma żadnych szablonów wolnych.
A więc zapraszam dalej!

PS. Przyjmę tylko jedno zamówienie!

Szablony
Dla Delilah z I nie ma już nikogo
Z tego szablonu jestem zadowolona, lecz jedyna rzecz, która mi nie pasuje, to kolorystyka. Po prostu nie chciał mi się ten złoty zgrać z czerwienią jak prosiłaś, i wyszedł mi pomarańczowy -.- Mam nadzieję jednak, że nadal będzie Ci służył!

Dla Agarisy z Animae Declaratus
*nagłówek nie jest mój*
Chciałaś układ otwarty, natomiast zrobiłam zamknięty. Dlaczego? Jakbym wymazała boki nagłówka, to zmazałby się też napis, a chyba nie chciałabyś tego, prawda? :)
Jakoś dziwnie było mi z nim pracować, wiedząc, że nie jest to mój nagłówek i nie mogłam go przystosować do siebie, ale kolorystyka bardzo mi się podoba.

Mój faworyt dzisiejszej notki! Wyszedł taki efekt jakiego oczekiwałam. Mam nadzieję, że będziesz z niego zadowolona :)

Sygnatury
Kocham ostatnią sygnaturkę *_*

PS2. Zapraszam do naboru! Jeżeli Waszą pasją jest robienie szablonów oraz rozwijanie się, to wysyłajcie zgłoszenie! :)

14 komentarzy:

  1. Cześć, Simple :) Jak się masz? Szablony są świetne. W pierwszym podoba mi się nagłówek c: W drugim sam układ, ale w trzecim... Jeju, zakochałam się! Nie tylko przez układ czy nagłówek, ale same kolory są po prostu zachwycające *-* Z sygnaturek moim faworytem jest zdecydowanie ostatnia. Tu również podbiłaś moje serducho i układem stocków i tym zielonym akcentem. Świetna robota :)
    Pozdrawiam serdecznie!
    Scar.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj, Scar :D
      A dobrze, gdyby nie to, że muszę na dzisiaj zrobić esej z angielskiego i wypracowanie z duńskiego, ugh..
      Cieszę się, że podobają Ci się moje prace i dziękuję za opinię! :)

      Usuń
  2. Ładny szablon, ale z niewiadomych dla mnie powodów ścięło mi nagłówek ;(
    Czy można coś z tym zrobić?

    PS. Dobrze wychodzi mi robienie grafiki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wyślij mi screena na maila, a ja spróbuję to ogarnąć.
      Uważam, że masz duży potencjał, tylko musiałabyś nad grafiką jeszcze popracować :)

      Usuń
  3. Pierwsza, nie trzecia, nie, jednak pierwsza... a może trzecia? Oto moja wewnętrzna bitwa o pierwsze miejsce sygnaturek, które pokazałaś ;) Nie moge się zdecydować ;)

    #1 Coś mi nie pasuje w tym szablonie, jest taki jakby za mgłą. Może te odcienie czarnego na tej teksturze, które są tak ostro wymazane, a może za dużo kontrastu na twarzy tego faceta? No i podgląd szablonu też jest troche za mały, brak efektów komentarzy i innych gadżetów, już ostatnio zwracałam ci na to uwage. Dopieszczaj podglądy, bo mimo, że zrobiłaś cały szablon to nie widać tego efektu WOW głównie przez podgląd, który jest marny.

    #2Pisałaś, że nagłówek nie jest twój i bardzo się cieszę, bo chyba bym nie uwierzyła, że stworzyłaś takie straszydło. Dlaczego wgl zgodziłas się na kompozycje Css do tego? Trzeba było zasugerować, że zrobisz podobny. Css wygląda tutaj naprawdę fajnie i łączy się z kolorami nagłówka, ale niestety poprzez ten twór całość szablonu nie prezentuje się dobrze, a szkoda, bo Css wygląda nieziemsko!

    #3A to mój ulubieniec! Perfecto! Kolory, ten fiolet, ach! No i Dramione (co wszyscy nagle mają faze na nich, czy jak?) No i ogółem wygląda to wszystko fantastycznie, tylko znowu uszczupliłaś podgląd i nie mogę cieszyć oka dodatkami. Ale poza tym super! Cieszę się, że więcej ludzi zaczyna robić coś z Dramione, bo przynajmniej nie wychodzę teraz na jakąś psychofankę, ale kurcze, rośnie mi konkurencja xD

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja jestem za pierwszą! :D

    Nr. 1 - wiem, że jest dużo kontrastu, ale byłam już tak wkurzona o to, że kolory nie chcą mi wyjść tak jak sobie zażyczyłam, że postanowiłam zostawić tak jak jest XD Również nie jestem fanką tego nagłówka.

    Nr. 2 - HAHAHAH wybuchęłam śmiechem czytając tę opinię - "straszydło"XD Chyba wiesz, że wolę kodowanie niż grafikę, więc dlatego się zgodziłam :D

    Nr. 3 - To jest mój pierwszy szablon Dramione i chociaż nie lubię robić szablonów z tematyką HP, to jednak ten mi się bardzo dobrze robiło. Ale spokojnie, Mio! Ja nie jestem żadną konkurencją, bo nie zamierzam na razie robić szablonów z Dramione :D

    A co do podglądów - w przyszłej notce będą większe i będą na nich wszystkie efekty, tak jak sobie życzysz XD

    OdpowiedzUsuń
  5. 1. Nick zamawiającego: Sovbedlly
    2. Adres bloga: www.sovbedlly.blogspot.com
    3. Układ szablonu: Zamknięty
    4. Kolory: szary połączony z jakimś jasnym kolorem. Może być nawet szaro-fioletowy.
    5. Obrazki: Wiem, że wykonujesz nagłówek maksymalnie z trzema osobami, więc proszę o tych trzech aktorów:
    http://fototeka.fn.org.pl/public/cache/1-F-289-2-1500x.jpg (ten po prawej)
    http://fototeka.fn.org.pl/public/cache/1-F-2537-1-1500x.jpg (ten siedzący z gitarą)
    http://fototeka.fn.org.pl/public/cache/1-F-108-15-1500x.jpg
    Jeśli zdjęcia nie będą pasować, podeślę inne.
    Możesz wzorować się lekko na tym szablonie, bo bardzo mi się podoba. <3
    http://pre14.deviantart.net/6b70/th/pre/f/2016/332/1/2/063__dramione_by_simpleelements-dapv8m7.png
    6. Cytat, zdanie: Sovbedlly
    7. Hasło: Burgundowa Szafa
    8. Mail: sovbedlly@onet.pl (sprawdzam bardzo często mail)

    Button Land Of Grafic już jest na moim blogu.

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. 1. Adminka Andzia
    2. http://admnka-andzia.blogspot.com
    3. Jak Tobie będzie pasowało ale najlepiej jak by była 1 kolumna i układ otwarty :D
    4. Kolory mogłabyś sobie dobrać sama :)
    5.http://imgur.com/a/mORns
    6. Cytat obojętnie jaki a napis Daniel Radcliffe
    7. Burgundowa Szafa
    8. dmnkaandzia@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  7. BINGO! To jest to czego potrzebowałam! Naprawdę nie wiem jak mam ci dziękować. Jest świetny <3

    OdpowiedzUsuń