3/29/2016

Goodbye


Hej wam!
Chciałabym się z wami pożegnać, odchodzę z LOGa. Ostatnio nie jest ze mną dobrze. Wiem, dopiero wróciłam, ale nie martwcie się, niedługo będziecie mogli mnie znaleźć na moim prywatnym blogu pod tym adresem LINK.
Chciałabym podziękować całej załodze za tak wspaniały czas, wspierałyście mnie i zawsze służyłyście pomocą. Jesteście wspaniałe, naprawdę. Chciałabym podziękować wam, czytelnikom LOGa, za miłe słowa i również wsparcie :)

Co do zamówień zostaną one oddane mam nadzieję w ciągu tygodnia, wyślę je Lydii lub Mii, więc spokojnie ^^

Notka pusta, tylko tekst, zero grafiki, Mam nadzieję, że mi to wybaczycie.

Pozdrawiam ciepło,

Hanchesteria xx

7 komentarzy:

  1. Szkoda że odchodzisz :'( Będę za Tobą tęsknić. Oczywiście będę odwiedzać Twojego prywatnego bloga.
    See you later (tak, trochę zaszpanowałam angielskim xD)
    Clairy Blue (smutna)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mimo, iż trochę mnie to przytłoczyło to pociesza mnie fakt, że nie znikasz na zawsze z grafikosfery. Rozumiem cię więc nie będę pisała czegoś w stylu "jaka szkoda" czy "będzie dobrze" bo wiem, że to bez sensu, ale wierzę, że wszystko ci się ułoży i szybko do nas wrócisz! :) W razie czego - wiesz gdzie mnie znaleźć <3
    Scar.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojej! :x
    Hanchesteria odchodzi z LoG'a :x Tak bardzo mi smutno... Jak zobaczyłam ten post to pomyślałam, że mam zwidy i to nie prawda :c
    Jednak baaardzo się cieszę, że zaraz znów będę mogła podziwiać Twoje prace i nie znikasz na zawsze :) Rozumiem, że jest gorzej i lepiej - też tak mam i to jest przytłaczające :")

    Widzimy się na Twojej grafikosferze :*

    Pozdrawiam cieplutko ♥
    Cherry

    OdpowiedzUsuń
  4. Żałuję, że odchodzisz z LOG-a, ale cieszę się, że przynajmniej nadal będziesz tworzyć grafikę, na swoim prywatnym blogu :)
    Co mogę więcej powiedzieć ?
    Życzę Ci wiele pomysłów na nowego bloga ! Na pewno będę go odwiedzała ;)
    Pozdrawiam gorąco xx
    Lailaa ;3

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolejna osoba odchodzi z LOG'a i zakłada własnego bloga... zupełnie jak ja...
    od jakiegoś czasu żałuję tego, ale czasu nie cofnę...
    No nic, pozostaje mi tylko życzyć weny oraz byś wytrwale prowadziła bloga. :)
    (Oczywiście będę odwiedzać twojego bloga.^^)
    Pozdrawiam ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie ważne gdzie, tylko czy w ogóle będziesz dodawała grafikę ♥ Rozumiem trochę twoje postanowienie, bo gdy ma się prywatnego bloga, nie ma tej presji (nie ubliżając oczywiście wszystkim autorom na zbiorowych blogach, szabloniarniach), samemu sobie dyktujesz warunki i ogólnie jest chyba prościej. Mam więc nadzieję, że sobie dobrze z tym poradzisz ^^
    pozdrawiam C:
    ~twój wielki fan - oreuis

    OdpowiedzUsuń