12/31/2014

Wyniki konkursu świątecznego!

Witajcie! Jak czujecie się po sylwestrze? Ja pierwszy raz robiłam coś konkretnego i spędziłam go w cieplutkim Egipcie <3. Przybywam dzisiaj do Was z wynikami konkursu świątecznego. Napłynęło do nas 6 prac i wspólnymi siłami wyłoniłyśmy 2 zwycięzców. Wszystkim dziękujemy za spróbowanie swoich sił. Wyniki na koniec, najpierw oceny:


Lydia: Twoja praca jest bardzo dobra i widać, że mimo początków nabrałaś już sporo wprawy. Podoba mi się w niej koloryzacja, ale niestety trochę za bardzo wyostrza modelkę – mam często ten sam problem przy robieniu krzywych. Dobrze kombinujesz ze stockami. Mimo ogólnego dobrego wrażenia będę się czepiać szczegółów. Za bardzo wycięłaś modelkę przy bokach i to nie w jednym miejscu, ale po całości. Wybrałaś fajne miejsce na napis i ogólnie nieźle go wykonałaś, jednak tą drugą czcionkę bym zmieniła, mimo że jest prosta – jak powinno być – okropnie mi się nie podoba. I nie podpisałaś się, to dla mnie mało istotne, ale pamiętaj na przyszłość.
8,5/10
Ginny: Praca mi się podoba. Jednak mam kilka 'ale'. Napis. Jest dobry, ale ja bym coś zmieniła. Czcionkę, układ, albo długość.  /Wiem - nie jestem dobra w ocenianiu./. Kolejną rzeczą jest koloryzacja. Ładnie wygląda na wszystkim prócz modelki. Tak jakby była za ostra.
9/10

Mia: Jak na początki, praca wcale nie odstrasza, jednak zawsze jest jakieś "ale". Z tego, co widzę, użyłaś obrazków PNG, czyli tych bez tła. Staraj się z nich nie korzystać, bo niekiedy to psuje całą pracę. Kolory nieco mdłe i mieszają się z sukienką postaci. Napisy są zdecydowanie za duże, a ten z lewej strony nawet niepotrzebny.  Moim zdaniem powinnaś też użyć jakiejkolwiek koloryzacji, bo praca jej nie posiada wcale. Ogólnie Selena na pierwszym planie jest również odrobinę za duża. Myślę, że u Ciebie najważniejsze do nauczenia, to praca nad postaciami i koloryzacją.
6/10
Tonks: Świąteczna Selena. Jak dla mnie te zdjęcia są trochę  zbyt duże. Proponowałabym na przyszłość trochę zmniejszać postacie, żeby tak nie górowały nad nagłówkiem. Mam wrażenie że nie ma koloryzacji. używaj ich on powodują ze prace staja się lepsze. Popracowałabym też nad napisami. Co do ogólnego wrażenia. Praca nie jest zła ale zawsze może być lepiej prawda?
6/10

Tonks: Widać, ze praca jest zimowa. Aż czuje się ten klimat. Co do nagłówka.Jest dobry tylko brakuje mi napisu. Jestem ciekawa jak byś go wykonała bo dużo ludzi (ja też) zawsze z nim ma problem. Jeśli chodzi o Css to idealnie pasuje. Jak wspominała Mia nie widać, żebyś była początkująca. Można byłoby się przyczepić do kilku rzeczy ale to raczej kwestia gustu niż błąd dlatego daje:
10/10
Mia: Dla mnie praca jest niemal perfekcyjna! Aż się zastanawiam, czy rzeczywiście jesteś początkująca xD. Mamy piękne teksturki, wspaniale wymazaną postać, niesamowicie dobrane stocki, spójna koloryzacja, tło dopasowane do całości, a Css jest taki, jaki być powinien. Są jedynie dwie rzeczy, do których mogę się przyczepić. Pierwsze literki przy widżetach pasują, natomiast w tytule notki nie wygląda już to tak fajnie, więc to bym usunęła. Ostatnią rzeczą, jakiej na pracy mi brakuje jest napis. Nie potrafię tworzyć prac bez napisów, więc czuję, że jakoś tam "pustawo" bez niego. Ale to tylko tyle. Generalnie praca bardzo dobra.
9,5/10


Ginny: Pomysł fajny. Tylko: 1.napis... jest niewidoczny. 2.Czapka jest za bardzo wymazana - prześwituje przez nią fragment sań. Coś jeszcze mi nie pasuje, ale już sama nie wiem co.
8/10
Lydia: Podoba mi się cała koncepcja i mimo że widzę jedynie świętego Mikołaja oraz jedno zdjęcie jako tło z dodanymi na niego reniferami to wszystko trzyma się całości. No – prawie wszystko – gdyż szare tło reniferów widocznie się wyróżnia. Główny święty Mikołaj jest bardzo dobrze przycięty , jednak czapka po prawej stronie jest trochę za bardzo wymazana. Ciekawie wykonany napis, jednak umieściłaś go w złym miejscu lub dodałaś za ciemną czcionkę jak na tak ciemne tło. No i pamiętaj na przyszłość o podpisie.
8/10

Mia: W zasadzie ciężko ocenić tą pracę, bo widać, że to poziom mniej niż podstawowy. Właściwie jest tu parę zdjęć i jedna tekstura, która ni jak ma się do reszty. Napis nie wygląda estetycznie - zamieniłabym te wywijane czcionki na jakieś prostsze i może rozmiar bym zmniejszyła. W dodatku postacie są źle wycięte. Przed tobą wiele, wiele pracy. Korzystaj z instrukcji na naszej stronie, koloryzacji. i wszystkiego, co może ci się przydać. Plusy mogę dać za kotka ;)
3/10


Viper: Twoja praca zawiera trzy zdjęcia + tło. Pomysł mógłby być całkiem fajny, gdyby nie fakt, że przez brak jakiejkolwiek koloryzacji czy też ujednoliconej tematyki elementy wydają się być całkiem niespójne. Napis jest praktycznie niewidoczny i za bardzo zlewa się z tłem. Ten kotek w czerwonej czapce Mikołaja tak jakby nie pasuje, a modelki są źle wycięte, bo prześwituje przez nie tło. Tak naprawdę nie wiadomo, na czym zawiesić oko. Zapomniałaś również o swoim podpisie.
3/10

Viper: Fajny pomysł na sygnaturę, nie typowo świąteczny, a jedynie zawierający elementy z tym związane. Wszystko byłoby fajne, gdyby stocki nie stapiały się tak z tłem. Nie wygląda to za bardzo estetycznie. Napis po prawej jest całkiem okay, tylko odcień czerwieni mi nie pasuje, ponieważ w najbardziej wysuniętej na prawo części niemal łączy się kolorystycznie ze stockiem. Ten napis po lewej według mnie jest niepotrzebny. Przydałaby się też jakaś wyraźniejsza koloryzacja. Pamiętaj, żeby na pracach umieszczać swój podpis!
6/10
Mia: 
Jak na mój gust postacie trochę za małe, napis po lewej stronie mi się nie podoba, jest mało estetyczny i za duże odstępy od siebie mają wyrazy. Poza tym mogłaś je bardziej uwydatnić, żeby były widoczne. Jeszcze co do postaci: słaba jakość zdjęć, niewyraźne, chyba, że ja ślepnę. Staraj się też używać teksturek, są przydatne, bo samymi stockami wiele się nie zdziała. Jednak koncepcja bardzo fajna. 
5/10
Podsumowanie punktacji:
Julia Teresiak: 8,5+9 = 17,5
Iga Mary Lynch: 6+6 = 12
Larviex: 10+9,5 = 19,5
Obliviate: 8+8 = 16
Semirkowa: 3+3 = 6
GlowNoxShadow: 6+5 = 11
Konkurs świąteczny wygrały Larviex i Julia Teresiak!
Serdecznie gratulujemy!
Na maila prześlijcie nam, którą nagrodę wolicie; miesięczna reklama czy szablon wykonany przez dowolną szabloniarkę.
Na koniec chciałabym życzyć Wam z całego serducha wspaniałego nowego roku, żebyście spełniali się w każdym calu, osiągali same sukcesy, spełnili większość swoich marzeń (by zostawić jeszcze trochę na następne lata ;D) i oby ten rok był pełen szczęścia i radości.

POD TYM POSTEM PROSZĘ NIE SKŁADAĆ ZAMÓWIEŃ.

9 komentarzy:

  1. Gratuluję zwycięzcom :)
    Uwagi wezmę sobie do serca, gdy będę coś podobnego kiedyś robiła.
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Będę dalej dążyć do perfekcji, więc dziękuje Wam za ocenę mojej pracy.
    Z napisami mam zawsze problem i nigdy nie wiem co jak zrobić, więc będę się starać.
    Pozdrawiam i życzę wszystkim szabloniarkom Szczęśliwego Nowego Roku
    Julia <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. serio bardzo ładnie Ci to wyszło, ja mam zawsze problem z wycieraniem postaci, i z dodawaniem stocków bo nie potrafię ich rozplanować.

      Usuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Osobiście myślałam że w tych wytypowanych pracach będzie więcej szablonów niż nagłówków czy innych prac graficznych - podoba mi się ten pierwszy nagłówek - a jeśli chodzi o to że mój wyszedł w miarę udany; to zwyczajny fart, z grafiką wciąż leżę i kwiczę XD

    OdpowiedzUsuń