12/25/2014

[1219-1223] Come here

Na samym początku życzę wszystkim wesołych świąt! Mam nadzieję, że ten ostatni dzień spędzicie w radosnym i rodzinnym gronie ♥
Dziś przygotowałam 2 zamówienia i 3 darmówki, z czego jestem dumna, bo jeszcze wczoraj wieczorem miałam 2 szablony... No nieważne, przechodząc do ważniejszej części.

Zamówienia
Nie sądzę nic o tym szablonie, jest raczej znośny, tak sądzę.
Minimalizm wszędzie. 
Darmówki
 Robiłam ten szablon, bo mi się nudziło, ale teraz jakoś nie mam o nim zdania.
Andy moja wielka miłość, nie umiałam przejść obojętnie obok tak cudownego zdjęcia.
Szablon z propozycji. Całkiem przyjemnie się go robiło.

+ INSTRUKCJA NA KOLOROWE KARTY
a.navi:link {
display: inline-block;
width: 130px;
height: 20px;
margin: 2px;
font-weight: 380;
text-align: center;
text-decoration: none;}

a.navi:link:nth-of-type(4n+1) {background: #75682B;
color: #D5D4D1;
text-transform: uppercase;
font-size: 10px;
border-radius: 0px;}
a.navi:link:nth-of-type(4n+2) {background: #2C251D;
color: #D5D4D1;
text-transform: uppercase;
font-size: 10px;
border-radius: 0px;}
a.navi:link:nth-of-type(4n+3) {background: #2C251D;
color: #D5D4D1;
text-transform: uppercase;
font-size: 10px;
border-radius: 0px;}
a.navi:link:nth-of-type(4n+4) {background: #75682B;
color: #D5D4D1;
text-transform: uppercase;
font-size: 10px;
border-radius: 0px;}

a.navi:link:hover:nth-of-type(4n+1) {background: #302A22;
color: #DFDDD6;
webkit-transition: all 350ms;
-moz-transition: all 350ms;
-o-transition: all 350ms;
transition: all 350ms;}

a.navi:link:hover:nth-of-type(4n+2) {background: #6A5E3B;
color: #DFDDD6;
webkit-transition: all 350ms;
-moz-transition: all 350ms;
-o-transition: all 350ms;
transition: all 350ms;}

a.navi:link:hover:nth-of-type(4n+3) {background: #6A5E3B;
color: #DFDDD6;
webkit-transition: all 350ms;
-moz-transition: all 350ms;
-o-transition: all 350ms;
transition: all 350ms;}

a.navi:link:hover:nth-of-type(4n+4) {background: #302A22;
color: #DFDDD6;
webkit-transition: all 350ms;
-moz-transition: all 350ms;
-o-transition: all 350ms;
transition: all 350ms;

Gdzie:
Różowy - selektor określający link nawigacyjny
Jasny Fiolet - link nawigacyjny po wskazaniu na niego kursorem
Błękitny -  w tym wypadku stosowany jest wzór an+b, gdzie a to ilość "cykli" (tj. jeśli chcemy mieć np. 4 kolorowe karty wzór wygląda nth-of-type(4n+b)), n to licznik (rozpoczyna się od 0), a b to wartość przesunięcia (w tym wypadku ostateczny wzór prezentuje się następująco nth-of-type(4n+1){...} nth-of-type(4n+2){...} nth-of-type(4n+3){...} nth-of-type(4n+4){...} i na tym koniec; każde kolejne wielokrotności czwórki zostaną powtórzone w tej samej kolejności czyli karta nr 5 będzie miała te same parametry co 1, dalej 6 te co 2, następnie 7 odpowiednio te co 3 i wreszcie 8 takie same jak 4)
Pomarańczowy - odpowiednio kolory tła i czcionki
Czerwony - zaokrąglenia boków
Zielony - transformacje, w zależności od uznania można zmieniać na różne wartości (osobiście posługuję się ms, jednak można je zmienić na zwykłe s, wtedy najlepsze parametry to 1 lub 2)
Żeby wstawić karty w HTML/Java Script wklejamy
<a href="LINK" class="navi">NAZWA</a>
gdzie LINK - to link danej strony, a NAZWA to nazwa, jaką chcemy nadać konkretnej stronie.

To tyle w dzisiejszej notce, bez żadnych nagłówków ani sygnatur, same szablony. Zamówień nie przyjmuję, resztę oddam po nowym roku. Jeszcze razy wesołych! :)

24 komentarze:

  1. Jak zawsze cudownie :3 Najbardziej podobają mi się BaekYeol i ta ostatnia darmówka ^^" niestety, nie znam pani xd z instrukcji pewnie skorzystam, bo u mnie ciężko z css' em >.< Tak, czekam na swój szablon. Szkoda, że jednak nje udało ci się go zrobić do końca roku;;
    weny~~

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta pani grała w The Heirs, więc zawsze możesz nadrobić ^^
      Lulu Twój szablon to osobna kategoria i na pewno go dostaniesz ^^

      Usuń
    2. O, obejrzałam kilka pierwszych odcinków The Heirs, ale gdzieś się zatrzymałam i nie pamiętam gdzie xdd muszę nadrobić ^^
      Bardzo się cieszę <3

      Usuń
  2. Cudne! Mam jedno pytanie Vimper,kiedy wyrobisz sie z moim zamowieniem :) Nie poganiam jakby cos!

    OdpowiedzUsuń
  3. Boziu 2,3 i 4 szablon <3 są cudowne <3
    z pewnością wypróbuje też css :)

    P.s. Zapraszam na imprezę graficzną
    http://wyspa-tworczosci.blogspot.com/2014/12/swiateczne-zyczenia-zaproszenie.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że się podobają, a także że css się przyda c:

      Usuń
  4. Logo Batmana! <3 Prawie mnie kupiłaś, niestety czcionki mi się nie podobają, a chętnie go bym zabrała ;<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czcionki można zmienić, nie są ustawione domyślnie ^^

      Usuń
    2. A tego w regulaminie nie doczytałam, w innej szabloniarni trzeba informować. :v W takim razie może ustawie sobie :D

      Usuń
  5. Witam. Dziękuję za szablon. Lubię minimalistykę, jak i przepych w szablonach.
    Już go załadowałam na pandzia-official.blogspot.com - dziękuję raz jeszcze, i mam nadzieję, że nie raz ujrzę tu szablony z CRO.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno ujrzysz i cieszę się, że Ci się podoba ^^

      Usuń
  6. a mi osobiście bardzo podoba się 1220. ♥ to pewnie przez ten minimalizm, nic nie jest napaćkane, a wszystko jest takie ładne i przejrzyste. nie lubię BVB, ale 1222 mnie urzekł, ale ja na twoim miejscu wycięłabym Andy'ego dokładniej, widać przy nim białe tło. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo~ Uwierz, próbowałam wyciąć Andy'ego lepiej, ale ucinało mu prawie pół twarzy i chodziłam cała podenerwowana, więc postanowiłam to tak zostawić i się nie bawić .-.

      Usuń
    2. haha, ja jestem taka pedantyczna, że siedzę nad czymś nie wiadomo ile dopóki nie wyjdzie tak jak chcę. :D

      Usuń
  7. świenty szablon z panem sixx

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo dziękuję za szablon jest świetny :)
    Ahh Andy <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudne!
    +
    true love
    pobieram: http://emmapetrova.deviantart.com/art/50-stocks-by-Luna-LOG-475576672
    http://lydialowa.deviantart.com/art/5-fonts-collected-by-Lydia-460336684
    http://hostuje.net/file.php?id=ed36216826a012f39ad2554f3aa8ce0c
    blog: http://podstrona-natally.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję c: O pobraniu informujemy w zakładce!

      Usuń
  10. Przecudny jest szablon z Kim Ji Won!

    OdpowiedzUsuń