12/03/2014

[1171-1174] Climax

Hejka wszystkim! c: Z góry przepraszam za zawalenie terminu, którym miał być 1 grudnia, jednak nie wyrobiłam się ani z szablonami, ani z czasem. Raz - jestem praktycznie świeżo po koncercie i wcześniej nawet nie miałam głowy brać się do pisania css'a do nagłówków. Dwa - w poniedziałek w domu byłam przed 20, a wyszłam chwilę po 7. Także sami rozumiecie. Dziś tylko 4 szablony (czuję, że powoli się wypalam ;-;) - 2 zamówienia i 2 darmówki. Resztę zamówień oddam po urlopie :)
Zamówienie dla Tessa R.
Miały być czernie/szarości, więc się do tego zastosowałam.
Zamówienie dla Ally
Całkiem przyjemnie się robiło, aczkolwiek nienawidzę dostawać zdjęć postaci z jasnym tłem.
Darmówki 
 Lubię w nim kolory, takie połączenia wychodzą świetnie.
Skrajny minimalizm. Jednak jakakolwiek grafika mogłaby popsuć efekt (wierzcie, próbowałam chociażby zdjęcie dodać).
Sygnatury

Z każdą kolejną notką mam wrażenie, że moje prace są coraz gorsze. Weźcie mnie trzaśnijcie czymś czy coś. Zamówień dziś nie przyjmuję, jednak chętnie zobaczę jakiekolwiek propozycje. Trzymajcie się ciepło w te prawie już zimowe wieczory! 

9 komentarzy:

  1. Na czyim koncercie byłaś? :'D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koreańskiego zespołu NU'EST, stąd ich piosenka w tytule notki c:

      Usuń
  2. Kocham mój szablon (znaczy twój, ale dla mnie xd)! Jest piękny i super! I się nie mogę napatrzeć! I zaraz ląduje u mnie na blogu! :D
    Ja Cię zaraz trzasnę! Twoje praca są genialne!
    Co do propozycji: może coś z The 1975, Lily Collins, American Horror Story, Arctic Monkeys, Niną Dobrev :D
    Ps: Przepraszam za zdjęcie z jasnym tłem! (Ale nie mogłam się oprzeć, było takie piękne! :D)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne prace :) moim ulubionym jest ta pierwsza darmówka :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Jejku! Zakochałam się w szablonie dla mnie! Jest piękny! Dokładnie taki jak sobie wyobraziłam! Dzięki! Dzięki! Dzięki! Dzięki! Dzięki!

    OdpowiedzUsuń
  5. A ostatnio jakoś mam faze na komentowanie, ażeby życie sobie umilić, więc co mi tam.
    Hm, szablon pierwszy to rzeczywiście nie Ty i nie twój styl. Znaczy, chodzi o to, że rzeczywiście robiłaś lepsze, a ten jakby nie bardzo ci wyszedł. Mam wręcz wrażenie, że robiłaś go na siłę.
    dwójeczka: Tło fajne, Css świetny, kolory super, tylko te postacie jakby z innej bajki. Nie wiem czemu. Coś dzisiaj krytyczna jestem.
    Darmówki: nr 1 : No! W końcu są kolory! Ach, ostatnio narzekam na ich brak, czemu wszyscy robią jakieś ciemne, poblakłe szablony? Ten jest chyba kwintesencją tej notki! Śliczny! I całkiem ciekawa czcionka, ta "today".
    nr 2: Ok, to jest już mega minimalizm.

    Ale za to sygnaturki świetne!
    Viper, mówisz, że się wypalasz, jak ja nie lubię tego słowa, ach. Idź sobie na ten urlop, odpocznij, nabierz werwy do pracy, bo to w końcu ma być zabawą i pasją, a nie przymusem, prawda? I wróć ze zdwojoną siłą! ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. Witam!
    Zamawiałam kiedyś dwa szablony u Viper.Miały być 1 Grudnia a dalej ich nie ma.Już nie wiem czy mam czekać dalej czy nie proszę o odp.

    OdpowiedzUsuń
  8. 46 years old Developer II Hamilton Noddle, hailing from Cottam enjoys watching movies like Prom Night in Mississippi and Snowboarding. Took a trip to Wieliczka Salt Mine and drives a Ferrari 250 GT LWB Berlinetta Tour de France. sprobuj tutaj

    OdpowiedzUsuń