11/07/2014

[1020-1026] II URODZINY LOG - Azjatycka Słodycz

*Autor:Keiko Amane* *Kategoria: Azjaci/Azjatki*
Witam was bardzo serdecznie!
Długo mnie tu nie było,ale zbierałam materiały do tej notki ^^
Fajnie,że mogę uczestniczyć w II Urodzinach LOG ^^
Mam nadzieję,że i na trzecich się pojawię ;)
Jak widać,niektóre prace są lepsze,niektóre gorsze,ale starałam się ^^ 
No koniec mojego gadania ;)
Zapraszam do przejrzenia notki :3



Sygnatury:





Nagłówki:

Wersja 2:

(Kocham ten nagłówek <3 Mało mnie obchodzi czy kolorystyka jest zła,napis jest zły.
Uwielbiam ten nagłówek, ponieważ ma ogromny przekaz.)






Szablony:


SARANI MOTO






Uwielbiam ten szablon,nie wiem czy ze względu na B-Joo,
czy ogólnie za całość xD Według mnie szablon tworzy taką
magiczną atmosferę :3

Okładki:

Kombinowałam,kombinowałam i coś wykombinowałam xD


Tła na Facebook'a:
(Wszystkie mojego autorstwa)

 

Avatary:
(Wszystkie mojego autorstwa)









Inne:


I to wszystko ^^ Mam nadzieję,że prace się podobały ^^
Ostatnio ktoś na asku narzekał,że nie przyjmuję zamówień .__.
Więc przyjmę od 0-3,każdy ma szansę ^^
Pozdrawiam,xo.







21 komentarzy:

  1. 1.Pingwineq Hemmingsa
    2.www.soonwemeet.blogspot.com/
    3.Dwukolumnowy.
    4.Kolorystyka mroczna :)Możesz wpleść trochę czerwonego bądź granatowego :)
    5.Chciała bym aby na szablonie znalazła się Ashley Benson Luke Brooks .Niestety nie umiem sama dobrać zdjęć bo nie wiem jakie będą Ci odpowiadać.Możesz dodac też napis ''Soon We'll Meet-Luke Brooks Fan Fiction
    6''Soon We'll Meet'' Fan Fiction.
    7.Trzewiki
    8. wikir5er@gmail.com lub na e-mailu wiktoria.irwin@spoko.pl
    Proszę jeśli przyjmiesz moje zamówienie odpisz mi :)
    Bardzo mi zależy,aby mieć szablon od Ciebie.Twoje prace bardzo mi się podobają :) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obecnie nasze hasło brzmi już nieco inaczej.

      Usuń
    2. Niestety nie znam nowego hasła :(
      Kurdę bardzo mi zależało na tym szablonie :(

      Usuń
    3. Wystarczy zajrzeć do regulaminu D":

      Usuń
    4. Hasło: Okruszek
      Bardzo przepraszam na telefonie pokazywało mi stare hasło nie wiem czemu :(.Oczywiście button szabloniarni zaraz umieszczę na blogu :)

      http://soonwemeet.blogspot.com/
      Dziękuję i Pozdrawiam :)

      Usuń
    5. W regulaminie jasno jest napisane,że na blogu muszą być conajmniej 3 posty,a buttonu nadal nie widzę ;||

      Usuń
  2. Ja też mam nadzieję, że będziesz na trzecich urodzinach i na czwartych i piątych i nawet na setnych o ile dożyjemy ;) Jeśli chodzi o prace to:
    z sygnaturek skradła moje serduszko ta pierwsza, podpisana urodzinami i twoim nickiem. Jest naprawdę bardzo dobra i te kolorki i w ogóle wszystko. Jak ją zobaczyłam od razu wiedziałam, że będzie moim faworytem.
    Z nagłówków to szósty, z tą dziewczyną. Kolorki i jeszcze raz kolorki! I ogółem ładna modelka oraz połączenie wszystkiego ;)
    Szablony: trójka to mistrzostwo! Ta wysuwana kolumna pasuje tam, omomo! I mimo, że i tak nie znam tych ludzi, bo ja tam lewa jestem z azjatów i tej kultury, to szablon mnie zachwycił! Dobra robota! Minimalizm w modzie!
    Ta ruchoma okładka jest ekstra! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję ^^ Setnych dożyjemy,jakby inaczej xD

      Usuń
  3. A właśnie ostatnio narzekałam na brak prac z azjatami w blogosferze a tu bach, trafiłam na twoją notkę <3 Sama nie wiem od czego zacząć. Nagłówek z boyfriend skomentowałam na dA. Wszystko jest cudowne, nawet sygnatura z Hyuną i HS mi się podoba, chociaż szczerze tej pani nie znoszę. Tak jak wielbię HyunSeunga, tak Hyuny nienawidzę, takie tam uprzedzenie. Zrobiłaś kawał naprawdę dobrej roboty! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję ^^ Ja tam do Hyuny nic mam,a HyunSeunga uwielbiam xD
      Również pozdrawiam ;)

      Usuń
  4. Hej, mam parę pytań odnośnie wykonania szablonu i takie tam. Czy mogłabyś podać mi swojego maila? :D

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ostatni nagłówek mi się podoba :), ale za to szablon z nim już nie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za komentarz ;) Nad szablonem bardzo się starałam,ale cóż,nie każdemu musi się podobać ;)
      Pozdrawiam ^^

      Usuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. Najbardziej podoba mi się ostatnia sygnaturka, siódmy nagłówek (jeśli dobrze liczę, ale chodzi mi o ten słodki z blondynem). Szablony wszystkie są cudowne, ale chyba najbardzej urzekł mnie 1121 ^^ Z okładek (wytłumaczysz mi po co to jest? ;p) nie umiem wybrać najfajniejszej, ale chyba ta z gifem i ostatnia. Po prostu idealne! <3
    Pozdrawiam!
    Lydia :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Omo <3 Bardzo dziękuję :3 Niektórzy piszą różne opowiadania i potrzebne są im okładki do nich,a wiadomo,że nie każdy umie władać ""fotoszopami"" xD
      Również pozdrawiam ^^

      Usuń
  8. 1. secutexo
    2. www.we-were-born-for-thisx.blogspot.com
    3. tak jak mam teraz, niestety nie znam się na tym i nie umiem dobrze wyjaśnić:( chodzi mi o to, że tekst po środku i pojedyncze kolumny po lewej i prawej stronie.
    4. biały, szary, czarny
    5. chciałabym, żeby był tam Justin Bieber i Selena Gomez, obojętnie jakie zdjęcia, jeśli jednak zdecydujesz się wykonać mi szablon (za co byłabym ogromnie wdzięczna:)) to mogę wysłać konkretne zdjęcia na e-mail, czy cokolwiek.
    6. "We were born for this"
    7. okruszek
    8. h4rd2face@o2.pl
    Wasz button mam już od dawna, bo korzystałam z kodów, więc stwierdziłam, że nie zaszkodzi wstawić :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Zakochałam się w Avatarach i Szablonach *O* są cudne.Z szabalonów najbardziej podoba mi się ten z nr. 1023 <3 cudny *.* i Ci blondyni :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń