9/23/2014

[1030-1032] Light up the darkness

Dobry wieczór moi drodzy. Notka - jak widać - dość późno. Podziękujmy wszyscy moim nauczycielom, którzy kochają się na nas wyżywać! 
Na dziś nie przygotowałam zamówień z jednego prostego powodu - w pewnym momencie poczułam, że się wypaliłam i przez kilka dni zrobiłam jedynie dwie sygnatury </3 Cieszę się, że miałam gdzieś ukryte prace, z których mogłam zrobić dzisiejszą notkę i ewentualnie coś do nich dorzucić. No to tyle...
Szablony
Ten szablon naprawdę długo leżał na dysku i czekał na pokazanie go... 
O tym się nie wypowiadam ._.
Ten szablon wprost uwielbiam (miałam go nawet nie udostępniać tylko zachować dla siebie, ale csii). I się pochwalę (bo mogę)! Na koncercie tego pana byłam 14.09 i na m&g powiedział do mnie "Hi" *o*
Nagłówki
(Tego pana też widziałam *o*)
Sygnatury

To tyle moi drodzy. POD TĄ NOTKĄ ZAMÓWIEŃ NIE PRZYJMUJĘ! ALE!!! Napiszcie mi propozycje szablonów, dajcie zdjęcia, z którymi chcielibyście zobaczyć jakieś prace, czy cokolwiek byście chcieli, dobrze? 
Spokojnej nocy i powodzenia jutro w szkołach/pracach~ ^^

11 komentarzy:

  1. Jako, że mam mało czasu napiszę tylko co mi się najbardziej podoba: z szablonów drugi i trzeci, nagłówki wszystkie ^^, a co do sygnatur to nwm. Każda pod jakimś względem mi się podoba :)
    "Lecę" bo jutro czeka mnie bardzooo ciężki dzień w szkole ;/ dwie kartkówki, sprawdzian i nauka exela (bo opuściłam jedną infe i teraz nic nie ogarniam xd) + jeszcze chór do 17 (lub 18) i nauka na czwartek... załamka... ;-;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Ginny~
      Mam podobnie tylko zamiast exela jutro będziemy się uczyć Linuxa </3

      Usuń
  2. Krótko, bo zaraz muszę znikać. Cudna grafika! Szablon nr 3 jest moim faworytem. :3 Wszystkie sygnatury są śliczne, tak samo nagłówki, ale w tych drugich wyróżniłabym środkowy - piękna kolorystyka. :3 Życzę duuużo weny!

    OdpowiedzUsuń
  3. Prawda, notka spóźniona, aczkolwiek warto było czekać! :3
    To ja może od razu przejdę do oceny.

    1030 - Bardzo podoba mi się tutaj nagłówek, kolorystyka i ślicznie wyglądają tutaj te tekstury <3 CSS również bardzo estetyczny, nie mam się do czego przyczepić i po prostu cudo!

    1031 - Coraz bardziej trafiasz w moje klimaty <3 pomimo tutaj nie do końca wtopionego nagłówka, naprawdę podoba mi się CSS i sama grafika, która w tym przypadku wyszła Ci świetnie.

    1032 - No z koncertu masz się z czego chwalić! ^^ Ogólnie to mi się tu podoba układ, a nagłówek ma śliczne kolory. Jednak CSS tych stron nadal pozostaje dla mnie zagadką! xD No co mówić, śliczny. ^.^

    Nagłówek 1 - Podobają mi się wybrane przez Ciebie kolorki, ogólnie bardzo fajny nagłówek. ^.^

    Nagłówek 2 - Cudnie dobrałaś tekstury, które według mnie fajnie dopełniają pracę. ^^

    Nagłówek 3 - CUDO <3

    Sygnatury - Obie są przepiękne! Najlepsza druga, którą według mnie udało Ci się wykonać idealnieee~ <3

    Życzę weny, mniej natrętnych nauczycieli do następnego posta, aby było więcej takich cudnych prac. Pozdrawiam ciepło. <33

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja Cię po prostu uwielbiam Hope! Twoje komentarze są naprawdę najlepsze <3
      Co do tych stron, na pewno zdradzę Ci niedługo ich "tajemnicę" :3

      Usuń
  4. Najbardziej podoba mi się drugi szablon, a trzeci ma śliczny css :) Dwa ostatnie nagłówki i sygnatury są bezbłędne <3 Ślicznie wychodzą Ci takie minimalistyczne prace :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudoowne *-*
    czy... mogłabyś... wiesz Może tak z Naruto zrobić szablonik? xDD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :3 Z Naruto powiadasz? Okay, podejmę się wyzwania ^^

      Usuń