7/23/2014

[906-907] Crush

*muzyka*
(c)http://tajemniczy--ogrod.blogspot.com/
Annyeong!
Ostatnio dopadł mnie brak weny,
dlatego na moją notkę musieliście tak długo czekać.
Dzisiaj tak skromnie :/
Ostatnio przeglądałam swoje prace sprzed dwóch miesięcy
i te z dzisiejszej notki.Widzę postęp ( ͡~ ͜ʖ ͡°)
Ikony
Od razu mówię,że ikony słabo mi wychodzą,
ale cały czas ćwiczę :D

 

Sygnatury




Zamówienia
dla: Rainbow
Miałam ogromny problem z tym szablonem.
Nagłówek robiłam 4 razy.
Mam nadzieję,że ci się podoba.
 Wolne
W ten szablon włożyłam wiele pracy i serca.
Robiłam go cały dzień i jestem z niego
baaardzo dumna xD Chyba pierwszy raz coś tak
ładnego (moim zdaniem) wyszło spod mojej ręki xD
Napisy to części tekstu piosenki 
the Gazette-Taion c;

Nagłówki
Czekam na ten  comeback ;;


Okładki

 
                      Chciałam,żeby ta okładka 
                       "opowiadała" jakąś historię,
                        ale raczej się nie udało :/

Rendery

Lubię renderować zdjęcia ^^ 
Można szybko zabić czas :)

Zamówień nie przyjmuję,ale możecie składać
propozycje,które oczywiście rozpatrzę :3







9 komentarzy:

  1. Szablon z Percy'm jest śliczny *_*
    Reszta również, ale ten przypadł mi najbardziej do gustu. Nie dość, że ładne kolory to jeszcze z Logan'em i Alexandrą <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobra robota.

    Szablon 907 to jeden z najlepszych jakie widziałam. C.U.D.O !!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Omo jakie cudowne rzeczy z Kai'em *-* Pomimo że twierdzisz, że Ci ikonki nie wychodzą, według mnie one są bardzo ładne i przyzwoite ^^ Sygnaturka natomiast to dzieło sztuki, pomimo że widzę ją tylko na podglądzie na telefonie. Tak samo szablony. Uwielbiam Twoją grafikę ;^; Jesteś najlepsza! W sumie to ja mam pewną propozycję... Zrób szablon z Aronem z nu'est ;u; Ten z Minhyunem był cudowny i chciałabym zobaczyć coś z innymi. Co Ty na to? :3
    Pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Omo *o* Dziękuję ;^; Spróbuję coś wykombinować xD

      Usuń
  4. Omg! *o*
    Szablon jest mega! Kolorystyka taka jak chciałam, zdjęcia śliczne, po prostu idealny! Bardzo, bardzo ci dziękuję ♥ Jestes najlepsza :***

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak zrobiłaś te kolumny w szablonach 906 i 907 ? Kody CSS ? Podasz jakie?

    OdpowiedzUsuń