1/27/2014

[686-688] - Stay

Mia
Hej ho! Witam Was, w tym jakże pięknym dniu. Mam wolne od pracy więc postanowiłam coś w końcu dodać. Same zamówienia, bo nic innego nie mam, ale zawsze coś.
Oglądaliście może Wilk z Wall Street? Ja owszem i mnie się cholernie podoba!

Ale nie przedłużajmy. Dzisiaj 3 szablony z moimi radami ;)



Wiem, że nie chciałaś niebieskiego, ale on mi tu tak strasznie pasował ;) Ale nie ma różowego ;)


Ten szablon był dla mnie wyzwaniem, bo nie umiałam połączyć bieli i szarości. Wyszło takie coś i nie poprawię już tego. Zastosowałam również kółka, które ostatnimi czasy podbijają serca. Radzę tam umieszczać przeróżne linki. Jeśli jednak nie chcesz ich, bez problemu możesz je usunąć. Są w HTML/java script.

Dla Megg Mercy z  http://error-people.blogspot.com

To zamówienie najlepiej mi się robiło, ponieważ jako stara fanatyczka TH uwielbiam ich wszystkich. Polecam umieszczenie muzyki, jaką masz na blogu do kart ze stronami - blog nie będzie się dłużył w nieskończoność.

Na dzisiaj tyle. Zamówień na razie nie przyjmuję.



14 komentarzy:

  1. Dziękuję serdecznie za szablon. Właśnie go już wrzuciłam na bloga. Cóż, ten niebieski nie jest taki zły... Nie wiem czemu znikł gadżet z linkami do moich rozdziałów. Ale jeszcze raz dziękuje za szablon

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. rzeczywiście, wcześniej miałaś coś takiego, a teraz nie masz. Może wgrywając nowy szablon usunęłaś plik z tymi rozdziałami? Nie było to przypadkiem w javie, czy coś?

      Usuń
    2. to był gadźet ''lista linków'' czy coś tam. Ale nic się nie stało, już raz dwa zalinkowałam od nowa te wszystkie rozdziały ;D

      Usuń
  2. Juz sobie poradziłam z linkami do rozdziałów ;))

    OdpowiedzUsuń
  3. Jejku, dziękuję bardzo za zamówienie ; )
    Jest naprawdę genialne, w moim stylu. Świetnie sobie poradziłaś z tą kolorystyką i bardzo cieszę się, że udało się skleić te zdjęcia ; )
    Naprawdę świetna praca.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne szablony. Ten drugi wyszedł przepięknie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Naprawdę świetne szablony.
    Jest na co popatrzeć.
    A ja nie mogę przestać :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam pytanie z innej beczki, kiedy galeria będzie ponownie otwarta bo szczerze mówiąc troche męczące jest przeglądanie każdego posta w celu znalezienia konkretnego szablonu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem ten ból. Galeria została otwarta. :)

      Usuń
    2. Ale galeria jest otwarta od wczorajszego wieczora. ;)

      Usuń
    3. Huhehe, no nieźle. ;D
      Jednak magia istnieje. xD

      Usuń
  7. witajcie, mam pytanie :D może głupie, ale jednak:
    skąd bierzecie te prawie niewidoczne zawijasy w tle? widziałam je na wieeelu blogach w różnych kolorach i fasonach, ale nie mam pojęcia skąd taki skombinować :)

    pozdrawiam, i liczę na odpowiedz :)

    OdpowiedzUsuń
  8. 36 year old Help Desk Operator Hobey D'Adamo, hailing from Smith-Ennismore-Lakefield enjoys watching movies like Aziz Ansari: Intimate Moments for a Sensual Evening and Urban exploration. Took a trip to Cidade Velha and drives a Jaguar E2A. zobacz na tej stronie internetowej

    OdpowiedzUsuń