1/15/2014

[671-672] Steal Your Heart

No i kolejne dwa szablony. Już mam z głowy te 4 miesięcznie, ha :D

 Plik do pobrania:
> Click! <

Ta modelka jest tak popularna, że pewnie już nią rzygacie xD Ale jakoś tak się te zdjęcia kisiły na dysku no i jakoś tak wyszło xd

 Plik do pobrania:
> Click! <

Zdecydowanie to są moje kolory. Ciemny zieleń, me gusta ;p Generalnie nie robiłam już od dawna szablonu z nieruchomym tłem. To mój dzisiejszy faworyt :D

Nie przyjmuję zamówień,
a kolejkę odblokuję gdzieś tak w maju. Przepraszam, że tak długo, ale no sami rozumiecie... szkoła ._.

12 komentarzy:

  1. Oba są śliczne *o* Jak dla mnie to ta modelka przy pierwszym idealnie pasuje do całości, a całość jest idealna *o*
    Nawet gdyby robienie szablonów miało C zajmować wieczność, opłaca się na nie czekać ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Generalnie jestem zadowolona w miarę z pierwszego szablonu, aleteraz tak pacze, pacze i takie "wtf, co tam robią schody?!" xD
      Dziękuję za opinię :D

      Usuń
  2. Szablony śliczne. Szkoda, że nie nie przyjmujesz zamówień, ale przeżyć trzeba.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Ale mozna składać propozycje na szablony, choć szczerze rzadko z propozycji korzystam ;p

      Usuń
  3. W obu szablonach jest bardzo ciekawe CSS *.* A te nagłówki! X.x są niesamowite! Kolorystyka bardzo dobrze dobrana. Po prostu są piękne. Zgadzam się z Mindfrak na twoje szablony warto czekać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hah, za css nawet Mia mnie pochwaliła :DD Co do kolorów, to już mówiłam - drugi jest w moich ulubionych odcieniach. :)
      I dziękuję, bo zdaję sobie sprawę, że za długo na moje szablony czekacie :(

      Usuń
  4. Pierwszy jest piękny,a te schody nie wyglądają wcale tak źle ;) Drugi też jest przecudowny. Nie ma słów na twój talent. Może zrobisz coś z parą na następny raz?

    OdpowiedzUsuń
  5. Oba szablony są na prawdę prześliczne <33 I moim zdaniem te schody dodają szablonowi uroku. ;) W pierwszym kolorystyka powala. Przepięknie to dopasowałaś, a i css jest świetny.
    W drugim podoba mi się to, że dałaś nagłówek z boku. Na prawdę wspaniałe <33
    Nie da się opisać twego talentu <33
    Pozdrawiam, xx
    P.S. Jak nazywają się dziewczyny z szablonów? :)

    OdpowiedzUsuń
  6. witajcie, mam problem :)

    stworzyłam sobie na blogu szablon (jest to blog zapasowy do szablonów, odnośnik do Was mam na głównym - tak jak by co :)), i... no właśnie.

    czy któraś z Was jest w stanie mi powiedzieć, dlaczego "rozdwoił mi" się nagłówek, i jak to usunąć? (używam kodu body {background-size: cover;}).

    pozdrawiam, i naprawdę liczę na Waszą pomoc!
    xdemonicole, http://saysaysaysayy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Oh, czemu ja nie zauważyłam tej notki wcześniej? No nic.

    Kolejny raz - oba są świetne <3
    Ale 672 chwycił mnie za serce ;)

    Szkoda, że dopiero w maju, no ale rozumiem.

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń