1/03/2014

[659-660] Pomysłu nie ma, tytułu nie ma.


Plik do pobrania:
> Click! <

Plik do pobrania:
> Click! <

Szablony są średnie, a do tego tylko dwa. To mało, ale pozostałe się robią. Postanowiłam, że będę wstawiać te 4 szablony regulaminowo co miesiąc. Muszę się wziąć w garść i nadrobić tutaj zaległości. 
Tak czy siak, chcę się udoskonalić w szablonach i nieco zmienić styl (zarówno styl css'a jak i grafiki). Tutaj widać efekty. Podobają się? 
A tak w ogóle, to czy tylko ja czekam na 666 szablon? xd

 Nie przyjmuję zamówień. 

PS. Jeśli kogoś nie ma w kredytach, to proszę poinformować. Ostatnio jestem z tym tak nieogarnięta, że szkoda gadać.  

7 komentarzy:

  1. Piękne szablony, pozazdrościć talentu do tworzenia <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Heather jak zwykle pokazuje klasę, należy bić pokłony. ;'')
    Pięknie jest. : )
    Podoba mi się szczególnie 2, po prostu wbił się w mój gust.
    Ocenę pod względem technicznym zostawiam specjalistkom. ; d

    OdpowiedzUsuń
  3. Heather, zrobisz może jakiś szablon z anielicą..taki mroczny jakby ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Są świetne <3
    660 - to prawdziwe mistrzostwo ;)

    Czekam na więcej szablonów twojego autorstwa.
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń