3/02/2013

[240-241] Wszystko co możliwe czyli darmówka , zamówienie i odmowy .

A więc hejo wszystkim <3 
Dawno mnie tu nie było , ale to nie moja wina tylko mojej mamy , której nagle zachciało się kontrolować mój czas spędzony na lapku ...
Co ja zrobię . 
Dobra , nie owijam w bawełnę . 
Jak sam tytuł mówi , mam dzisiaj wszystko co chcecie lub nie . Do wyboru do koloru że tak powiem :D 



Zacznę od Darmówki :

(podgląd po kliknięciu na miniaturkę)


~A więc powiem na jej temat jedno . Nie wiem dlaczego , ale podoba mi się , chodź nie jest jakoś mocno skomplikowana . Po prostu jest jaka jest :D ! 

Zamówienie : 


(podgląd po kliknięciu na miniarurkę)


Takie inne . Nie podoba mi się w nim jedno , ale to dam wam do rozgryzienia :)
Jak wysyłałam próbki dla zamawiającej , była zachwycona :> Teraz wasza kolej haha <3
...
To z zamowień to tyle :D 
Odmowy : 

Dla sanothe :

Przyczyna jest jedna . Próbowałam coś skleić od kilku dni i nadal nie mogę . Może dlatego , że nie wiem na czym się skupić , bo nie ma żadnej postaci ? Nie wiem . Przepraszam . 


Najprawdopodobniej nie przeczytałaś regulaminu , ponieważ nie tworzymy szablonów dla innych blogów niż tych na blogspot :c

Tak ode mnie : 

Jestem szczerze zaskoczona - pozytywnie zaskoczona  . Wszyscy jesteście tu szczerzy , przyjacielscy i pomocni . Nikt nie ' wypiął ' się , że tak to nazwę , gdy potrzebowałam pomocy czy wyjaśnienia . Drugą rzeczą było to , że niektóre zamawiające , naprawdę szanują naszą pracę , a kontakt z nimi to czysta przyjemność ! Na przykładzie Sky fall girl , która niestety dała mi za małe zdjęcia , a przez gg wszystko zostało dopięte na ostatni guzik . 
Może się i rozpisałam i jestem tylko stażystką , ale naprawdę DZIĘKUJĘ WAM ♥ !

Publicznie z dumą ogłaszam , że moja kolejka jest otwarta ! Nareszcze . * skacze z radości * haha 


12 komentarzy:

  1. Kocham cię za ten mój szablon. Jest przepiękny : )

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie chce mi się dzisiaj wybitnie dużo komentowac, bo mam zły humor. Jutro może uda mi się wpaść i rozwinąć swoje chujo*e myśli.

    1 - nie podoba mi się. jest prostacki i pusty. Lana wygląda jak z całkiem innego worka, a kolory i ten dziwny motyw kompletnie całość obrzydzają, a dodatkowo piękną panią wydłużają i wygląda jak... nie wiem. Śmiesznie. Jeden, wielki dislike.

    2 - nie wiem. pierwszy chyba przyzwoicie wyglądał, ale ten... aż rzuca się w oczy każda postać. widać, że są wycinane, w dodatku wrzuciłaś je na siebie i wyglądają jak papka. żadnej tekstury. nic. kompletne dno.

    wielkie przepraszam, jeśli swoimi dziwnymi krytykami cię obrażę, bo masz potencjał, ale... nie umiesz go spożytkować. mam nadzieję, że w końcu chwycisz się odpowiednich spraw, skupisz się na odpowiednim wyglądzie i... będzie dobrze.

    tymczasem pozdrawiam, Bellatrix.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie wiem dlaczego , ale to już mnie tak " nie ruszyło " jakby do złości ,że je skrytykowałaś . :) Raczej już wiem , co mam w nich poprawiać :D Dziękuję ; )

      Usuń
    2. Na prawdę nie chcę być złośliwa, a już zdarzyło mi się poznać twoje możliwości i wiem, że (jak już pisałam) masz potencjał. <3

      Usuń
  3. Jeśli mam być szczera to żaden z tych szablonów mi się nie podoba. W tym pierwszym źle skalowałaś obraz. Wyszła Ci długa tyczka : D Ale za to ładną czcionkę wybrałaś. Drugi. Próbowałaś w onetowskim stylu ale jest taki nijaki. Twoja poprzednia notka była fajniejsza . : p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie tak czułam , że coś jest nie tak :/ Przez 4 dni zostawilam je bez wstawiania , aby jeszcze sprawdzić i jakoś tak ... nie wiem . Wiem , że to nie jest usprawiedliwienie , ale po prostu nie śpię po nocach , bo serce mi nie daje . :c

      Usuń
  4. Mam mieszane uczucia. Drugi jest okropny, nie będę owijać w bawełnę. Natomiast nie wiem, czemu w pierwszym na miniaturce widać tło pod posty ustawiane css, a na podglądzie nie.
    I ponumeruj posta :P

    OdpowiedzUsuń
  5. No cóż, trudno, spróbuje zamówić u innej szablonierki :)

    OdpowiedzUsuń