2/23/2013

[226] Sensitive.


Pół godziny szukania na nowo photoshopa, godzina instalowania go (wersja cs5+spolszczenie. dla mnie bawienie sie tym jest męczące, amen. nie oceniajcie mnie za to.), godzina i kwadrans robienia szablonu, około półtorej godziny wstawiania na bloga. Padam. 



Plik do pobrania:
> Click!

Dziś pozostaje mi tylko powlec się do łóżka. Wszystkie inne kredyty, pierdółki i takie tam, dopiszę jutro. 
Sensitive, wiem, że pewnie spodziewałaś się czegoś zupełnie innego, ten szablon zaraz wyrzucisz i poszukasz innego, ale..mimo wszystko, ten szablon robiło mi się całkiem fajnie, lecz jeśli z niego nie skorzystasz, całkowicie cie zrozumiem. 

A teraz zmywam się do krainy morfeusza. Branoc. 

7 komentarzy:

  1. Mi tam bardzo się podoba dla niej szablon! :) xx

    OdpowiedzUsuń
  2. Heater, szblon jest estetyczny, ale wiem, że stać Cię na więcej. Nie potraktuj tego jak złośliwość. Mam takie odczucie. ;) pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :).
      Osobiście czuję niedosyt. Nie wiem czemu, bo szablon nie jest zły.

      Usuń
    2. Bo dla niektórych szablon oznacza masę tekstur, koloryzacji, stocków i PNG'sów i innych pierdół nawrzucanych na siebie zupełnie bez sensu.

      Przy zamówieniach trzeba uważać i trzymać się instrukcji narzuconych przez zamawiającego, a nie ponosić się własnym widzimisię.

      Uważam, że szablon jest fantastyczny. Nic dodać nic ując. :)

      Usuń
  3. Dziękuję za szablon. Bardzo mi się podoba i oczywiście, że z niego skorzystam. Nawet jeśli nie przypadłby mi do gustu, tak czy siak bym go wstawiła, bo szanuję Waszą pracę i wiem, że wkładacie to sporo wysiłku i poświęcacie swój cenny czas.
    Także bardzo dziękuję ; *

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jejku, ulżyło mi. Bardzo się nad nim starałam, zważywszy na fakt, że miałam duży wybór zdjęć tej dziewczyny. :)

      Usuń
  4. Jak się nazywa ta dziewczyna ze szablonu?

    OdpowiedzUsuń