2/05/2013

[173] Zamówienie i odmowa

Dawno mnie tu nie było. No cóż, wena na szablony gdzieś mi uciekła. Zdążyłam zrobić zamówienie dla Magdy Skawiny, teraz została mi Eerika Vanamo. Dlatego kolejka zostaje odblokowana! Ale zanim zaczniecie zamawiać...

Tutaj jest moja podstrona <klik>. Jeśli ktoś chce, niech zamawia tam. O ile Mia nie ma nic przeciwko temu oczywiście xD Proszę także o przeczytanie regulaminu. Tyle w temacie...


Zamówienie dla Magdy Skawiny

Nie wiem czy kolorystyka ci odpowiada. Jeśli szablon nie spełnił twoich oczekiwań, nie ma problemu :-) Napisz, a spróbuję poprawić.

Odmowa dla Rozpruwaczki
Blog nie istnieje. Szablonu wykonać nie mogę. Z obrazków jakie podałaś nie mogłam zrobić niczego porządnego. Jeśli nie jest to dla ciebie problemem, możesz ponownie złożyć zamówienie.

KOLEJKA ODBLOKOWANA :-)

(Nie ma ograniczeń!)

8 komentarzy:

  1. Piękny ;3 O to mi chodziło;) Trochę za duży, popróbuje może uda mi się go zmniejszyć ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Szablon bardzo ładny, wszystko się ładnie komponuje. Ale ta dziewczyna taka grubiutka się wydaje : D

    Mam nadzieję, że nabór na Land Of Grafic nadal trwa, bo wysłałam zgłoszenie.. :)

    Pozdrawiam. : )

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny. *____________* Kolory zdecydowanie moje.
    Co do mojej podstrony - jest już gotowa ^^ Pod tym adresem : http://larrien-podstrona.blogspot.com/
    Mia, już ty będziesz wiedziała co z tym począć. ;) A w ogóle fajny pomysł z tymi stronami. Zamówienia pod kontrolą. Zero chaosu i łatwo się połapać. Super ! ^^

    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Na razie pozostaje stary system zamówień, dopóki każda nie wykona podstrony, więc zamawiajcie dalej tam gdzie trzeba. Chan, szablon taki w twoim stylu ;) Ta teksturka mnie urzekła, sweetaśna jest ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. szablon jest świetny :3 wszystko się ładnie komponuje i kolorystyka też jest świetna. Jednak ta dziewczyna jest.. namalowana pastelami? xd Nie wiem, użyłaś tu jakiegoś dziwnego efektu na niej... albo to ja nie rozpoznałam topazu czy innego filtru xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Użyłam rozmycia, pewnie dlatego tak to wygląda xD W każdym razie musiałam trochę tego użyć, bo widoczne były pikselki xD Nie wiem, mnie się ten efekt bardzo podoba :-) Może to głupio zabrzmi, ale ja nie wiem co to jest ten filtr "topaz" O,o

      Usuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń