12/08/2012

[40, 41] Na miły początek, czyli troszkę wiosny


Witam wszystkich czytających ten post :) Jak widać, jestem nowym stażystą i pierwszym chłopakiem w załodze. Bardzo dziękuję Mii za to, że mnie tu przyjęła. Postaram się pomyślnie przejść okres próbny i zostać z Wami na dobre :)
Na początek chciałbym zaprezentować moje szablony rekrutacyjne. Nie pasują nieco do pogody za oknem, bo nie wiem jak u Was, ale u mnie śnieg pada, lecz mam nadzieję, że się spodobają.




Tymczasowo, szablony można oglądać tu i tu.  Pozdrawiam! :)


8 komentarzy:

  1. Omnomnom, Amarum, jesteś moim guru. *.* Szablony są niesamowite, aż wzroku nie można oderwać. To Ty znakomicie łączysz obrazki, widzę że znasz się na Css itp. Trzymam kciuki za twój staż, i mam nadzieję, że szybko sie do Nas przyzwyczaisz i nie spotkasz się z krytyką, chociaż takowa ci nie zagraża, z tak czadowymi szablonami ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie sądziłam, że tak szybko dodasz szablony rekrutacyjne. Cóż, będę musiała jak najszybciej wstawić Twój opis do załogi (o ile word mi sie naprawi xD). Cóż, szablony piekne, ale to już mówiłam w mailu. Ja też muszę w końcu stworzyć coś z nieruchomym tłem. HTML się kłania ;D. Witamy na pokładzie pierwszego chłopaka! Dziewczynki, uśmiech proszę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. aha, wiem co chciałam jeszcze napisać. Gdy wystawiasz miniaturki, zalinkuj je i wystaw screeny. nie każdemu chce się pobierać szablon, by zobaczyć jak wygląda, a nie będziesz przecież co chwile robić blogów próbnych.

      Usuń
  3. [Nie wiem gdzie mam odpowiedzieć, więc piszę tutaj. Jestem z bloga bradley-high-school i chciałam zapytać, czy istnieje możliwość, żeby podmienić zamówienia i zamiast na tego bloga, zrobić szablon na insane-london.blogspot.com ? Tamten blog przestał funkcjonować a Londyn wygląda niezbyt dobrze. Byłabym bardzo wdzięczna.

    Kitty

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie ma sprawy, mogę zamienić. Pytanie tylko, czy zamówienie dalej takie samo, czy jakieś inne życzenia?

      Usuń
    2. No to adres będzie www.insane-london.blogspot.com
      Układ dwukolumnowy
      Kolory dowolne, mogą być ciemne, stonowane, pastelowe.
      Obrazki nawiązujące do Londynu, zimy, romantyczne albo imprezowe.

      Jeśli chodzi o cytaty albo jakieś szczegóły, to nie chcę niczego narzucać. I z góry dziękuję :)

      Usuń
  4. A ja chciałbym się zapytać, czy można pobrać szablon wolny, robiony na starym Land of grafic, na blogspota? Bo wiem, jak go dostosować do tego portalu tylko chciałbym się upewnić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pewnie, że możesz. Sądziłam, że nikt już nie zagląda na starego LOGa. W końcu onet to już stare dzieje ;D

      Usuń